Wypowiedzi
-
Oferuje pakiet odziezy meskiej. Meska odziez uzywana oraz nowa pakiet to 2800 sztuk miesiecznie . Wszytkie bez dziur,plam, odbarwien itp. Zdarza sie odziez z metka, na 2800 sztuk jakies 400 sztuk to odziez nowa. Marki jakie wystepuja to Ralph Lauren , Scotch & Soda , G- star , Tommy Hilfiger , Fila , Umbro , Adidas , Lacsote , Wrangler , Puma ,Nike , Daniel Hechter, Ed- Hardy , Christian Audigierl , Columbia , Pierre Cardin, Helly Hansen , La Martina , Paul R. Smith , Jack & Jones , Joop! , Timberland , Replay , Paul Shark.Levis Escada ,Abercrombie. The North Face, Fred Perry. Rzadziej ale wystepuja rowniez Burberry, Armani, Dior, Prada, Dolce Gabbana,YSL, Versace . Opcja sprzedazy to pakiety po 1000 sztuk Kazda sztuke mozna obejrzec gdyz gwarantuje, ze odziez nie posiada dziur, plam itd. Przy sprzedazy w detalu srednia za sztuke to 50 zl ( jedna sprzeda sie za 30 inna za 40 a jeszcze inne za 80. 150 ale sa tez takie ktore mozna sprzedac za 200 i 300 zl zdarzaja się perly które sprzedawano nawet za 800 zl. Zalezy nam na stalych odbiorcach stad tez taka niska cena kierowacatira@o2.pl
-
Witam,
Na poczatku stycznia chcialbym otworzyc sklep internetowy. Branza odziez,
markowa typu Hilfiger, Lacoste, Boss itd. Ciuszki nowe i uzywane. Temat
sprawdzony gdyz bardzo dobrze funkcjonuje biznes na allegro. Sa tutaj
wielkie oplaty wiec chcialbym prowadzic sklep by na kosztach zaoszcedzic.
Okresle co powinien posiadac moj sklep.
Nadmienie, ze sprzedawal bede w nim bardzo tania odziez meska i damska
tylko znanych marek (konkurencyjne ceny). w sklepie beda wystawione same
unikatowe produkty prawie wogole nie beda sie powtarzaly, kazdy produkt
jest inny. Na poczatek bedzie ich wystawionych okolo 2 tys, trzy razy w
tygodniu o ustalonej godzinie bedzie dostawa ( jedna dostawa to 100 sztuk).
Oczywiscie na facebooku profesjonalnie bedzie prowadzone konto oraz
inwestycja w reklame.
1.Sklep bardzo prosty w funkcjonalnosci: szybkie dodawnie produktow
2.Co mnie wyroznia? Ilosc wystawianych rzeczy, ceny,
3.Jaki jest cel? Sprzedaz jak najwiekszych ilosci odziezy
4.Co powinien posiadac mój sklep RSS, Newslettery, integracja z Allegro
(prosze tutaj podac jak jest koszt z integracja a jaki bez), Bestsellery,
klienci którzy wybrali ten produkt kupili również, blog (bedzie
prowadzony), programy lojalnosciowe, regulamin(czy regulamin piszecie wy
czy musze skonstruowac go sam, pytam gdyz mam juz osobe od tego)
5. Wazne - Copywriting (slogan internetowy, czy robicie to wy czy musze
sam o to zadbac?)
6. Wzbudzenie zaufania, wyglad strony – ( liczba
sprzedawanych produktow, z podzialem na kategorie, liczba klientow w
sklepie, liczna klientow ogółem itd. Np. ponad 2 tysiace zadowolonych
klientow).
Opinie od kupujacych – ( wybrane opinie zamieszczane na stronie z
dolaczonym )
7. Uzytecznosc sklepu - Menu nawigacyjne, Breadcrumbs. Logo,
chmura tagow, stopka
Formy prezentacji produktow na stronie glownej , Strona z opisem produktu,
Proces zamowienia mozliwosc zamowienia towaru bez zakladania konta b) pominac kroki niepotrzebne typu podawanie numer tel stacjonarnego, fax itd. c) Ograniczamy kroki między złożeniem zamówienia i potwierdzeniem d) użytkownikownik, musi wiedziec na którym etapie zamówienia jest i ile mu jeszcze zostało (najlepiej graficznie) e) musi ec mozliwosc modyfukacji zamowienia f) musi być widoczny przycisk wstecz g) musi otrzymywać maila z potwierdzeniem
Koszyk - koszyk musi być w widocznym miejscu. Musimy umiescic go w prawym górnym rogu albo w menu po lewej stronie. Pamiętaj, że klikając na koszyk lub hiperłącze, które znajduje się w jego okolicy, klient musi mieć możliwość przejścia do kasy. Ważne, aby w koszyku opisać dokładnie całkowity koszt wysyłki
Wyszukiwarka – musi znaleźć się na górze strony. Warto zadbać o odnośnik do wyszuki-wania zaawansowanego.
8. Pozycjonowanie – czy pozycjonujecie i jakie sa koszta?
9. AdWords – jakie koszta?
10. Media spolecznosciowe – bede mial prowadzone konta na fejsie
11. Mailing – oczywiscie newsleter, Ponadto, jeżeli polityka
prywatności sklepu na to pozwala, to do newslettera
wpisujemy każdą osobę, która coś u nas kupiła ( najlepiej gdyby
platforma sama w sobie miala taka baze w ktorej gromadzi maila osob które
cos u nas zakupily
12. Google Analytics - cel : zlozenie zamowienia . W celach nie
potrzebne jest mi odpowiedz na pytania:
- ile i jaki towar został zamówiony?
- jaki był miesięczny obrót?
- które źródło wygenerowało największy obrót?
Jest mi to niepotrzebne gdyz mój towar jest unukalny, bardzo rzadko
powtarzaja się modele wiec niepotrzebuje tego typu statystyk, liczy się
dla mnie tylko jak najszybasza sprzedaz.
13. Blog – bedzie prowadzony
14. Wysylka i platnosc – musi być opcja platnosci on-line
(jaka firma obsluguje platnosci i jaka jest marza ?)
Interesuje mnie zautomatyzowany syatem
- adresowania paczek
- drukowania zestawien zamowionego towaru
- system do przeprowadzania analizy kto wplacil a kto nie
15. Tworzenie kampani reklamowych –
Z racji tego, ze sprzedawac będę unikatowe produkty w pojedynczych
sztukach rezygnuje z porownywarek cenowych.
Zainteresowanie moja branza jest przez caly rok – latem koszulki polo,
spodenki itd. Zima swetry, spodnie, kurtki itd.
Jesli chodzi o kwestie magazynowe to z nich rezygnuje gdyz kazda sztuka u
mnie jest inna dlatego magazyn jest tu zbedny.
Zastanawim sie na zakupem dedykowanego rozwiazania oraz rozwiazan abonamentowych
dlatego prosze o wycene tego produktu oraz podanie czasu realizacji.
Jesli przychodzi Panstwu jakas mysl/dodatkowa opcja ktora ulatwi mi prace w
sklepie to prosze ja podac.
Prosze tez okreslic czy moge juz szybciej przed otworzeniem sklepu (np.
miesiac szybciej rozpoczac prowadzenie konta na fejsie z jakims konkuresm
dotyczacym otwarcia sklepu) celem gromadzenia fanow?
Jesli ktos moze mi pomoc to bardzo prosze o rady.
Marcin