Marcin Janusz Szlaszyński
Doradca Klienta Korporacyjnego, Deutsche Bank PBC S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Bankowy, Departament Współpracy z Przedsiębiorstwami
- Pozyskiwanie i obsługa bieżąca Klientów korporacyjnych
- Dokonywanie wstępnej analizy kredytowej
- Negocjacje cenowe z Klientami
- Bieżąca obsługa Klientów
- Analiza dochodowości portfela pozyskanych Klientów
- Współpraca z pozostałymi departamentami Banku
- Dokonywanie wstępnej analizy kredytowej
- Negocjacje cenowe z Klientami
- Bieżąca obsługa Klientów
- Analiza dochodowości portfela pozyskanych Klientów
- Współpraca z pozostałymi departamentami Banku
Szkolenia i kursy
- Profesjonalne Techniki Sprzedaży przeprowadzone przez firmę Kalkstein Sp. z o.o.
- szkolenia dla handlowców w firmie
Helikon Meble Biurowe S.A.
- Szkolenia sprzedażowe w TNS OBOP
- szkolenia dla handlowców w firmie
Helikon Meble Biurowe S.A.
- Szkolenia sprzedażowe w TNS OBOP
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
- psychologia;
- prawo;
- bankowość;
- snowboard;
- wakeboard;
- podróże;
- golf
- muzyka.
- prawo;
- bankowość;
- snowboard;
- wakeboard;
- podróże;
- golf
- muzyka.
Inne
Uregulowany stosunek do służby wojskowej;
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
kiteboarding
Kto choć raz stał na desce, ten wie, że opis do 100 liter nie odda nawet ułamka frajdy stojącej za KITE'em
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?