Marcin Duraj

Head of SEO w Antygen.pl
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Google Analytics Audyty SEO Szkolenia SEO Optymalizacja stron internetowych Pozycjonowanie stron www Reklama Online Kampanie reklamowe Google Adwords Konsultacje SEO Google Search Console Analiza i dobór fraz do pozycjonowania Analiza SEO serwisów internetowych

Doświadczenie zawodowe

Antygen
Head of SEO
Zajmuje się planowaniem i zarządzaniem strategią pozycjonowania stron klientów oraz koordynuję pracę działu SEO. Wdrażam nowatorskie rozwiązania z zakresu dobrych praktyk SEO, zarówno w zakresie technicznym jak i obsługi klienta.
Krzysztof Haszcz
Krzysztof Haszcz · usługodawca
wystawiono
Pan Marcin przeprowadzał audyt mojej witryny: http://handy.waw.pl
Udzielił mi cennych wskazówek optymalizacyjnych które zaowocowały, że na specjalistyczne frazy jestem na pierwszej pozycji w google. Jako, że audyt został przeprowadzony w fazie produkcji witryny postanowiłem skonsultować to z kimś jeszcze z czołówki polskich specjalistów SEO. Okazało się, że osoba ta znalazła około 30% mniej błędów a zaangażowanie w ulepszenia i modyfikacje nawet w połowie nie było takie jak u Pana Duraja.
Człowiek niesłychanie spostrzegawczy i bardzo komunikatywny.
Będąc pod wrażeniem jego kompetencji zdecydowałem się na wykupienie u niego prywatnych konsyltacji w tematach: badania konkurencji, linkowania, marketingu internetowego, Google webmaster tools, Google Analytics.
Coż mogę jeszcze dodać... Wydane pieniądze zwracają się z coraz większą nawiązką.
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Osoba godna zaufania i oddana swojej pracy
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Marcin to świetny i świadomy pozycjoner. Posiada też odpowiednią wiedzę techniczną, przez jego działania są niezwykle skuteczne.
widzialni.pl
Dyrektor działu SEO
Odpowiadałem za wszystko co jest związane z zarządzaniem i rozwojem działu SEO w firmie mającej kilkuset klientów.
Freelancer SEO
Freelancer SEO
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google.

Projekty

Festiwal SEO 2017 - Katowice
prelegent – "10 najważniejszych zasad w SEO dla Twojego sklepu"
SEMcamp 21 – Warszawa
prelegent – „Stare, dobre SEO w 2016. Co jeszcze jest ważne, a co odeszło do lamusa?”
TravelCamp 20 – Poznań
prelegent – „Google 2016 a branża turystyczna. Najważniejsze czynniki SEO”
SEMcamp 16 – Warszawa
prelegent – „Nowe Google?”
SEMcamp 14 – Warszawa
prelegent – „Google 2013 – za i przeciw”
Festiwal BOSS – Poznań
prelegent – „Pozycjonowanie od A do Z”
SEMcamp 11 – Warszawa
prelegent – „eSklep a Google – optymalizacja i pozycjonowanie”
Targi e-handlu – Poznań
prelegent – „Pozycjonowanie Long Tail”
Search Marketing Week – Poznań
prowadzący szkolenie - SEO Pro: Link Building
SEMcamp 9 – Warszawa
prelegent – „Strategia w SEO, czyli o tym jak król Borowik szedł na wojnę z muchami” oraz „Pozycjonowanie Long Tail. Od pucybuta do milionera...”
Search Marketing Week – Warszawa
prowadzący szkolenie – SEO Professional
SilesiaSEM 4 – Katowice
prelegent – „Zaplecze w SEO”
SEMcamp 8 – Warszawa
prelegent – „Filtry i kary w wyszukiwarkach”
SEMcamp 7 – Warszawa
prelegent - „Tworzenie zaplecza w pozycjonowaniu”
Search Marketing Week – Warszawa
prowadzący szkolenie – SEO Professional
RadomIT 5 – Radom
prelegent - „Czarno białe pozyskiwanie linków”
SEMcamp 6 – Warszawa
panel dyskusyjny z udziałem specjalistów SEO

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Grupy

20 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Google
Google
adres google.com zna każdy - ale Google - to nie tylko gogole.com
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Poznań
Poznań
Zapraszam wszystkich Poznaniaków i wielbicieli miasta Poznania
Pozycjonowanie i Optymalizacja
Pozycjonowanie i Optymalizacja
Pozycjonowanie stron i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem