Marcin Dawidowski

Content Marketing & Outreach Copywriter/Editor, Hotel Warszawianka
Kobyłka, mazowieckie

Umiejętności

Facebook Marketing Hotel Administration Instagram Paint Pinnacle Studio Social Media Marketing e-marketing Aplikacje mobilne Revenue Management Joomla CMS lepienie pierogów Narzędzia Google (Analytics, AdWords, Adsense, Maps) google ads Obsługa bindownicy operowanie trybuszonem budowa wędzarni

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Hotel Warszawianka
Specjalista ds. marketingu
hołdowanie kulturze konwergencji
Logo
Specjalista ds. marketingu w Biurze Zarządu
Przedsiębiorstwo Hotelarsko-Turystyczne Sp. z o.o.
Nadzór i kontrola nad komórkami marketingowymi w obiektach Spółki (monitorowanie i raportowanie w zakresie osiąganych wyników).
Dokonywanie bieżących analiz rynku i konkurencji.
Współprojektowanie i wdrażanie strategii operacyjnej, współtworzenie planów marketingowych Spółki, planowanie i realizacja działań promocyjnych, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych.
Przygotowywanie ofert handlowych oraz reprezentacja Spółki na imprezach wystawienniczych i targach krajowych i zagranicznych.
Współtworzenie umów handlowych z kontrahentami Spółki.
Administracja i bieżąca obsługa wewnętrznych i zewnętrznych systemów informatycznych (m.in. system raportowania i analiz ekonomicznych, administrowanie serwerami pocztowymi obiektów Spółki, administracja i nadzór nad stronami internetowymi Spółki).
Dbanie o właściwy wizerunek firmy w mediach – współpraca z wydawnictwami branżowymi, lokalnymi dziennikami oraz rozgłośniami radiowymi.
Logo
Kierownik działu sprzedaży
Espace Pologne Sp. z o.o.
Zarządzanie pracą pionów funkcyjnych Spółki tj. Działem Marketingu i Sprzedaży oraz komórką rozliczeń.
Tworzenie krótkoterminowych planów marketingowych, projektowanie i wdrażanie strategii operacyjnej. Monitorowanie i raportowanie w zakresie osiąganych wyników.
Opracowywanie procedur stanowiskowych.
Pełna odpowiedzialność za realizację budżetu wydatków, wybór zasad i kooperacja z agencjami zewnętrznymi.
Realizacja polityki badań rynkowych oraz wprowadzanie procedur m.in. standardami zarządzania kontaktem z klientem. Rozbudowa Działu Marketingu i Sprzedaży wraz z zasadami zarządzania zasobami ludzkimi (karta satysfakcji zawodowej, roczna ocena kompetencji, kwartalny plan realizacji celu).
Biuro podróży Oasis Tours
Główny specjalista ds. kontaktów z agentami
Kontrola działań agencji współpracujących ze Spółką, tworzenie sprawozdań pokontrolnych z wizytacji agencji, utrzymywanie bieżących kontaktów z agentami.
Logo
ostanio zajomane: p/o Dyrektor Biura
Biuro Podróży "Fregata-PTTK" Sp. z o.o.
Odpowiedzialność za opracowanie i realizację strategii, planowanie, rozwój i zarządzanie przedsiębiorstwem.
Nadzór i kontrola nad działami sprzedaży, marketingu, księgowości i rozliczeń.
Wcześniej stanowiska: Kierownika Sprzedaży, Specjalisty ds turystyki
Logo
ostatnio zajmowane: Referent ds. marketingu
Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Handlowe "Bazyliszek"
początkowo zatrudniony jako kelner (praca sezonowa, w wakacje), póżniej sprawujący nadzór nad zmianą obsługi kelnerskiej.
Logo
Informatyk-stażysta
Dom Polonii w Pułtusku
Być, pomagać, uczyć się...

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Ekonomia, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Logo
Obsługa Ruchu Turystycznego, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

turystyka - aktywny wypoczynek
żeglarstwo
narciarstwo

Inne

znajomość obsługi komputera: środowisko Windows: Ms Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, CorelDraw.
znajomość technik i narzędzi analizy strategicznej przedsiębiorstw i środowiska konkurencyjnego.
znajomość profesjonalnych technik i narzędzi skutecznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
umiejętności negocjacyjne i prowadzenia rozmów handlowych
umiejętności pedagogiczne oraz pracy w zespołach
prawo jazdy kat. B
patent żeglarza jachtowego

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
FIRST MINUTE najlepsze okazje bez stresu
FIRST MINUTE najlepsze okazje bez stresu
Dla tych co kochają okazje,ale bez stresu, bez rezerwacji "pozostałości" z ostatniej chwili.. Czas na zastanowienie i możliwość przebrania w ogromnej ilości ofert-to jest właśnie First minute
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Import z Chin
Import z Chin
Grupa zrzeszająca osoby zainteresowane efektywnym sprowadzaniem towarów z Chin
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing Internetowy SGH II ed.
Marketing Internetowy SGH II ed.
Grupa zrzeszająca studentów SGH, kierunek Marketing Internetowy II edycja, grupa zamknięta
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
MARKETING ZAPACHOWY
MARKETING ZAPACHOWY
MARKETING ZAPACHOWY to grupa dla tych, którym nos służy nie tylko do oddychania.Bo kto ma władzę nad zapachami ma też władzę nad sercami ludzi.Twoja oferta również może być pachnąca sukcesem
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)