Marcin Drozda

Marcin Drozda

Przedstawiciel handlowy -trener, Würth Polska Sp. z o.o.
Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Umiejętności

Coaching Sprzedaż bezpośrednia Pozyskiwanie nowych klientów Techniki sprzedaży i negocjacji Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta prowadzenie szkoleń i warsztatów przetargi publicznie - przygotowywanie ofert, monitorowanie przebiegu postępowania Kalkulacja i przygotowywanie ofert Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Würth Polska sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy -trener
Sprzedaż bezpośrednia, kompleksowa obsługa firm, badanie potencjału i potrzeb klientów, tworzenie projektów autorskich na temat strategii sprzedaży, rozmowy negocjacyjne, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń produktowych, spotkania coachingowe,
Logo
spec. d/s sprzedaży
Pośrednictwo Sprzedaży Towarów Jolanta Sindrewicz
Tworzenie rynku sprzedaży od podstaw; budowa bazy klientów; sprzedaż bezpośrednia towarów, usług, rozwiązań logistycznych oraz systemów magazynowych; kompleksowa obsługa klienta -badanie potrzeb, sprzedaż, dostawy, zawieranie umów partnerskich, zwroty, reklamacje; sporządzanie ofert cenowych i handlowych; polityka cenowa, marża i rentowność produktu; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; monitorowanie działań konkurencji.
Kraft Foods Polska
Regionalny przedstawiciel handlowy
Sprzedaż bezpośrednia; kompleksowa obsługa klienta - badanie potrzeb, sprzedaż, dostawy, zwroty, reklamacje; ofertowanie; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; ustalanie odpowiedniej strategii do spotkania z klientem w celu optymalizacji sprzedaży; tworzenie i analiza raportów sprzedażowych; sporządzanie planu tras w oparciu o potencjał klientów; budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; negocjacje i zawieranie umów partnerskich.
Logo
Serwisant - Doradca Klienta
Gobit Sp. z o.o.
Kompleksowa obsługa serwisowa firm; budowa, obsługa i serwis sieci komputerowych; serwis i modernizacja sprzętu komputerowego; szkolenia, programowanie i serwis kas fiskalnych; serwis oprogramowania; prowadzenie szkoleń dla klientów.

Szkolenia i kursy

2010​Negocjacje handlowe (Training Partners)
2009 – 2010​Akademia Rozwoju Kompetencji Trenerów (Training Partners)
​- Diagnoza potrzeb szkoleniowych (narzędzia i ich budowa, metody)
​- Projektowanie szkoleń
​- Prowadzenie ćwiczeń metodą odgrywania ról
​- Wykorzystanie gier, jako metody prowadzenia szkoleń
​- Analizowanie strategii przedsiębiorstwa w procesie analizy potrzeb szkoleniowych – symulacje biznesowe
​- Wykorzystanie twórczych metod prowadzenia szkoleń dla rozwiązywania realnych problemów w firmie
- Projektowanie i prowadzenie ćwiczeń opartych na studium przypadki
​- Trudne sytuacje na sali szkoleniowej
- Radzenie sobie ze stresem – profilaktyka wypalenia zawodowego
- Prezentacja i wykład
- Ocena efektywności szkoleń – metody i narzędzia w odniesieniu do planowanych celów i efektów biznesowych
2008​Techniki sprzedaży z elementami prezentacji (Freemen)
2008​Coaching (Freeman)
2008​Motywowanie (Freemen)
2007 ​Coaching i mentoring (Kotapscy)
1999​Serwis oprogramowania (Insert)
1999​Programowanie kas fiskalnych (Sharp)
1998​Programowanie kas fiskalnych (PosNet)

Edukacja

Logo
Technik Informatyk, średnie
Policealne Studium Informatyczne
Logo
Technik Mechanik Pojazdów Samochodowych, średnie
Zespół Szkół Budowlanych w Gorzowie Wielkopolskim

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG