Marcin Gierasimiuk

Senior Consultant at Analytic Consulting, The Nielsen Company
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

The Nielsen Company
Senior Consultant, Nielsen Analytic Consulting
The Nielsen Company
Consultant, Nielsen Analytic Consulting
· Advising top FMCG manufacturers on their strategic decision concerning price,
promotions and assortment management
· Uncovering, defining, and addressing client business issues concerning area of marketing mix (pricing, promotions, media, assortment)
· Analyzing model results, drawing insights and creating recommendations focused on
client’s key business questions
The Nielsen Company
Junior Consultant, Nielsen Analytic Consulting
The Nielsen Company
Employer Branding, Human Resources

Edukacja

Logo
Kolegium Ekonomiczno-Społeczne, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Inne

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie