Umiejętności
B2B
Microsoft Office
SAP
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
negocjacje handlowe
Zarządzanie
Kreowanie i wdrażanie strategi Trade Marketing
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Eventy - planowanie i organizacja
Outlook, Lotus Notes
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
MANAGER SPRZEDAŻY / PROJECT MANAGER
GRUPA KTM SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA
- Kreowanie polityki handlowej oraz strategii sprzedażowej
- Planowanie działań w obszarze marketingu, w tym działań zmierzających do budowy wizerunku firmy
- Prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących warunków kontraktów oraz realizacji projektów
- Zawiązywanie relacji z partnerami biznesowymi
- Wyznaczanie i nadzór nad planami sprzedażowymi
- Analizowanie działań konkurencji oraz aktywności rynkowej
- Kontrola akcji promocyjnych i sprzedażowych oraz badanie ich efektywności
- Budowa zespołu sprzedaży
- Odpowiedzialność za prawidłowe i efektywne funkcjonowanie zespołu
- Zarządzania podległym zespołem
- Motywowanie i wsparcie podległych pracowników
- Planowanie działań w obszarze marketingu, w tym działań zmierzających do budowy wizerunku firmy
- Prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących warunków kontraktów oraz realizacji projektów
- Zawiązywanie relacji z partnerami biznesowymi
- Wyznaczanie i nadzór nad planami sprzedażowymi
- Analizowanie działań konkurencji oraz aktywności rynkowej
- Kontrola akcji promocyjnych i sprzedażowych oraz badanie ich efektywności
- Budowa zespołu sprzedaży
- Odpowiedzialność za prawidłowe i efektywne funkcjonowanie zespołu
- Zarządzania podległym zespołem
- Motywowanie i wsparcie podległych pracowników
Trade Marketing Manager
- Kreowanie Strategii Regionu dla kanału Horeca
- Odpowiedzialność za cele sprzedażowe
- Przygotowanie narzędzi Trade Marketingowych, gwarantujących realizację strategii -
promocje, programy lojalnościowe, eventy etc.
- Nadzór nad skuteczną implementacja strategii, działań
- Zapewnienie komunikacji strategii oraz sposobu jej realizacji siłom sprzedaży
- Zarządzanie zespołem Sponsoringu Regionalnego oraz Wizerunku Marek
- Negocjacje warunków umów oraz współpraca z największymi klientami Horeca w Regionie
- Pełna odpowiedzialność za zarządzanie budżetem regionalnym oraz jego planowanie
(Aktywności Promocyjne, Komercyjne Środki Trwałe, Umowy o Współpracy, Eventy Regionalne)
- Budowanie oraz zarządzanie zespołami projektów ogólnokrajowych
- Odpowiedzialność za cele sprzedażowe
- Przygotowanie narzędzi Trade Marketingowych, gwarantujących realizację strategii -
promocje, programy lojalnościowe, eventy etc.
- Nadzór nad skuteczną implementacja strategii, działań
- Zapewnienie komunikacji strategii oraz sposobu jej realizacji siłom sprzedaży
- Zarządzanie zespołem Sponsoringu Regionalnego oraz Wizerunku Marek
- Negocjacje warunków umów oraz współpraca z największymi klientami Horeca w Regionie
- Pełna odpowiedzialność za zarządzanie budżetem regionalnym oraz jego planowanie
(Aktywności Promocyjne, Komercyjne Środki Trwałe, Umowy o Współpracy, Eventy Regionalne)
- Budowanie oraz zarządzanie zespołami projektów ogólnokrajowych
Kierownik Obszaru Sprzedaży ds. Gastronomii
- Zarządzanie Zespołem Handlowców
- Odpowiedzialność za rozwój podległych (Coaching)
- Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży
- Negocjacje Umów o Współpracy z Klientami kanału
- Realizacja działań oraz programów sprzedażowych
- Zarządzanie Środkami Komercyjnymi
- Nadzorowanie prawidłowości stosowania standardów trade marketingowych przez zespół
- Zapewnienie wdrożenia oraz monitoring efektywności stosowania strategii portfela marek
- Przygotowanie projektu budżetu sprzedażowego i odpowiedzialność za realizacje budżetów
- Odpowiedzialność za rozwój podległych (Coaching)
- Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży
- Negocjacje Umów o Współpracy z Klientami kanału
- Realizacja działań oraz programów sprzedażowych
- Zarządzanie Środkami Komercyjnymi
- Nadzorowanie prawidłowości stosowania standardów trade marketingowych przez zespół
- Zapewnienie wdrożenia oraz monitoring efektywności stosowania strategii portfela marek
- Przygotowanie projektu budżetu sprzedażowego i odpowiedzialność za realizacje budżetów
Projekty
Szkolenia i kursy
- Leaders of the Future - Szkolenia dla Kluczowych
Managerów Grupy Żywiec
• Przywództwo w zarządzaniu wynikami
• Zarządzanie rozwojem pracowników
• Zarządzanie projektami metodą Kepner-Tregoe
• Rola liderów w budowaniu lojalności klientów
• Przywództwo w zarządzaniu zmianą
- Assessment Centre oraz przygotowanie do roli Asesora
- Negocjacje handlowe etc.
Managerów Grupy Żywiec
• Przywództwo w zarządzaniu wynikami
• Zarządzanie rozwojem pracowników
• Zarządzanie projektami metodą Kepner-Tregoe
• Rola liderów w budowaniu lojalności klientów
• Przywództwo w zarządzaniu zmianą
- Assessment Centre oraz przygotowanie do roli Asesora
- Negocjacje handlowe etc.
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Fotografia
Wędkarstwo Karpiowe(Massive Baits - Konsultant)
Sporty Wodne
Wędkarstwo Karpiowe(Massive Baits - Konsultant)
Sporty Wodne
Grupy
Marketing w branży Horeca
Bawmy się własną kreatywnością , a może kiedyś stworzymy i sprzedamy własną markę...
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.