Marcin Derewienko

Dyrektor Delikatesów w firmie Alma Market S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Handel Microsoft Office Planowanie strategiczne Budżety Obsługa klienta Zarządzanie Zarządzanie zapasami Zarządzanie Sprzedażą Budowanie zepołu

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alma Market S .A
Dyrektor Delikatesów
Logo
Kierownik Działu Ogólnospożywczego / Z-ca Dyrektora Delikatesów
Delikatesy Alma CH Promenada
odpowiedzialność za wyniki finansowe w tym wynik inwentaryzacji;
- zapewnienie odpowiedniego wizerunku oraz wysokiej jakości usług
świadczonych klientom sklepu;
- odpowiedzialność za czas pracy i organizację pracy zatrudnionych
pracowników;
- rekrutacja i szkolenia dla pracowników;
- szkolenia produktowe i handlowe dla nowozatrudnionych kierowników;
- planowanie, przeprowadzanie oraz analiza akcji handlowych;
- utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami;
- negocjacje handlowe z dostawcami;
- analiza i kontrola dostaw oraz poziomu stanów magazynowych;
- negocjowanie oraz organizowanie zwrotów do dostawców
Logo
Kierownik Salonu Flo
CH Sadyba Best Mall
organizacja i kontrola codziennej pracy w salonie;
- rekrutacja pracowników;
- kontrola planów finansowych, motywowanie pracowników oraz wszelkie
działania mające na celu wzrost sprzedaży;
- kontakt z administracją galerii handlowej
Logo
Kierownik Zmiany / Kierownik Baru
QLT Restaurants & Bar
współudział w otwarciu nowej restauracji we Wrocławiu;
- organizacja i kontrola codziennej pracy w restauracji;
- szkolenie pracowników z zakresu standardów obsługi klienta w restauracji.
- opracowywanie receptur oraz wprowadzanie do menu nowych produktów.
Logo
Team Leader
Industrial Recruitment
organizowanie pracy i opieka nad zatrudnionymi pracownikami;
- pośredniczenie w przepływie informacji pomiędzy pracownikami a kadrą
kierowniczą
Auchan Retail Polska
Manager Handlowy Działów Zdrowie i Uroda oraz Chemia i Baby Food w Auchan Wrocław
odpowiedzialność za wynik finansowy prowadzonych działów;
- pełny wpływ na wygląd działów i organizację pracy na działach;
- odpowiedzialność za czas pracy i organizację pracy zatrudnionych
pracowników;
- rekrutacja i szkolenia dla pracowników;
- szkolenia dla managerów;
- planowanie, przeprowadzanie oraz analiza akcji handlowych;
- negocjacje handlowe z dostawcami;
- analiza i kontrola dostaw oraz poziomu stanów magazynowych;
- realizacja zakładanych celów na poziomie 115%;
- roczne progresje obrotu na poziomie 20%.

Edukacja

Logo
Inżynieria Ochrony Środowiska, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu