Marcin Gierdalski

Zarządzanie, doradztwo, consulting, interim management - zarządzanie strategiczne, restrukturyzacje, zarządzanie sprzedażą i jej wsparcie (coaching, itp). Kluczowe obszary: Zarządzanie i kontrolling, HR, Marketing, Sprzedaż.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Facility management Zarządzanie strategiczne Coaching / Mentoring

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
czeski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
słowacki
dobry

Doświadczenie zawodowe

OPM Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Handlu i Rozwoju / Dyrektor Operacyjny
Zarządzanie Działem Handlowym, prowadzenie procesów handlowych z kluczowymi Klientami.
p.o. Dyrektora Operacyjnego, zarządzanie i optymalizacja kontraktów.
Bezpośrednie współdecydowanie w kluczowych decyzjach spółki.
Bezpośredni udział w procesie restrukturyzacyjnym spółki.
Logo
General Manager, Senior Consultant
ALPHA Business Consulting
Wybrane realizowane projekty:
1. STATOR Sp.J. (dystrybutor narzędzi i elektronarzędzi)
Stworzenie i wdrożenie całościowego systemu motywacyjnego (w tym systemu wynagradzania pracowników) działu handlowego oraz pozostałych działów spółki, ukierunkowanego na rozwój kompetencji pracowników i wzrost sprzedaży spółki. Rekrutacje specjalistyczne. Projekt w toku.
2. Vet Stem Cell (spółka biotechnologiczna z obszaru medycyny weterynaryjnej).
Całościowy nadzór nad rozwojem nowej firmy typu start-up (tworzenie wizji rozwoju firmy, doradztwo związane ze strukturą organizacyjną, zarządzaniem obszarami, stworzenie umów, szkolenie pracowników, doradztwo właścicielowi firmy). Projekt w toku.
3. MIWRO (zakład ogólnobudowlany działający na skalę międzynarodową).
Nadzór i ulepszanie głównych procesów biznesowych w firmie, doradztwo strategiczne właścicielowi firmy (pola rozwoju, prowadzenie inwestycji, obszary do restrukturyzacji wewnątrz firmy). Prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami w Polsce i Danii. Projekt w toku.
4. Cell Line Resarch (spółka biotechnologiczna testująca kosmetyki).
Całościowy nadzór nad otwarciem w Polsce innowacyjnej firmy z sektora biotechnologicznego, - przygotowanie biznes planu, planu finansowego, badania rynku, przygotowanie i wdrożenie planu marketingowego, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych z potencjalnymi klientami, reprezentowanie firmy na imprezach targowych, itp. Projekt zakończony.
5. POLTRONIC S.A. (producent i dystrybutor oświetlenia LED)
Zarządzanie Działem Exportu firmy (jako Dyrektor Działu Eksportu) – coaching operacyjny/mentoring, stworzenie nowego systemu wynagrodzeń i premiowania, organizacja pracy, ustalanie i rozliczanie targetów, wprowadzenie systemu planowania. Opieka nad kluczowymi klientami. Doradztwo Zarządowi w zakresie rozwoju projektów handlowych, marketingowych i strategicznych. Projekt zakończony.
6. NZOZ Aktywne Centrum Zdrowia (sieć prywatnych przychodni).
Badania rynku, badania satysfakcji klienta, analiza pracy zespołu front-desk, proponowanie ulepszeń w działaniu organizacji obsługi pacjenta. Projekt zakończony.
7. ProAudio–AVT Sp. z o.o. (dystrybutor i integrator rozwiązań audio-video)
Zarządzanie Działem Handlowym jako Interim Dyrektor Handlowy – restrukturyzacja Działu, zatrudnienie nowych pracowników (rekrutacja, wdrożenie do pracy), stworzenie nowego i kompleksowego systemu wynagrodzeń i premiowania, organizacja pracy, ustalanie i rozliczanie targetów, wprowadzenie systemu planowania, coaching indywidualny i grupowy. Negocjacje z dostawcami, wprowadzanie nowych produktów i marek handlowych do oferty spółki, opieka nad kluczowymi klientami. Projekt zakończony.
8. [nazwa utajona] (producent odzieży)
Przygotowanie wprowadzenia na polski rynek firmy z Czech – badanie rynku, przygotowanie organizacyjnego planu działania, pomoc w załatwianiu formalności prawnych, przeprowadzenie procesu rekrutacji pracowników na wszystkie poziomy. Projekt zakończony.
9. TelForceOne S.A. (producent i hurtownik akcesoriów IT i GSM)
Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia planu restrukturyzacji Pionu Handlowego firmy – reorganizacja, coaching, wdrożenie nowych rozwiązań. Projekt zakończony.

Pozostałe projekty/Klienci:
Real Logistics (doradztwo handlowe i organizacyjne), KOMPUTRONIK S.A. (doradztwo handlowe i strategiczne), Fortune Leasing (restrukturyzacja Działu Handlowego, coaching i szkolenie handlowców), EBM DRUK (rekrutacje), Eco Energy (pośrednictwo handlowe z Klientami z Niemiec), Assesoria (system wynagrodzeń, doradztwo strategiczne).
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Pełen profesjonalizm i współpraca na najwyższym poziomie.
Z czystym sumieniem rekomenduję Marcina do współpracy każdemu kontrahentowi w każdej formule.
Black Point S.A.
Dyrektor Eksportu / Dyrektor Rynku
1. Stworzenie i wdrożenie strategii eksportowej dla spółki Black Point na rynki Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Republiki Bałtyckie).
2. Budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami, kontakt z klientami eksportowymi firmy Black Point – włączając przygotowanie warunków handlowych i kompletnej oferty oraz negocjowanie umów.
3. Nadzór i koordynacja prac Działów: Sprzedaży, Marketingu, Badań i Rozwoju. Nadzór nad całym procesem rynkowym (tworzenie oferty i wprowadzanie nowości, sprzedaż przez wszystkie kanały dystrybucyjne, polityka cenowa i jakościowa, obsługa kluczowych klientów).
4. Doradztwo Zarządowi spółki, wsparcie zarządzania strategicznego w spółce.
Logo
Dyrektor Działu Badań i Rozwoju / Dyrektor Generalny (od 09.2006)
Monacor - Polska Sp. z o.o. / Monacor Osteuropa GmbH
1. Nadzór właścicielski nad spółkami zależnymi w Europie Środkowo-Wschodniej.
2. Tworzenie strategii rozwoju firmy, planowanie działań na rynkach lokalnych, budżetowanie i kontrola operacyjna, koordynowanie działań promocyjnych, zarządzanie zasobami ludzkimi.
3. Sprawozdawczość finansowa i opisowa (włącznie ze sprawozdaniami rocznymi) związana ze spółkami znajdującymi się pod kuratelą, rekomendowanie zmian strategii dla właścicieli.
4. Zarządzanie marketingiem i PR w firmach ulokowanych w obszarze działań firmy (Europa Środkowo-Wschodnia – Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Ukraina).
5. Tworzenie i wdrażanie strategii dla oddziałów oraz współtworzenie strategii ogólnej dla firmy w Europie. Kluczowe decyzje budżetowe i personalne. Sporządzanie analiz na potrzeby właścicieli.
6. Aktywizacja i rozwój nowych rynków i otwieranie nowych oddziałów (np. Rumunia, Bułgaria, Ukraina, Rosja, Republiki Bałtyckie).
7. Rekrutacja i zatrudnianie nowych pracowników do wszystkich oddziałów w Europie Środkowo-Wschodniej (przygotowanie rekrutacji, rozmowy kwalifikacyjne, przygotowywanie zakresu obowiązków i opisu stanowisk pracy dla przyszłych pracowników, wprowadzanie nowych pracowników w ich obowiązki, kontrola rozwoju i osiągnięć nowych pracowników).
Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych
Dyrektor Działu Public Relations
1. Całościowa promocja SII (Public Relations, marketing, itp.) – planowanie i wdrażanie.
2. Zarządzanie grupą 13 osób z oddziałów regionalnych (odpowiedzialnych lokalnie za promocję i marketing SII), wybieranie kandydatów na nowych klientów, przygotowywanie strategii promocyjnych dla wszystkich obszarów działań SII (szkolenia, konferencje, relacje inwestorskie, działalność wydawnicza, itp.).
3. Redagowanie (pozycja Redaktora Naczelnego) magazynu “AKCJONARIUSZ” (kwartalnik wydawany przez SII) – odpowiedzialność za zawartość merytoryczną, reklamy, skład i druk magazynu.
4. Bezpośrednia współpraca z instytucjami rynku kapitałowego w Polsce (Warszawska Giełda Papierów Wartościowych, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych, Komisja Papierów Wartościowych i Giełd) oraz gazetami i magazynami (“Gazeta Giełdy Parkiet”, “Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, Businessman Magazine”, “Warsaw Business Journal”, “Wprost” oraz inne lokalne gazety i czasopisma).

Szkolenia i kursy

Szkolenie „Audyt – narzędzie badania i doskonalenia systemu zarządzania jakością”.
Organizator: EJSO Konsulting, Wrocław.
Kurs zakończony egzaminem i tytułem „Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania jakością ISO 9001”
Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (szkolenia).
Znajomośc zagadnień związanych z szeroko rozumianym Facility Management'em i zarządzanim łańcuchami dostaw.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Informatyka, Studia "Innowacyjny menadżer w małych i średnich przedsiębiorstwach", studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Marketing, studia podyplomowe
Agencja Rozwoju Gospodarczego, Poznań
Logo
Inżynieria i Ekonomika Przemysłu, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Osobiste: sport – nurkowanie i pływanie, squash, rowery (MTB), koszykówka, tenis, wspinaczka skałkowa, brydż sportowy, dart;
historia mojego rodzinnego miasta Wrocławia, czytanie książek, kino.
Związane z pracą zawodową: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Public Relations, ekonomia i polityka krajowa i zagraniczna, prawo pracy.

Organizacje

AIESEC Polska, KL Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu (1996 - 2000); Wiceprezydent organizacji.

Inne

Komputery - MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook), Corel Draw (podstawy), The Bat, Internet.
Praca w systemach: SAP, MBS Navision, CDN XL, CDN Optima.

Prawo jazdy - Kategoria “B” (auta do 3,5 tony), od 04.1994, przejechane około 450 000 km.

Last update: 16.07.2014

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
AIESEC Alumni LC AEWro
AIESEC Alumni LC AEWro
Grupa dla Alumni Komitetu Lokalnego AIESEC na Akademii Ekonomicznej (Uniwersytecie Ekonomicznym) we Wrocławiu. Zapraszamy również pozostałych Alumni i członków AIESEC związanych z Wrocławiem.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Grupa dla osób, które są studentami AE Wrocław/ Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu bądź nimi były oraz dla sympatyków AE Wrocław i także tych, którzy dopiero planują studiować na ww. uczelni, zap
Brydż
Brydż
Grupa poświęcona tematyce brydżowej, dla wszystkich miłośników tej wspaniałej gry - zapraszamy początkujących, zaawansowanych i arcymistrzów!
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
Świadomy Menadżer
Świadomy Menadżer
Grupa Świadomych Menadżerów
Wrocław
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)
WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje.
WROCŁAW szkolenia spotkania konferencje.
Tutaj umieszczamy wszelkie propozycje spotkań (służbowych i towarzyskich),konferencji i szkoleń. Wrocław i cały Dolny Śląsk