Marcin Jakubiec

Technical Support Specialist, Mellon Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Płatności elektroniczne Szkolenia pracowników Obsługa klienta Microsoft Outlook Prawo jazdy kat B Microsoft Navision komunikatywność Pakiet Microsoft Office, Zarządzanie czasem Opiekun klienta podstawy NLP Podstawy Języka Programowania C oraz C++ Język angielski - B2 ECDL – Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Terminale kart płatniczych

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Mellon Poland Sp. z o.o.
Technical Support Specialist
Customer Care, telefoniczne oraz mailowe wsparcie Klientów i serwisantów, obsługa pakietu Office oraz systemu Microsoft Navision, raportowanie, przeprowadzanie szkoleń i rozmów kwalifikacyjnych, obsługa zleceń serwisowych terminali płatniczych oraz systemów kierowania ruchem.

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Piłka nożna, programowanie neurolingwistyczne, psychologia, kino.