Umiejętności
Marketing internetowy
SEM
SEO
Analityka internetowa
Pozycjonowanie stron
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu internetowego
# Analityka
• Analiza ruchu w serwisach www; opracowywanie rekomendacji.
• Analiza serwisów www pod kątem funkcjonalności i użyteczności; rekomendowanie zmian; nadzorowanie wdrożenia.
# SEM
• SEO - opracowywanie strategii; monitoring działań; analiza efektywności; rekomendowanie zmian.
• PPC - opracowywanie strategii; projektowanie, bieżąca analiza i optymalizacja kampanii AdWords.
# Inne kampanie internetowe (banerowe, mailingowe, buzz marketing)
• Monitoring; analiza efektywności; rekomendowanie zmian.
• Wyszukiwanie i rekomendowanie nowych rozwiązań / narzędzi / reklamobiorców.
# Zarządzanie serwisami www
• Obsługa systemów CMS – Drupal, Wordpress.
• Bieżąca aktualizacja informacji.
• Analiza ruchu w serwisach www; opracowywanie rekomendacji.
• Analiza serwisów www pod kątem funkcjonalności i użyteczności; rekomendowanie zmian; nadzorowanie wdrożenia.
# SEM
• SEO - opracowywanie strategii; monitoring działań; analiza efektywności; rekomendowanie zmian.
• PPC - opracowywanie strategii; projektowanie, bieżąca analiza i optymalizacja kampanii AdWords.
# Inne kampanie internetowe (banerowe, mailingowe, buzz marketing)
• Monitoring; analiza efektywności; rekomendowanie zmian.
• Wyszukiwanie i rekomendowanie nowych rozwiązań / narzędzi / reklamobiorców.
# Zarządzanie serwisami www
• Obsługa systemów CMS – Drupal, Wordpress.
• Bieżąca aktualizacja informacji.
Starszy Specjalista SEO
Artefakt Sp. z o. o. Sp. k.
• Analiza serwisów internetowych pod kątem SEO i usability.
• Opracowywanie zaleceń optymalizacyjnych oraz nadzór nad wdrożeniami poprawek.
• Bieżący kontakt z działami odpowiedzialnymi za content/wdrożenia IT po stronie klienta.
• Analiza i optymalizacja profilu linków przychodzących.
• Tworzenie i wdrażanie strategii pozyskiwania linków.
• Analiza i interpretacja danych dotyczących ruchu w serwisach internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem ruchu organicznego.
• Keyword research.
• Analiza i interpretacja zmian w obrębie algorytmów rankingowych Google.
• Konsulting w zakresie SEO i usability.
• Opracowywanie wstępnych analiz serwisów / profili linków na potrzeby Działu Marketingu.
• Opracowywanie zaleceń optymalizacyjnych oraz nadzór nad wdrożeniami poprawek.
• Bieżący kontakt z działami odpowiedzialnymi za content/wdrożenia IT po stronie klienta.
• Analiza i optymalizacja profilu linków przychodzących.
• Tworzenie i wdrażanie strategii pozyskiwania linków.
• Analiza i interpretacja danych dotyczących ruchu w serwisach internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem ruchu organicznego.
• Keyword research.
• Analiza i interpretacja zmian w obrębie algorytmów rankingowych Google.
• Konsulting w zakresie SEO i usability.
• Opracowywanie wstępnych analiz serwisów / profili linków na potrzeby Działu Marketingu.
Szkolenia i kursy
• Efektywne zarządzanie sobą w czasie (2012)
• Komunikacja w zespole (2012)
• Komunikacja w zespole (2012)
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Zainteresowania
• Marketing internetowy, ze szczególnym uwzględnieniem SEO
• Literatura Fantasy
• Sport: bieganie, dogtrekking
• Literatura Fantasy
• Sport: bieganie, dogtrekking
Inne
CERTYFIKATY
• Partner Google
• Certyfikat Google AdWords
• Partner Google
• Certyfikat Google AdWords