Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager / Starszy Specjalista ds. Strategii
Koordynowanie wdrażania i realizacji procesów operacyjnych w strukturach Contact Center.
Odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie i realizację zleconcyh akcji, zgłaszenie wymagań szkoleniowych i raportowych, monitorowanie nadawania stosownych uprawnień do systemów informatycznych, opiniowanie procedur i skryptów.
Uczestnictwo w tworzeniu i opiniowaniu wymagań funkcjonalnych. Rekomendacja, opiniowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych w celu poprawienia efektywności funkcjonowania procesów w strukturach Contact Center.
Wyznaczanie celów operacyjnych oraz monitorowanie stopnia ich realizacji. Identyfikacja i zarządzanie zdiagnozowanymi ryzykami.
Odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie i realizację zleconcyh akcji, zgłaszenie wymagań szkoleniowych i raportowych, monitorowanie nadawania stosownych uprawnień do systemów informatycznych, opiniowanie procedur i skryptów.
Uczestnictwo w tworzeniu i opiniowaniu wymagań funkcjonalnych. Rekomendacja, opiniowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych w celu poprawienia efektywności funkcjonowania procesów w strukturach Contact Center.
Wyznaczanie celów operacyjnych oraz monitorowanie stopnia ich realizacji. Identyfikacja i zarządzanie zdiagnozowanymi ryzykami.
Account Executive
Czynny udział w procesach sprzedażowych. Opracowywanie propozycji dla Klienta, harmonogramu działań, kosztów, wdrażanie kampanii. Koordynowanie dziłań operacyjnych: nadzór nad realizacją projektów, analiza i raporowanie akcji, dbanie o efektywne wykorzystanie zasobów Firmy. Budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz Partnerami Biznesowymi.
Konsultant / Team Leader
Sprzedaż usług sektora bankowego.
Nadzór nad wykonaniem projektów oraz realizacja celów sprzedażowych, rozliczanie efektywności, nadzór nad odpowiednim poziomem jakości obsługi, prowadzenie szkoleń produktowo-sprzedażowych, przygotowywanie systemów motywacyjnych, raportowanie do Klienta z realizacji kampanii.
Nadzór nad wykonaniem projektów oraz realizacja celów sprzedażowych, rozliczanie efektywności, nadzór nad odpowiednim poziomem jakości obsługi, prowadzenie szkoleń produktowo-sprzedażowych, przygotowywanie systemów motywacyjnych, raportowanie do Klienta z realizacji kampanii.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
www.seramic.com.pl
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Biała Podlaska
Znamy odległe kraje, zwiedzamy stolice i miasta świata, a jednak jest takie miejsce z którym jesteśmy szczególnie związani....
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Kuchnie świata
Wszystko na temat kuchni i technik gotowania.
Co i gdzie można zjeść. Najsmaczniejsze potrawy i najlepsze restauracje.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.