Umiejętności
Analiza
Umiejętności analityczne
bankowość
Call Center
Rozwój Call Center
Zorientowanie na klienta
Zadowolenie klienta
Analiza danych
Zarządzanie
Rozwój menadżerów
Umiejętności zarządzania
Zarządzanie procesami
Marketing
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
usprawnianie procesów
Optymalizacja procesów
Public Relations
Publikacje
Strategia
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Coaching managerski
Motywowanie zespołu
Coaching i motywacja
motywowanie pozafinansowe, organizacja czasu pracy, zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Analiz
Euro Bank SA
* współtworzenie projektów (nowe produkty, analiza zapotrzebowania na zasoby, wsparcie merytoryczne przy tworzeniu procedur i procesów),
* współtworzenie budżetu Centrum Obsługi Klienta,
* bieżące raportowanie,
* prognozy na podstawie analizy dotychczasowych wyników,
* organizacja i planowanie pracy Konsultantów Centrum Obsługi Klienta,
* wsparcie merytoryczne i techniczne Kierowników i Koordynatorów Zmian,
* administracja systemów telkomunikacyjnych od strony Call Center
* współtworzenie budżetu Centrum Obsługi Klienta,
* bieżące raportowanie,
* prognozy na podstawie analizy dotychczasowych wyników,
* organizacja i planowanie pracy Konsultantów Centrum Obsługi Klienta,
* wsparcie merytoryczne i techniczne Kierowników i Koordynatorów Zmian,
* administracja systemów telkomunikacyjnych od strony Call Center
Szkolenia i kursy
od 05.2010 “Program rozwoju kadry TOPMM” (ICAN Institute, Harvard Business Review)
03.2009-08.2009 “Prowadzenie projektów metodyką six sigma Green Belt” (White Raven Academy)
10.2008 „Delegowanie zadań” (OPTA)
05.2008 "Komunikacja i organizacja prac w projekcie i działalności operacyjnej" (ALTKOM)
04.2008 "Motywowanie - wspomaganie osiągania wyników" (EuroBank)
02.2008 „Zarządzanie zespołem” (OPTA)
01.2008-12.2008 „Akademia Managerów” – cykl szkoleń dla kadry managerskiej zakończone certyfikacją Menedżera Contact Center (EuroBank)
01.2008-12.2009 Uczestnik dwuletniego programu High Potential skierowanego na rozwój kluczowych pracowników firmy
06.2007 „Szkolenie dla administratorów systemu IBM Rational Portfolio Manager” – „Konfiguracja parametrów systemu” (Sygnity - Winuel)
04.2007 „Projektowanie efektywnych szkoleń elektronicznych” (House of Skills)
10.2006 „Profesjonalne zarządzanie projektami” (GET Manager)
08.2006 Europejski Certyfikat Bankowca EFEB (Miedzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów)
06.2006 "Zarządzanie sobą w czasie" (EuroBank)
05.2006 „Trening kreatywności” (COMBIDATA)
04-07.2006 „Szkolenie Przygotowujące – Europejski Certyfikat Bankowca” (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu)
02.2006 "Zarządzanie sytuacją kryzysową" (EuroBank)
12.2004 „Zarządzanie zespołem” (SPM Projekt)
03.2009-08.2009 “Prowadzenie projektów metodyką six sigma Green Belt” (White Raven Academy)
10.2008 „Delegowanie zadań” (OPTA)
05.2008 "Komunikacja i organizacja prac w projekcie i działalności operacyjnej" (ALTKOM)
04.2008 "Motywowanie - wspomaganie osiągania wyników" (EuroBank)
02.2008 „Zarządzanie zespołem” (OPTA)
01.2008-12.2008 „Akademia Managerów” – cykl szkoleń dla kadry managerskiej zakończone certyfikacją Menedżera Contact Center (EuroBank)
01.2008-12.2009 Uczestnik dwuletniego programu High Potential skierowanego na rozwój kluczowych pracowników firmy
06.2007 „Szkolenie dla administratorów systemu IBM Rational Portfolio Manager” – „Konfiguracja parametrów systemu” (Sygnity - Winuel)
04.2007 „Projektowanie efektywnych szkoleń elektronicznych” (House of Skills)
10.2006 „Profesjonalne zarządzanie projektami” (GET Manager)
08.2006 Europejski Certyfikat Bankowca EFEB (Miedzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów)
06.2006 "Zarządzanie sobą w czasie" (EuroBank)
05.2006 „Trening kreatywności” (COMBIDATA)
04-07.2006 „Szkolenie Przygotowujące – Europejski Certyfikat Bankowca” (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu)
02.2006 "Zarządzanie sytuacją kryzysową" (EuroBank)
12.2004 „Zarządzanie zespołem” (SPM Projekt)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Controllers
Grupa,której uczestnicy na codzień w firmach zajmują się controllingiem,rachunkowością zarządczą,analizami,planowaniem,audytem, zarządzaniem itp.Mile widziani również właścici
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)
Wynagrodzenia
Ile można zarobić na wybranym stanowisku, jak płacą w firmie Y ? Grupa ma na celu wymianę doświadczeń w wynagrodzeń