Umiejętności
łatwość nawiązywania konktaktów
Zarządzanie Sprzedażą
Znajomość topografii Polski
Analiza konkurencji
Bardzo dobra znajomość rynku FMCG
prawo jazdy ka. B, obsługa pakietu Microsoft
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy ds. sieci handlowych
Zakres obowiązków:
• reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
• budowanie długotrwałych relacji z klientami;
• realizacja planów sprzedażowych na przydzielonym terenie,
• doradztwo z zakresu oferowanych produktów;
• monitorowanie rynku w zakresie produktów konkurencji, sporządzanie raportów na temat
konkurencji cenowej i asortymentowej
• kontrola stanów magazynowych w podległych sklepach
• zapewnienie obecności na półkach 100% dostarczonych do sklepu produktów
• dbałość o jakość ekspozycji towaru (w razie potrzeby uzupełnienie ekspozycji lub jej przebudowa)
• dążenie do zapewnienia wzrostu sprzedaży na podległym terenie;
• kontrola sprzedaży u poszczególnych klientów;
• w razie niskiej sprzedaży, szukanie rozwiązań mających na celu poprawienie notowań sprzedaży
• poszukiwanie serwisantów i ustalanie z nimi warunków współpracy a także stała kontrola wykonywanej przez nich pracy;
• raportowanie o pracy serwisantów, zbieranie ewentualnych uwag na temat ich pracy
• bieżące raportowanie odnośnie odwiedzonych sklepów, ekspozycji, wyłożonego towaru na półkach, zalegającego towaru w magazynie i dostaw
• analiza potrzeb sieci na poszczególne asortymenty;
• utrzymywanie stałych kontaktów z kierownikami branżowymi w sieciach;
• przeprowadzanie szkoleń towaroznawczych dla klientów sieciowych
• odbiór reklamowanego towaru
• kontrola i przygotowywanie towaru do zwrotów,
• prowadzenie dokumentacji;
• raportowanie osiągniętych wyników;
• współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi firmy;
• nadzór nad prawidłowością i kompletnością dokumentacji, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji;
• stały kontakt z działem handlowym
• reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
• budowanie długotrwałych relacji z klientami;
• realizacja planów sprzedażowych na przydzielonym terenie,
• doradztwo z zakresu oferowanych produktów;
• monitorowanie rynku w zakresie produktów konkurencji, sporządzanie raportów na temat
konkurencji cenowej i asortymentowej
• kontrola stanów magazynowych w podległych sklepach
• zapewnienie obecności na półkach 100% dostarczonych do sklepu produktów
• dbałość o jakość ekspozycji towaru (w razie potrzeby uzupełnienie ekspozycji lub jej przebudowa)
• dążenie do zapewnienia wzrostu sprzedaży na podległym terenie;
• kontrola sprzedaży u poszczególnych klientów;
• w razie niskiej sprzedaży, szukanie rozwiązań mających na celu poprawienie notowań sprzedaży
• poszukiwanie serwisantów i ustalanie z nimi warunków współpracy a także stała kontrola wykonywanej przez nich pracy;
• raportowanie o pracy serwisantów, zbieranie ewentualnych uwag na temat ich pracy
• bieżące raportowanie odnośnie odwiedzonych sklepów, ekspozycji, wyłożonego towaru na półkach, zalegającego towaru w magazynie i dostaw
• analiza potrzeb sieci na poszczególne asortymenty;
• utrzymywanie stałych kontaktów z kierownikami branżowymi w sieciach;
• przeprowadzanie szkoleń towaroznawczych dla klientów sieciowych
• odbiór reklamowanego towaru
• kontrola i przygotowywanie towaru do zwrotów,
• prowadzenie dokumentacji;
• raportowanie osiągniętych wyników;
• współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi firmy;
• nadzór nad prawidłowością i kompletnością dokumentacji, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji;
• stały kontakt z działem handlowym
kierownik stoiska
- odpowiedzialność za realizację budżetu stoiska,
- zapewnienie ciągłości oraz zwiększanie wielkości sprzedaży
- odpowiedzialność za procesy zarządzania wynikami pracy,
- odpowiedzialność za minimalizację kosztów i strat,
- zapewnienie odpowiedniego zapasu towarów,
- poszukiwanie sposobów zwiększenia sprzedaży, odpowiednia ekspozycja produktów,
- stosowanie zasad efektywnej komunikacji,
- motywowanie pracowników,
- zapewnienie ciągłości oraz zwiększanie wielkości sprzedaży
- odpowiedzialność za procesy zarządzania wynikami pracy,
- odpowiedzialność za minimalizację kosztów i strat,
- zapewnienie odpowiedniego zapasu towarów,
- poszukiwanie sposobów zwiększenia sprzedaży, odpowiednia ekspozycja produktów,
- stosowanie zasad efektywnej komunikacji,
- motywowanie pracowników,
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
www.pbase.com/fotogrzebyk