Marcin Grzebyk

Przedstawiciel Handlowy ds. sieci handlowych, JUMI Sp.z o.o.
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

łatwość nawiązywania konktaktów Zarządzanie Sprzedażą Znajomość topografii Polski Analiza konkurencji Bardzo dobra znajomość rynku FMCG prawo jazdy ka. B, obsługa pakietu Microsoft Monitorowanie rynku i działań konkurencji

Języki

niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

JUMI Sp.z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. sieci handlowych
Zakres obowiązków:

• reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
• budowanie długotrwałych relacji z klientami;
• realizacja planów sprzedażowych na przydzielonym terenie,
• doradztwo z zakresu oferowanych produktów;
• monitorowanie rynku w zakresie produktów konkurencji, sporządzanie raportów na temat
konkurencji cenowej i asortymentowej
• kontrola stanów magazynowych w podległych sklepach
• zapewnienie obecności na półkach 100% dostarczonych do sklepu produktów
• dbałość o jakość ekspozycji towaru (w razie potrzeby uzupełnienie ekspozycji lub jej przebudowa)
• dążenie do zapewnienia wzrostu sprzedaży na podległym terenie;
• kontrola sprzedaży u poszczególnych klientów;
• w razie niskiej sprzedaży, szukanie rozwiązań mających na celu poprawienie notowań sprzedaży
• poszukiwanie serwisantów i ustalanie z nimi warunków współpracy a także stała kontrola wykonywanej przez nich pracy;
• raportowanie o pracy serwisantów, zbieranie ewentualnych uwag na temat ich pracy
• bieżące raportowanie odnośnie odwiedzonych sklepów, ekspozycji, wyłożonego towaru na półkach, zalegającego towaru w magazynie i dostaw
• analiza potrzeb sieci na poszczególne asortymenty;
• utrzymywanie stałych kontaktów z kierownikami branżowymi w sieciach;
• przeprowadzanie szkoleń towaroznawczych dla klientów sieciowych
• odbiór reklamowanego towaru
• kontrola i przygotowywanie towaru do zwrotów,
• prowadzenie dokumentacji;
• raportowanie osiągniętych wyników;
• współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi firmy;
• nadzór nad prawidłowością i kompletnością dokumentacji, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji;
• stały kontakt z działem handlowym
Tesco Polska
kierownik stoiska
- odpowiedzialność za realizację budżetu stoiska,
- zapewnienie ciągłości oraz zwiększanie wielkości sprzedaży
- odpowiedzialność za procesy zarządzania wynikami pracy,
- odpowiedzialność za minimalizację kosztów i strat,
- zapewnienie odpowiedniego zapasu towarów,
- poszukiwanie sposobów zwiększenia sprzedaży, odpowiednia ekspozycja produktów,
- stosowanie zasad efektywnej komunikacji,
- motywowanie pracowników,
Tesco Polska
Zastępca kierownika stoiska
Tesco Polska
Sprzedawca

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

www.pbase.com/fotogrzebyk