Umiejętności
Merchandising
SAP
Obsługa klienta
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Negocjacje z klientami
Planowanie
Organizowanie eventów
Planowanie eventów
Negocjacje handlowe i techniki sprzedaży
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy - Kanał Tradycyjny i Nowoczesny
Realizacja celów sprzedażowych w okresie rozliczeniowym w ramach przydzielonego klienta;
Obsługa rynku tradycyjnego i nowoczesnego (woj. Wielkopolskie, KujawskoPomorskie, Zachodniopomorskie);
Pozyskiwanie nowych klientów;
Opieka nad klientami, dbałość o produkt;
Planowanie i wdrażanie akcji promocyjnych;
Merchandising.
Obsługa rynku tradycyjnego i nowoczesnego (woj. Wielkopolskie, KujawskoPomorskie, Zachodniopomorskie);
Pozyskiwanie nowych klientów;
Opieka nad klientami, dbałość o produkt;
Planowanie i wdrażanie akcji promocyjnych;
Merchandising.
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży;
Realizowanie targetów i celów sprzedażowych;
Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
Przygotowywanie ofert handlowych;
Współuczestnictwo w określaniu i realizacji strategii działu marketingu i sprzedaży;
Realizowanie targetów i celów sprzedażowych;
Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
Przygotowywanie ofert handlowych;
Współuczestnictwo w określaniu i realizacji strategii działu marketingu i sprzedaży;
Specjalista ds. obsługi klienta
Dbanie o wysoki standard obsługi klientów z sektora FMCG;
Rzetelne i terminowe przygotowywanie wymaganych raportów;
Współpraca z firmą transportową Fresh Logistics: koordynacja zamówień;
Proaktywna kooperacja z działami wewnętrznymi nastawiona na realizację wspólnych celów i zadań.
Rzetelne i terminowe przygotowywanie wymaganych raportów;
Współpraca z firmą transportową Fresh Logistics: koordynacja zamówień;
Proaktywna kooperacja z działami wewnętrznymi nastawiona na realizację wspólnych celów i zadań.
Projekty
Szkolenia i kursy
04/2015: Różnorodność w komunikacji i pracy zespołowej 4Results
01/2011: Rozmowa oceniająca - szkolenie dla pracowników Integra Consulting
10/2010: Gra strategiczna - rozumienie procesu biznesowego Integra Consulting
03/2010: Zdążyć na czas - planowanie i organizacja czasu pracy Integra Consulting
12/2009: Zasady otwartej komunikacji - poziom I Integra Consulting
06/2009: Kurs językowy ogólny - angielski - A2 TOEIC Centrum Językowe IDEA Sp. z o.o.
05/2000: System zarządzania jakością wg norm PN-ISO 9001
01/2011: Rozmowa oceniająca - szkolenie dla pracowników Integra Consulting
10/2010: Gra strategiczna - rozumienie procesu biznesowego Integra Consulting
03/2010: Zdążyć na czas - planowanie i organizacja czasu pracy Integra Consulting
12/2009: Zasady otwartej komunikacji - poziom I Integra Consulting
06/2009: Kurs językowy ogólny - angielski - A2 TOEIC Centrum Językowe IDEA Sp. z o.o.
05/2000: System zarządzania jakością wg norm PN-ISO 9001
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Piłka nożna, Kolekcjonowanie płyt cd, kaset cc, Fotografia amatorska.
Inne
10/2002-12/2006 Hochland Sp. z o.o. : Członek komisji inwentaryzacyjnej.
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.