Marcin Drozda
Przedstawiciel handlowy -trener, Würth Polska Sp. z o.o.
Gorzów Wielkopolski,
lubuskie
Umiejętności
Coaching
Sprzedaż bezpośrednia
Pozyskiwanie nowych klientów
Techniki sprzedaży i negocjacji
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
prowadzenie szkoleń i warsztatów
przetargi publicznie - przygotowywanie ofert, monitorowanie przebiegu postępowania
Kalkulacja i przygotowywanie ofert
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
spec. d/s sprzedaży
Pośrednictwo Sprzedaży Towarów Jolanta Sindrewicz
Tworzenie rynku sprzedaży od podstaw; budowa bazy klientów; sprzedaż bezpośrednia towarów, usług, rozwiązań logistycznych oraz systemów magazynowych; kompleksowa obsługa klienta -badanie potrzeb, sprzedaż, dostawy, zawieranie umów partnerskich, zwroty, reklamacje; sporządzanie ofert cenowych i handlowych; polityka cenowa, marża i rentowność produktu; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; monitorowanie działań konkurencji.
Regionalny przedstawiciel handlowy
Sprzedaż bezpośrednia; kompleksowa obsługa klienta - badanie potrzeb, sprzedaż, dostawy, zwroty, reklamacje; ofertowanie; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; ustalanie odpowiedniej strategii do spotkania z klientem w celu optymalizacji sprzedaży; tworzenie i analiza raportów sprzedażowych; sporządzanie planu tras w oparciu o potencjał klientów; budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; negocjacje i zawieranie umów partnerskich.
Szkolenia i kursy
2010Negocjacje handlowe (Training Partners)
2009 – 2010Akademia Rozwoju Kompetencji Trenerów (Training Partners)
- Diagnoza potrzeb szkoleniowych (narzędzia i ich budowa, metody)
- Projektowanie szkoleń
- Prowadzenie ćwiczeń metodą odgrywania ról
- Wykorzystanie gier, jako metody prowadzenia szkoleń
- Analizowanie strategii przedsiębiorstwa w procesie analizy potrzeb szkoleniowych – symulacje biznesowe
- Wykorzystanie twórczych metod prowadzenia szkoleń dla rozwiązywania realnych problemów w firmie
- Projektowanie i prowadzenie ćwiczeń opartych na studium przypadki
- Trudne sytuacje na sali szkoleniowej
- Radzenie sobie ze stresem – profilaktyka wypalenia zawodowego
- Prezentacja i wykład
- Ocena efektywności szkoleń – metody i narzędzia w odniesieniu do planowanych celów i efektów biznesowych
2008Techniki sprzedaży z elementami prezentacji (Freemen)
2008Coaching (Freeman)
2008Motywowanie (Freemen)
2007 Coaching i mentoring (Kotapscy)
1999Serwis oprogramowania (Insert)
1999Programowanie kas fiskalnych (Sharp)
1998Programowanie kas fiskalnych (PosNet)
2009 – 2010Akademia Rozwoju Kompetencji Trenerów (Training Partners)
- Diagnoza potrzeb szkoleniowych (narzędzia i ich budowa, metody)
- Projektowanie szkoleń
- Prowadzenie ćwiczeń metodą odgrywania ról
- Wykorzystanie gier, jako metody prowadzenia szkoleń
- Analizowanie strategii przedsiębiorstwa w procesie analizy potrzeb szkoleniowych – symulacje biznesowe
- Wykorzystanie twórczych metod prowadzenia szkoleń dla rozwiązywania realnych problemów w firmie
- Projektowanie i prowadzenie ćwiczeń opartych na studium przypadki
- Trudne sytuacje na sali szkoleniowej
- Radzenie sobie ze stresem – profilaktyka wypalenia zawodowego
- Prezentacja i wykład
- Ocena efektywności szkoleń – metody i narzędzia w odniesieniu do planowanych celów i efektów biznesowych
2008Techniki sprzedaży z elementami prezentacji (Freemen)
2008Coaching (Freeman)
2008Motywowanie (Freemen)
2007 Coaching i mentoring (Kotapscy)
1999Serwis oprogramowania (Insert)
1999Programowanie kas fiskalnych (Sharp)
1998Programowanie kas fiskalnych (PosNet)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG