Umiejętności
Engagement Marketing
Media
Project Management
Social Media
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
E-mail marketing
Komunikacja Marketingowa
Planowanie mediów
copywriting - kreatywne teksty, unikalne opisy, tzw. lekkie pióro
produkcja filmów
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
BRAND MANAGER
- tworzenie strategii marketingowej i jej realizacja,
- opracowanie budżetów marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją,
- badanie potrzeb rynkowych i otoczenia konkurencyjnego,
- utrzymywanie kontaktu z mediami, monitoring,
- zakup mediów i monitorowanie kampanii (TV, radio, prasa, internet). Współpraca z wydawcami i domami mediowymi,
- działania PR,
- wsparcie sprzedaży: m.in. działania związane z insertami, akcje rabatowe, promocja prenumeraty,
- bartery medialne i rzeczowe, organizacja eventów (m.in, Trener Roku Shape, Akademia Shape),
- produkcja filmów treningowych (Cardio Combat - Sylwia i Akop Szostak,Czas na Fit - Natalia Gacka, Burn Body - Sylwia Szostak, Fire Workout - Kasia Bigos, Fit&Dance - Kasia Dziurska, Zumba - Iza Kin, Piotr Litwiniuk.
Zapraszam do zapowiedzi wybranych zrealizowanych przeze mnie produkcji video dla magazynu SHAPE:
https://vimeo.com/user12026757/videos
- opracowanie budżetów marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją,
- badanie potrzeb rynkowych i otoczenia konkurencyjnego,
- utrzymywanie kontaktu z mediami, monitoring,
- zakup mediów i monitorowanie kampanii (TV, radio, prasa, internet). Współpraca z wydawcami i domami mediowymi,
- działania PR,
- wsparcie sprzedaży: m.in. działania związane z insertami, akcje rabatowe, promocja prenumeraty,
- bartery medialne i rzeczowe, organizacja eventów (m.in, Trener Roku Shape, Akademia Shape),
- produkcja filmów treningowych (Cardio Combat - Sylwia i Akop Szostak,Czas na Fit - Natalia Gacka, Burn Body - Sylwia Szostak, Fire Workout - Kasia Bigos, Fit&Dance - Kasia Dziurska, Zumba - Iza Kin, Piotr Litwiniuk.
Zapraszam do zapowiedzi wybranych zrealizowanych przeze mnie produkcji video dla magazynu SHAPE:
https://vimeo.com/user12026757/videos
Koordynator ds. e-marketingu
- opracowywanie strategii sprzedaży produktów w Internecie (harmonogram promocji produktów, budżety, określenie kanałów sprzedaży etc.)
- analiza i monitorowanie efektywności działań,
- tworzenie materiałów promocyjnych - koncepcje graficzne, copywriting (newslettery sprzedażowe, treści landing page, kreacje reklamowe do kampanii na stronach własnych i zewnętrznych).
- współpraca z agencjami i sieciami reklamowymi,
- planowanie i realizacja wysyłek mailingowych (system Get Response)
- współpraca i koordynowanie realizacji zadań działu sprzedaży on line w zakresie grupy wydawniczej
- opracowanie i wdrożenie kampanii online wprowadzającej nowy tytuł wydawnictwa "Tygodnik Biznes i Prawo".
- autorska redakcja cotygodniowych newsletterów promujących kolejne wydania Tygodnika Biznes i Prawo
- analiza i monitorowanie efektywności działań,
- tworzenie materiałów promocyjnych - koncepcje graficzne, copywriting (newslettery sprzedażowe, treści landing page, kreacje reklamowe do kampanii na stronach własnych i zewnętrznych).
- współpraca z agencjami i sieciami reklamowymi,
- planowanie i realizacja wysyłek mailingowych (system Get Response)
- współpraca i koordynowanie realizacji zadań działu sprzedaży on line w zakresie grupy wydawniczej
- opracowanie i wdrożenie kampanii online wprowadzającej nowy tytuł wydawnictwa "Tygodnik Biznes i Prawo".
- autorska redakcja cotygodniowych newsletterów promujących kolejne wydania Tygodnika Biznes i Prawo
właściciel
Affinity Media
Kompleksowe planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie oraz pozostałych mediach. Doradztwo w zakresie budowania strategii i kreowania wizerunku marki w sieci.
Media planning director
Zorganizowanie i wprowadzenie na rynek pierwszego w Polsce e-mailingowego domu mediowego Mail Media.
- budowa oferty sprzedażowej,
- nawiązanie i koordynacja współpracy z afiliantami,
- pozyskiwanie klientów, rozwój stałej współpracy,
- rekrutacja i zarządzanie zespołem sprzedaży,
- budowa wizerunku marki
- budowa oferty sprzedażowej,
- nawiązanie i koordynacja współpracy z afiliantami,
- pozyskiwanie klientów, rozwój stałej współpracy,
- rekrutacja i zarządzanie zespołem sprzedaży,
- budowa wizerunku marki
Szef Sprzedaży Regionalnej
Internetowy Dom Mediowy IDMnet S.A. (grupa Murator S.A.)
- budowa i wdrożenie dedykowanej oferty reklamowej w serwisach www,
- koordynowanie pracy trzech regionów sprzedażowych - zespół ~20 handlowców,
- koordynowanie wszystkich działań związanych z rozwojem oferty interentowej w serwisach interentowych powiązanych z grupą radiową TIME S.A.
- koordynowanie pracy trzech regionów sprzedażowych - zespół ~20 handlowców,
- koordynowanie wszystkich działań związanych z rozwojem oferty interentowej w serwisach interentowych powiązanych z grupą radiową TIME S.A.
wystawiono
Miałem ogromną przyjemność współpracować z Tobą przy okazji nowego, bardzo ważnego projektu. Dziesiątki wspaniałych pomysłów, godziny spędzone na merytorycznej dyskusji, wspólne dążenie do jak najlepszych efektów. Tak to właśnie wyglądało.
Marcinie, Twoją fachowość, pracowitość i determinację szybko zdyskontujesz uznaniem kolejnych pracodawców.
...Tego Ci serdecznie życzę !!!
Marcinie, Twoją fachowość, pracowitość i determinację szybko zdyskontujesz uznaniem kolejnych pracodawców.
...Tego Ci serdecznie życzę !!!
wystawiono
Marcin to jeden z niewielu ludzi od których o sprzedaży i marketingu Internetowym można nauczyć się wszystkiego. Potrafi zmotywowac i zorganizowac zespol, profesjonalnie przeprowadza szkolenia. Kiedy opowiada o Internecie widać, że to nie tylko jego środowisko pracy - to jest jego środowisko naturalne.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
IDMnet (grupa Murator S.A.)
- monitorowanie pracy sieci sprzedaży w zakresie realizacji planów i zadań strategicznych
- analizę wyników sprzedażowych oraz otoczenia rynkowego
- raportowanie sprzedaży
- merytoryczne i operacyjne wsparcie pośredników w zakresie relacji z klientami
- wsparcie Dyrektora Sprzedaży w zakresie monitorowania i zarządzania siecią sprzedaży
- analizę wyników sprzedażowych oraz otoczenia rynkowego
- raportowanie sprzedaży
- merytoryczne i operacyjne wsparcie pośredników w zakresie relacji z klientami
- wsparcie Dyrektora Sprzedaży w zakresie monitorowania i zarządzania siecią sprzedaży
dziennikarz/fotoreporter
- Realizacja wywiadów, reportaży, fotoreportaży poświęconych tematyce edukacyjnej w Polsce i za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii,
- Publikacje w miesięczniku "Perspektywy", "Gimnazjum", serwisie www student.pl a także jako freelancer w dzienniku "Życie Warszawy" oraz miesięczniku "Gambler".
- Redaktor prowadzący Warszawski Informator Edukacyjny,
- Fotoreporter
- Publikacje w miesięczniku "Perspektywy", "Gimnazjum", serwisie www student.pl a także jako freelancer w dzienniku "Życie Warszawy" oraz miesięczniku "Gambler".
- Redaktor prowadzący Warszawski Informator Edukacyjny,
- Fotoreporter
Szkolenia i kursy
Znajomość Adobe Photoshop, Adobe Lightroom, pakiet Power Point, Gemius Analytics, Gemius Traffic, AdOcean, BBelements...
Techniki Sprzedaży Perswazyjnej, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Useability dla Startapów, inne szkolenia sprzedażowe...
- publikacje, m.in. "E-mail marketing - jak skutecznie dotrzeć do Klienta", "Reklam internetowa w branży budowlanej",
- udział jako prelegent w licznych branżowych spotkaniach i konferencjach.
- Szkolenie "Komunikacja nieantagonizująca"
Techniki Sprzedaży Perswazyjnej, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Useability dla Startapów, inne szkolenia sprzedażowe...
- publikacje, m.in. "E-mail marketing - jak skutecznie dotrzeć do Klienta", "Reklam internetowa w branży budowlanej",
- udział jako prelegent w licznych branżowych spotkaniach i konferencjach.
- Szkolenie "Komunikacja nieantagonizująca"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
reklama, żeglarstwo, polityka, fotografia, literatura, historia, motocytkle. Autor najpopularniejszego z warszawskich fanpejdzy inspirowanych amerykańskim Humans Of New York - Humans of Warsaw:
https://www.facebook.com/HumansOfWarsawProject
https://www.facebook.com/HumansOfWarsawProject
Organizacje
Międzyuczelniane Stowarzyszenie Studentów Uczelni Niepaństwowych MONSUN, Przewodniczący Samorządu Uczelnianego WSD im.M Wańkowicza
Inne
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
„Powiedz mi, zapomnę. Pokaż, może zapamiętam. Zaangażuj mnie w to, a zrozumiem”
Szkolenia │ Konferencje │ Doradztwo
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER od wielu lat pomaga instytu
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
KnowBOX
KnowBOX™ jest biletem wstępu na szkolenie otwarte w jednym z oferowanych tematów, które odbędzie się w wybranym przez Ciebie miejscu i terminie.
korporacja.. i co później...
Grupa dla osób pracujących w korporacjach i dla tych już tam nie pracujących.
Lesprit Photo I Międzynarodowy Konkurs Fotograficzny Akt i Portret Kobiecy
Pojawia się niezywkła szansa dla tych, którzy umieją fotografować kobiety - 15 września rusza skierowany
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
MONIQUEART
Miłość, Śmiech, Łzy… to Anioły zstępujące z Nieba, aby towarzyszyć nam przez zaledwie kilka chwil naszego Życia. My pragniemy uchwycić Trzepot ich Skrzydeł.