Marcin Dejer

Dyrektor Sprzedaży, eService S.A.

Doświadczenie zawodowe

Trodat Polska sp. zo.o.
Dyrektor Sprzedaży
Zarządzenie sprzedażą, Działem Sprzedaży (Field, działem telesprzedaży oraz Castomer Service, działem e-commerce,). Zespół liczy 40 osób. Główne zadania Dyrektora Sprzedaży to przeprowadzenie organizacji przez proces zmian, których celem był wzrost efektywności Działu i profesjonalizacja procesu sprzedaży i obsługi klienta.
Panda Security Polska
Dyrektor Sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą, siłami terenowymi i działem Customer Service. Organizacja sprzedaży własnej i sprzedaży poprzez sieć autoryzowanych partnerów. Bezpośrednie zarządzanie zespołem 12 osób. Zadanie główne: opracowanie i wdrożenia zmian w Siłach Sprzedaży w celu podniesienia efektywności i maksymalizacji sprzedaży
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
Dyrektor Sprzedaży
Zarządzanie siłami sprzedaży i serwisu spółki. W strukturze pracuje 250 osób, zarządzanych poprzez 10 – ciu Dyrektorów Regionalnych na terenie całej Polski. Zadanie główne: opracowanie i wdrożenia zmian w Siłach Sprzedaży w celu podniesienia efektywności i maksymalizacji sprzedaży.
Lyreco Polska S.A.
Key & National Sales Manager New Business
Zarządzanie grupą Key Account Managerów odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów korporacyjnych. Główne zadanie: realizacja sprzedaży na nowo pozyskanym rynku
Lyreco Polska S.A.
Key Account Manager
Pozyskiwanie i obsługa klientów korporacyjnych
Newtech Line Sp. z o.o.
Dyrektor Sprzedaży
Budowa i zarządzanie zespołem sprzedaży odpowiedzialnym za rynek B2B

Szkolenia i kursy

maj 08’ - Sztuka prezentacji, Chiltren
Kwiecień 08’ - Sztuka obserwacji jako element coachingu, Heisei
Sierpień 07’ - Strategia sprzedaży - innowacja w kontakcie, House of Skills
Sierpień 07’ - Zarządzanie w stresie, Heisei
Czerwiec 06’ - Techniki Sprzedaży Sandlera, House of Skills
Październik 2005 - Warsztaty szkoleniowe „Pozyskiwanie Sojuszników” Management Point prowadzący: Henryk Puszcz,
Wrzesień 2003 - Warsztaty szkolenie „Zarządzanie Projektami” Kepner-Trengoe, Inc
Marzec 2004 - Warsztaty szkoleniowe „Powadzenie klienta strategicznego” GBR Leading In Learning, prowadzący Krzysztof Bajda
Grudzień ’99 - Warsztat szkoleniowy „Negocjacje szefowskie ”, Ośrodek negocjacji „Kontrakt” s.c.
Październik ’99 - Kurs „MS Project 97”, Altkom Akademia Sp. z o. o. , Donat Przygodzki
Październik ’99 - Seminarium „Postępowanie z trudnym Klientem 2”, Mega Marketing Praxis GmbH, Alex Barszczewski
Wrzesień ’99 - Warsztat szkoleniowy „Obsługa Klienta z elementami negocjacji”, Ośrodek kształcenia handlowców s.c.
Sierpień ’99 - Seminarium „Postępowanie z trudnym Klientem 1”, Mega Marketing Praxis GmbH, Alex Barszczewski Błaszczak

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Inne

Jestem osobą otwartą na wyzwania