Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- Odpowiedzialność za realizowanie polityki budżetowej w podległym regionie
(woj. dolnośląskie, wielkopolskie, opolskie, łódzkie)
- Budowanie relacji z Klientami kanału tradycyjnego i nowoczesnego
- Zarządzanie zespołem 22 Handlowców
- Odpowiedzialność za politykę personalną regionu (rekrutacje, szkolenia, coaching)
- Analiza kosztowej efektywności działań okręgów
(woj. dolnośląskie, wielkopolskie, opolskie, łódzkie)
- Budowanie relacji z Klientami kanału tradycyjnego i nowoczesnego
- Zarządzanie zespołem 22 Handlowców
- Odpowiedzialność za politykę personalną regionu (rekrutacje, szkolenia, coaching)
- Analiza kosztowej efektywności działań okręgów
Szef Sprzedaży Okręgowej
- Zarządanie sprzedażą, budżetem na przypisanym obszarze geograficznym
- Zarządzanie zespołem 12 Handlowców na terenie woj. łódzkiego, świętokrzyskiego
- Budowanie relacji z kluczowymi klientami na poziomie taktycznym
w obszarze woj. łódzkiego i świętokrzyskiego
- Kierowanie polityką kadrową względem regionu i monitorowanie szkoleń
- Coaching podległych pracowników
- Zarządzanie zespołem 12 Handlowców na terenie woj. łódzkiego, świętokrzyskiego
- Budowanie relacji z kluczowymi klientami na poziomie taktycznym
w obszarze woj. łódzkiego i świętokrzyskiego
- Kierowanie polityką kadrową względem regionu i monitorowanie szkoleń
- Coaching podległych pracowników
Koodynator Sprzedaży Okręgowej - Śląsk
- Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych
- Bieżąca kontrola realizacji planów sprzedaży u poszczególnych klientów
- Wdrażanie i realizacja działań odsprzedażowych, planów marketingowych, promocji oraz programów dla klientów
- Rozdzielanie zadań związanych z priorytetami na dany okres – PH (zadania miesięczne, kwartalne)
- Analiza kosztowej efektywności działań
- Kierowanie polityką kadrową względem regionu
- Coaching podległych pracowników
- Bieżąca kontrola realizacji planów sprzedaży u poszczególnych klientów
- Wdrażanie i realizacja działań odsprzedażowych, planów marketingowych, promocji oraz programów dla klientów
- Rozdzielanie zadań związanych z priorytetami na dany okres – PH (zadania miesięczne, kwartalne)
- Analiza kosztowej efektywności działań
- Kierowanie polityką kadrową względem regionu
- Coaching podległych pracowników
Starszy Przedstawiciel Handlowy - Śląsk
- Bezpośrednia sprzedaż w sklepach sieciowych i hurtowniach w obrębie regionu
- Ustalanie animacji i degustacji w sieciach
- Zarządzanie zespołem serwisantów w merchandisingu
- Wdrażanie i koordynacja planowanych działań odsprzedażowych u klientów
- Prowadzenie bazy informacji na temat poszczególnych sklepów sieciowych
i hurtowni
- Merchandising
- Ustalanie animacji i degustacji w sieciach
- Zarządzanie zespołem serwisantów w merchandisingu
- Wdrażanie i koordynacja planowanych działań odsprzedażowych u klientów
- Prowadzenie bazy informacji na temat poszczególnych sklepów sieciowych
i hurtowni
- Merchandising
Merchandiser - Śląsk
- Nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami oraz budowanie stałych relacji
- Współpraca z klientami detalicznymi w obrębie regionu
- Sprzedaż bezpośrednia w sklepach detalicznych
- Realizowanie założeń strategii dystrybucji firmy
- Merchandising
- Wzrost sprzedaży na podległym terenie
- Realizowanie programów promocyjnych firmy
- Współpraca z klientami detalicznymi w obrębie regionu
- Sprzedaż bezpośrednia w sklepach detalicznych
- Realizowanie założeń strategii dystrybucji firmy
- Merchandising
- Wzrost sprzedaży na podległym terenie
- Realizowanie programów promocyjnych firmy
Szkolenia i kursy
- 2011 IV – Trening umiejętności menedżerskich II (Integra)
- 2010 XI – Trening umiejętności menedżerskich I (Integra)
- 2010 IX – Przygotowanie i prowadzenie zebrań (Integra)
- 2010 VII – Prawo Konkurencji (Kochański, Zięba, Rąpała i Partnerzy)
- 2010 IV – „Zdążyć z realizacją zadań w terminie” (Integra)
- 2010 II – „Od pracy indywidualnej do synergii”- Budowanie i rozwijanie zespołu (Integra)
- 2009 X – „Co powiedziane nie zawsze zaakceptowane” – Efektywna komunikacja (Integra)
- 2009 VI – „Od musisz do możesz” – Efektywne zarządzanie (Integra)
- 2009 IV – Efektywne systemy dystrybucji w kanale tradycyjnym
(McHayes&StewardGroup)
- 2005 XII – Trudny Klient (Gdańska Fundacja Szkolenia Menedżerów)
- 2003 VII – Negocjacje Handlowe (Grupa Szkoleniowa Kontrakt – OSH)
- 2001 X – Umiejętności Komunikacji (GFSM)
- 2001 IX – Techniki Prowadzenia Negocjacji (GFSM)
- 2001 VII - Techniki sprzedaży (GFSM)
- 2010 XI – Trening umiejętności menedżerskich I (Integra)
- 2010 IX – Przygotowanie i prowadzenie zebrań (Integra)
- 2010 VII – Prawo Konkurencji (Kochański, Zięba, Rąpała i Partnerzy)
- 2010 IV – „Zdążyć z realizacją zadań w terminie” (Integra)
- 2010 II – „Od pracy indywidualnej do synergii”- Budowanie i rozwijanie zespołu (Integra)
- 2009 X – „Co powiedziane nie zawsze zaakceptowane” – Efektywna komunikacja (Integra)
- 2009 VI – „Od musisz do możesz” – Efektywne zarządzanie (Integra)
- 2009 IV – Efektywne systemy dystrybucji w kanale tradycyjnym
(McHayes&StewardGroup)
- 2005 XII – Trudny Klient (Gdańska Fundacja Szkolenia Menedżerów)
- 2003 VII – Negocjacje Handlowe (Grupa Szkoleniowa Kontrakt – OSH)
- 2001 X – Umiejętności Komunikacji (GFSM)
- 2001 IX – Techniki Prowadzenia Negocjacji (GFSM)
- 2001 VII - Techniki sprzedaży (GFSM)
Zainteresowania
hipika
sporty motorowe,
koszykówka
siatkówka
sporty motorowe,
koszykówka
siatkówka
Grupy
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Sosnowiec
Grupa skupiająca wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób czuja się związani z naszym miastem.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.