Umiejętności
Microsoft Office
Supply Management
Strategia marketingowa
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Negocjacje z dostawcami
Zarządzanie magazynem
Planowanie
Negocjacje biznesowe
Zarządzanie marketingiem
Język angielski w biznesie
Zarządzanie zapasami magazynowymi
Negocjacje międzynarodowe
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Zarządzania Produktami
- Definicja strategii produktowej
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi dostawcami, negocjowanie warunków handlowych
- Zarządzanie sprzedażą i marżą poszczególnych rodzin produktów
- Zarządzanie zespołem 9 product managerów
- Definicja planu marketingowego w ramach rodzin produktowych
- Merger operacyjny z ElitPL w ramach oferty produktowej i bazy danych produktów
- Launching prywatnej marki grupy
- Synergie zakupowe
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi dostawcami, negocjowanie warunków handlowych
- Zarządzanie sprzedażą i marżą poszczególnych rodzin produktów
- Zarządzanie zespołem 9 product managerów
- Definicja planu marketingowego w ramach rodzin produktowych
- Merger operacyjny z ElitPL w ramach oferty produktowej i bazy danych produktów
- Launching prywatnej marki grupy
- Synergie zakupowe
Dyrektor ds. Zakupów i Łańcucha Dostaw - Członek Zarządu
Zarządzanie ofertą produktową i łańcuchem dostaw - dystrybucja motoryzacyjnych części zamiennych
- Bezpośrednia odpowiedzialność za pracę zespołu menedżerów produktu i menedżerów ds. zakupów
- Odpowiedzialność za relację z centralą międzynarodowej grupy zakupowej - Autodistribution International
- Zarządzanie relacjami z dostawcami firmy oraz negocjacje warunków handlowych
- Definicja strategii produktowej
- Zarządzanie cenami, sprzedażą i marżą w ramach oferowanych rodzin produktów
- Optymalizacja procesu zakupowego oraz mixu brandów w ofercie, pod kątem najlepszej rentowności i optymalizacji kapitału obrotowego spółki
- Definicja i wdrażanie planu marketingowego dla oferowanych brandów
- Zarządzanie przepływem produktów - dwa poziomy: 3 regionalne magazyny oraz 44 lokalne oddziały
- Bezpośrednia odpowiedzialność za pracę zespołu menedżerów produktu i menedżerów ds. zakupów
- Odpowiedzialność za relację z centralą międzynarodowej grupy zakupowej - Autodistribution International
- Zarządzanie relacjami z dostawcami firmy oraz negocjacje warunków handlowych
- Definicja strategii produktowej
- Zarządzanie cenami, sprzedażą i marżą w ramach oferowanych rodzin produktów
- Optymalizacja procesu zakupowego oraz mixu brandów w ofercie, pod kątem najlepszej rentowności i optymalizacji kapitału obrotowego spółki
- Definicja i wdrażanie planu marketingowego dla oferowanych brandów
- Zarządzanie przepływem produktów - dwa poziomy: 3 regionalne magazyny oraz 44 lokalne oddziały
Dyrektor Generalny Region Wchód - Członek Zarządu
- maksymalizacja marży EBITDA spółki
- odpowiedzialność za P&L
- zarządzanie pośrednie grupą blisko 400 pracowników
- bezpośrednie zarządzanie 5 pionami funkcjonalnymi spółki (sprzedaż, zakupy, marketing, logistyka, rozwój terytorialny sieci)
- zarządzanie dystrybucją: 2 magazyny regionalne i 20 oddziałów lokalnych
- odpowiedzialność za integrację i zaplanowane połączenie 4 spółek w jeden podmiot Autodistribution Polska
- restrukturyzacja spółki w procesie połączenia
- odpowiedzialność za P&L
- zarządzanie pośrednie grupą blisko 400 pracowników
- bezpośrednie zarządzanie 5 pionami funkcjonalnymi spółki (sprzedaż, zakupy, marketing, logistyka, rozwój terytorialny sieci)
- zarządzanie dystrybucją: 2 magazyny regionalne i 20 oddziałów lokalnych
- odpowiedzialność za integrację i zaplanowane połączenie 4 spółek w jeden podmiot Autodistribution Polska
- restrukturyzacja spółki w procesie połączenia
Prezes Zarządu - Dyrektor Generalny Z.H.U.P. Dakol Sp. z o.o.
AD POLSKA / Z.H.U.P. Dakol Sp. z o.o.
- maksymalizacja marży EBITDA spółki
- odpowiedzialność za P&L
- zarządzanie pośrednie grupą blisko 300 pracowników
- bezpośrednie zarządzanie 5 pionami funkcjonalnymi spółki (sprzedaż, zakupy, marketing, logistyka, rozwój terytorialny sieci)
- zarządzanie dystrybucją: 1 magazyn regionalny i 15 oddziałów lokalnych
- odpowiedzialność za P&L
- zarządzanie pośrednie grupą blisko 300 pracowników
- bezpośrednie zarządzanie 5 pionami funkcjonalnymi spółki (sprzedaż, zakupy, marketing, logistyka, rozwój terytorialny sieci)
- zarządzanie dystrybucją: 1 magazyn regionalny i 15 oddziałów lokalnych
Vice Prezes Zarządu - Dyrektor ds. Handlowych
Maksymalizacja sprzedaży i marży spółki
- Zarządzanie pośrednie (poprzez 4 RMS) grupą 40 przedstawicieli handlowych
- Zarządzanie pracą 15 lokalnych oddziałów i 1 centrum dystrybucyjnego
- Organizacja efektywnych procesów logistycznych wewnętrznych, jak również poza firmę
- Odpowiedzialność za budowanie relacji z klientami na rynku B2B
- Odpowiedzialność za wynik marży EBITDA spółki
- Zarządzanie pośrednie (poprzez 4 RMS) grupą 40 przedstawicieli handlowych
- Zarządzanie pracą 15 lokalnych oddziałów i 1 centrum dystrybucyjnego
- Organizacja efektywnych procesów logistycznych wewnętrznych, jak również poza firmę
- Odpowiedzialność za budowanie relacji z klientami na rynku B2B
- Odpowiedzialność za wynik marży EBITDA spółki
Dyrektor ds. Zakupów
- Zarządzanie działem zakupów spółki
- Odpowiedzialność za relacje z dostawcami i proces negocjacyjny
- Zarządzanie relacjami z centralą grupy zakupowej Autodistribution International
- Definicja strategii produktowej spółki
- Maksymalizacja sprzedaży i marży spółki poprzez dobór odpowiednich produktów
- Zarządzanie zapasami na poziomie centrum dystrybucyjnego i 15 oddziałów lokalnych
- Opracowywanie planów promocyjnych w ramach oferowanych rodzin produktów
- Odpowiedzialność za relacje z dostawcami i proces negocjacyjny
- Zarządzanie relacjami z centralą grupy zakupowej Autodistribution International
- Definicja strategii produktowej spółki
- Maksymalizacja sprzedaży i marży spółki poprzez dobór odpowiednich produktów
- Zarządzanie zapasami na poziomie centrum dystrybucyjnego i 15 oddziałów lokalnych
- Opracowywanie planów promocyjnych w ramach oferowanych rodzin produktów
Product Manager
- Zarządzanie produktem "zawieszenie i układ kierowniczy" - maksymalizacja sprzedaży i marży
- Odpowiedzialność za relacje z dostawcami: dobór dostawców, negocjacje warunków handlowych
- Zarządzanie zapasem magazynowym prowadzonych produktów
- Definicja szerokości oferty spółki w magazynie centralnym i filiach, w ramach prowadzonych produktów
- Opracowanie i realizacja planu promocji dla zarządzanych produktów
- Odpowiedzialność za relacje z dostawcami: dobór dostawców, negocjacje warunków handlowych
- Zarządzanie zapasem magazynowym prowadzonych produktów
- Definicja szerokości oferty spółki w magazynie centralnym i filiach, w ramach prowadzonych produktów
- Opracowanie i realizacja planu promocji dla zarządzanych produktów
Szkolenia i kursy
szkolenia z zakresu negocjacji, zarządzania personelem, systemów motywacji pracowników, zarządzania sprzedażą, zarządzania zakupami
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
narciarstwo, książki, filmy, gotowanie
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking
Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))