Marcin Drozdowski
Specjalista ds logistyki i obsługi klienta, Mondi Packaging Szczecin
Języki
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator sprzedaży i marketingu
koordynowanie pracy działu handlowego,
odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych,
opieka nad kluczowymi klientami, negocjacje,
analiza rynku i działań konkurencji,
przygotowywanie oraz nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych,
przygotowywanie i prowadzenie prezentacji oraz wystaw targowych,
raportowanie i współpraca z centralą firmy w Niemczech.
odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych,
opieka nad kluczowymi klientami, negocjacje,
analiza rynku i działań konkurencji,
przygotowywanie oraz nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych,
przygotowywanie i prowadzenie prezentacji oraz wystaw targowych,
raportowanie i współpraca z centralą firmy w Niemczech.
2. Kierownik projektu reklama, 1. Kierownik rejonu sprzedaży
2. utworzenie działu reklamy,
udział w budowaniu strategii marketingowej,
koordynacja i dbałość o terminową realizację działań marketingowych,
analiza produktowa i opracowywanie tekstów oraz haseł reklamowych,
przygotowywanie i nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych,
zatwierdzanie i odpowiedzialność za treść i graficzna stronę poszczególnych materiałów marketingowych wysyłanych do druku,
współpraca z agencjami reklamowym i firmami kolporterskimi,
zarządzanie personelem.
1. zarządzanie rejonem sprzedaży,
planowanie i organizacja,
realizacja budżetu sprzedaży w podległych sklepach,
zarządzanie zespołem kierowników sklepu, personelem punktów sprzedaży oraz rekrutacja,
przeprowadzanie inwentaryzacji,
dbałość o standardy sieci i wizerunek sklepów,
kontrola i raportowanie.
udział w budowaniu strategii marketingowej,
koordynacja i dbałość o terminową realizację działań marketingowych,
analiza produktowa i opracowywanie tekstów oraz haseł reklamowych,
przygotowywanie i nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych,
zatwierdzanie i odpowiedzialność za treść i graficzna stronę poszczególnych materiałów marketingowych wysyłanych do druku,
współpraca z agencjami reklamowym i firmami kolporterskimi,
zarządzanie personelem.
1. zarządzanie rejonem sprzedaży,
planowanie i organizacja,
realizacja budżetu sprzedaży w podległych sklepach,
zarządzanie zespołem kierowników sklepu, personelem punktów sprzedaży oraz rekrutacja,
przeprowadzanie inwentaryzacji,
dbałość o standardy sieci i wizerunek sklepów,
kontrola i raportowanie.
Szkolenia i kursy
międzynarodowa licencja pilota wycieczek;
szkolenia z technik sprzedaży;
kursy języka angielskiego.
szkolenia z technik sprzedaży;
kursy języka angielskiego.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
język niemiecki;
ekonomia;
historia;
turystyka;
literatura;
sport: pływanie, jazda na rowerze, jazda na nartach.
ekonomia;
historia;
turystyka;
literatura;
sport: pływanie, jazda na rowerze, jazda na nartach.
Inne
MS Office, Quark XPress;
Prawo jazdy A i B od 1992 roku.
Prawo jazdy A i B od 1992 roku.