Marcin Gugała

Praktyk, wszechstronny profesjonalista z dużym doświadczeniem.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Engagement Marketing Media Project Management Social Media Negocjacje Zarządzanie zespołem Sprzedaż Strategia marketingowa Marketing internetowy E-mail marketing Komunikacja Marketingowa Planowanie mediów copywriting - kreatywne teksty, unikalne opisy, tzw. lekkie pióro produkcja filmów

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Marquard Media Polska
BRAND MANAGER
- tworzenie strategii marketingowej i jej realizacja,
- opracowanie budżetów marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją,
- badanie potrzeb rynkowych i otoczenia konkurencyjnego,
- utrzymywanie kontaktu z mediami, monitoring,
- zakup mediów i monitorowanie kampanii (TV, radio, prasa, internet). Współpraca z wydawcami i domami mediowymi,
- działania PR,
- wsparcie sprzedaży: m.in. działania związane z insertami, akcje rabatowe, promocja prenumeraty,
- bartery medialne i rzeczowe, organizacja eventów (m.in, Trener Roku Shape, Akademia Shape),
- produkcja filmów treningowych (Cardio Combat - Sylwia i Akop Szostak,Czas na Fit - Natalia Gacka, Burn Body - Sylwia Szostak, Fire Workout - Kasia Bigos, Fit&Dance - Kasia Dziurska, Zumba - Iza Kin, Piotr Litwiniuk.
Zapraszam do zapowiedzi wybranych zrealizowanych przeze mnie produkcji video dla magazynu SHAPE:
https://vimeo.com/user12026757/videos
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Koordynator ds. e-marketingu
- opracowywanie strategii sprzedaży produktów w Internecie (harmonogram promocji produktów, budżety, określenie kanałów sprzedaży etc.)
- analiza i monitorowanie efektywności działań,
- tworzenie materiałów promocyjnych - koncepcje graficzne, copywriting (newslettery sprzedażowe, treści landing page, kreacje reklamowe do kampanii na stronach własnych i zewnętrznych).
- współpraca z agencjami i sieciami reklamowymi,
- planowanie i realizacja wysyłek mailingowych (system Get Response)
- współpraca i koordynowanie realizacji zadań działu sprzedaży on line w zakresie grupy wydawniczej
- opracowanie i wdrożenie kampanii online wprowadzającej nowy tytuł wydawnictwa "Tygodnik Biznes i Prawo".
- autorska redakcja cotygodniowych newsletterów promujących kolejne wydania Tygodnika Biznes i Prawo
Krystyna Libicka
Krystyna Libicka · przełożony
wystawiono
Marcin to osoba pozytywna, nastawiona na współpracę i ze świetnym poczuciem humoru. Zapewnia dobrą atmosferę w zespole :) Dobry w nawiązywaniu relacji i negocjacjach.
Logo
właściciel
Affinity Media
Kompleksowe planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie oraz pozostałych mediach. Doradztwo w zakresie budowania strategii i kreowania wizerunku marki w sieci.
Lidia Wysocka
Lidia Wysocka · klient
wystawiono
Genialny, doskonały i uwielbiany przez uczestników
jako trener skutecznego stosowania e-marketingu w rozwoju działalności gospodarczej.
Uwaga: potrafi zjeść wszystkie ciastka podczas przerwy kawowej :). To jedyne, co mogę mu zarzucić.
SARE S.A.
Media planning director
Zorganizowanie i wprowadzenie na rynek pierwszego w Polsce e-mailingowego domu mediowego Mail Media.

- budowa oferty sprzedażowej,
- nawiązanie i koordynacja współpracy z afiliantami,
- pozyskiwanie klientów, rozwój stałej współpracy,
- rekrutacja i zarządzanie zespołem sprzedaży,
- budowa wizerunku marki
Logo
Szef Sprzedaży Regionalnej
Internetowy Dom Mediowy IDMnet S.A. (grupa Murator S.A.)
- budowa i wdrożenie dedykowanej oferty reklamowej w serwisach www,
- koordynowanie pracy trzech regionów sprzedażowych - zespół ~20 handlowców,
- koordynowanie wszystkich działań związanych z rozwojem oferty interentowej w serwisach interentowych powiązanych z grupą radiową TIME S.A.
Mariusz Szuster
Mariusz Szuster · współpracownik
wystawiono
Miałem ogromną przyjemność współpracować z Tobą przy okazji nowego, bardzo ważnego projektu. Dziesiątki wspaniałych pomysłów, godziny spędzone na merytorycznej dyskusji, wspólne dążenie do jak najlepszych efektów. Tak to właśnie wyglądało.
Marcinie, Twoją fachowość, pracowitość i determinację szybko zdyskontujesz uznaniem kolejnych pracodawców.
...Tego Ci serdecznie życzę !!!
Marta Gromowska
Marta Gromowska · współpracownik
wystawiono
Marcin to jeden z niewielu ludzi od których o sprzedaży i marketingu Internetowym można nauczyć się wszystkiego. Potrafi zmotywowac i zorganizowac zespol, profesjonalnie przeprowadza szkolenia. Kiedy opowiada o Internecie widać, że to nie tylko jego środowisko pracy - to jest jego środowisko naturalne.
Logo
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
IDMnet (grupa Murator S.A.)
- monitorowanie pracy sieci sprzedaży w zakresie realizacji planów i zadań strategicznych
- analizę wyników sprzedażowych oraz otoczenia rynkowego
- raportowanie sprzedaży
- merytoryczne i operacyjne wsparcie pośredników w zakresie relacji z klientami
- wsparcie Dyrektora Sprzedaży w zakresie monitorowania i zarządzania siecią sprzedaży
MURATOR S.A.
Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów
- Obsługa Kluczowych Klientów (m.in. Bosch,Shell, Polifarb (Sigmamakalon), Gebert,Junkers,Oras, Deitermann,Cedat,Lindab,Barlinek...) w zakresie kompleksowych działań reklamowych w Internecie
Wydawnictwo Perspektywy Press
dziennikarz/fotoreporter
- Realizacja wywiadów, reportaży, fotoreportaży poświęconych tematyce edukacyjnej w Polsce i za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii,
- Publikacje w miesięczniku "Perspektywy", "Gimnazjum", serwisie www student.pl a także jako freelancer w dzienniku "Życie Warszawy" oraz miesięczniku "Gambler".
- Redaktor prowadzący Warszawski Informator Edukacyjny,
- Fotoreporter

Szkolenia i kursy

Znajomość Adobe Photoshop, Adobe Lightroom, pakiet Power Point, Gemius Analytics, Gemius Traffic, AdOcean, BBelements...
Techniki Sprzedaży Perswazyjnej, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Useability dla Startapów, inne szkolenia sprzedażowe...
- publikacje, m.in. "E-mail marketing - jak skutecznie dotrzeć do Klienta", "Reklam internetowa w branży budowlanej",
- udział jako prelegent w licznych branżowych spotkaniach i konferencjach.
- Szkolenie "Komunikacja nieantagonizująca"

Edukacja

Logo
politologia, studia podyplomowe
Collegium Civitas
Logo
politologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Dziennikarska im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

reklama, żeglarstwo, polityka, fotografia, literatura, historia, motocytkle. Autor najpopularniejszego z warszawskich fanpejdzy inspirowanych amerykańskim Humans Of New York - Humans of Warsaw:
https://www.facebook.com/HumansOfWarsawProject

Organizacje

Międzyuczelniane Stowarzyszenie Studentów Uczelni Niepaństwowych MONSUN, Przewodniczący Samorządu Uczelnianego WSD im.M Wańkowicza

Inne

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
„Powiedz mi, zapomnę. Pokaż, może zapamiętam. Zaangażuj mnie w to, a zrozumiem” Szkolenia │ Konferencje │ Doradztwo Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER od wielu lat pomaga instytu
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Freelancity.pl
Freelancity.pl
Freelancity.pl to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów. W
SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
KnowBOX
KnowBOX
KnowBOX™ jest biletem wstępu na szkolenie otwarte w jednym z oferowanych tematów, które odbędzie się w wybranym przez Ciebie miejscu i terminie.
korporacja.. i co później...
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
Lesprit Photo I Międzynarodowy Konkurs Fotograficzny Akt i Portret Kobiecy
Lesprit Photo I Międzynarodowy Konkurs Fotograficzny Akt i Portret Kobiecy
Pojawia się niezywkła szansa dla tych, którzy umieją fotografować kobiety - 15 września rusza skierowany
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
MONIQUEART
MONIQUEART
Miłość, Śmiech, Łzy… to Anioły zstępujące z Nieba, aby towarzyszyć nam przez zaledwie kilka chwil naszego Życia. My pragniemy uchwycić Trzepot ich Skrzydeł.
motofina
motofina
motofina - motoryzacyjny hormon szczęścia