Umiejętności
Business Intelligence
Zarządzanie danymi
Data Mining
Direct Mail
Strategia marketingowa
New Business Development
Bankowość detaliczna
SAS (program)
Modelowanie Statystyczne
Text Mining
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Ekspert Analityk Biznesowy - Departament Commercial Intelligence
Prowadzenie analiz potrzeb Klientów z segmentów Klienta indywidualnego i SME.
Segmentacja Klientów i badanie skłonności do odejścia.
Koordynator Bezpieczeństwa Informacji.
Koordynator Ryzyka Operacyjnego.
Członek grupy projektowej (Agile) w projekcie wdrożenia nowego systemu CRM.
Segmentacja Klientów i badanie skłonności do odejścia.
Koordynator Bezpieczeństwa Informacji.
Koordynator Ryzyka Operacyjnego.
Członek grupy projektowej (Agile) w projekcie wdrożenia nowego systemu CRM.
Kierownik Zespołu Modelowania i Analiz - Departament Marketingu
Kredyt Bank S.A.
Opracowywanie koncepcji działań z zakresu marketingu bezpośredniego cross-sellingu oraz retencji w oparciu o dostępne narzędzia CRM.
Opracowanie koncepcji oraz zarządzanie segmentacją Klientów indywidualnych Banku.
Zarządzanie działaniami związanymi z bezpośrednią komunikacją z Klientami Banku we wszystkich kanałach komunikacji.
Gromadzenie i zarządzanie informacją o Kliencie.
Kierowanie pracami zespołu. Coaching i Mentoring pracowników.
Opracowanie koncepcji oraz zarządzanie segmentacją Klientów indywidualnych Banku.
Zarządzanie działaniami związanymi z bezpośrednią komunikacją z Klientami Banku we wszystkich kanałach komunikacji.
Gromadzenie i zarządzanie informacją o Kliencie.
Kierowanie pracami zespołu. Coaching i Mentoring pracowników.
Dyrektor Biura CRM
Tworzenie i realizacja polityki CRM w oparciu o strategię Banku dla bankowości detalicznej.
Kierowanie pracą Biura CRM w szczególności planowanie, organizowanie i monitorowanie pracy zespołu Analitycznego, Zarządzania Kampaniami oraz zespołu Kanałów Elektronicznych.
Tworzenie polityki rozwoju narzędzi zarządzania relacjami z klientami (CRM) na potrzeby wielokanałowej dystrybucji produktów i usług znajdujących się w ofercie Banku.
Zarządzanie polityką prowadzenia kampanii CRM w Banku BPH.
Opracowanie koncepcji nowych rozwiązań w zakresie CRM analitycznego i CRM operacyjnego.
Tworzenie i realizacja polityki kadrowej Biura CRM.
Kierowanie pracą Biura CRM w szczególności planowanie, organizowanie i monitorowanie pracy zespołu Analitycznego, Zarządzania Kampaniami oraz zespołu Kanałów Elektronicznych.
Tworzenie polityki rozwoju narzędzi zarządzania relacjami z klientami (CRM) na potrzeby wielokanałowej dystrybucji produktów i usług znajdujących się w ofercie Banku.
Zarządzanie polityką prowadzenia kampanii CRM w Banku BPH.
Opracowanie koncepcji nowych rozwiązań w zakresie CRM analitycznego i CRM operacyjnego.
Tworzenie i realizacja polityki kadrowej Biura CRM.
Analityk Biznesowy
Infovide-Matrix.pl
Konsultacja w zakresie budowy platform korporacyjnych wspierających efektywność i skuteczność procesów podejmowania decyzji w sektorach bankowym i telekomunikacyjnym;
Konsultacja w zakresie modelowania rozwiązań CRM dla branży bankowej i telko;
Współpraca przy tworzeniu kampanii marketingu bezpośredniego;
Konsultacja w zakresie modelowania rozwiązań CRM dla branży bankowej i telko;
Współpraca przy tworzeniu kampanii marketingu bezpośredniego;
Główny Specjalista w Biurze ds. CRM
Nadzór nad Repozytorium Danych Marketingowych;
Identyfikacja potrzeb analitycznych i planowanie procesu rozbudowy modelu danych Repozytorium;
Monitorowanie i zarządzanie jakością danych w RDM;
Współpraca przy wykonywaniu analiz statystycznych (m.in.: scoringów sprzedażowych, analizy segmentacyjnej, prognoz, analiz wielowymiarowych, obliczania wartości klientów, optymalizacja modeli);
Współpraca przy rozbudowie aplikacji do Zarządzania Kampaniami Marketingowymi (TCRM);
Przygotowanie danych niezbędnych do realizacji kampanii marketingowych i akcji sprzedażowych;
Rozpoznawanie potrzeb Banku w zakresie pozyskania zewnętrznych źródeł baz danych i organizacja procesu zakupu;
Identyfikacja potrzeb analitycznych i planowanie procesu rozbudowy modelu danych Repozytorium;
Monitorowanie i zarządzanie jakością danych w RDM;
Współpraca przy wykonywaniu analiz statystycznych (m.in.: scoringów sprzedażowych, analizy segmentacyjnej, prognoz, analiz wielowymiarowych, obliczania wartości klientów, optymalizacja modeli);
Współpraca przy rozbudowie aplikacji do Zarządzania Kampaniami Marketingowymi (TCRM);
Przygotowanie danych niezbędnych do realizacji kampanii marketingowych i akcji sprzedażowych;
Rozpoznawanie potrzeb Banku w zakresie pozyskania zewnętrznych źródeł baz danych i organizacja procesu zakupu;
Główny Specjalista w Zespole Marketingu Bezpośredniego
Analizy i tworzenie baz danych na potrzeby kampani marketingowych;
Wsparcie oddziałów w zakresie cross i up sellingu, budowania więzi z klientami;
Nadzorowanie kontaktów doradców z klientami Call Centre;
Kosultacje przy wdrażaniu modułu zarządzania kampaniami marketingowymi Vi Marketer;
Wsparcie oddziałów w zakresie cross i up sellingu, budowania więzi z klientami;
Nadzorowanie kontaktów doradców z klientami Call Centre;
Kosultacje przy wdrażaniu modułu zarządzania kampaniami marketingowymi Vi Marketer;
Kierownik zespołu bezpośredniego wsparcia użytkownika
Bank PBK SA
Kierowanie zespołem bezpośredniego wsparcia informatycznego User Desk;
Wsparcie informatyczne dla członków Zarządu Banku;
Administracja systemem Novell NetWare 5;
Monitorowanie umów serwisowych oraz podejmowanie działań zabezpieczających ciągłość pracy Banku;
Nadzór nad konserwacją i naprawami prowadzonymi przez firmy zewnętrzne;
Konsultacja w zakresie użytkowania sprzętu;
Wsparcie informatyczne dla członków Zarządu Banku;
Administracja systemem Novell NetWare 5;
Monitorowanie umów serwisowych oraz podejmowanie działań zabezpieczających ciągłość pracy Banku;
Nadzór nad konserwacją i naprawami prowadzonymi przez firmy zewnętrzne;
Konsultacja w zakresie użytkowania sprzętu;
Szkolenia i kursy
Podstawy Zarządzania Projektami
Efektywne Zarządzanie Zespołem Projektowym
SixSigma
NCR Teradata:
- administracja Repozytorium Danych Marketingowych,
- administrowanie Teradata CRM,
- organizacja i budowa kampanii przy wykorzystaniu narzędzia TCRM,
- obsługa narzędzi Fast Load, BTEQ, SQL Assistant
MS Access – obsługa i modyfikacja istniejących aplikacji
MS Access – tworzenie raportów
Efektywne Zarządzanie Zespołem Projektowym
SixSigma
NCR Teradata:
- administracja Repozytorium Danych Marketingowych,
- administrowanie Teradata CRM,
- organizacja i budowa kampanii przy wykorzystaniu narzędzia TCRM,
- obsługa narzędzi Fast Load, BTEQ, SQL Assistant
MS Access – obsługa i modyfikacja istniejących aplikacji
MS Access – tworzenie raportów
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Marketing bezpośredni
Zainteresowania
Turystyka Motocyklowa
Golf
Painball
Golf
Painball
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Modelowanie biznesowe w praktyce
Modelowanie biznesowe to analiza i opracowywanie, dokumentowanie i formalizowanie modeli biznesowych,
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na for
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.