Umiejętności
Facebook Marketing
Hotel Administration
Instagram
Paint
Pinnacle Studio
Social Media Marketing
e-marketing
Aplikacje mobilne
Revenue Management
Joomla CMS
lepienie pierogów
Narzędzia Google (Analytics, AdWords, Adsense, Maps)
google ads
Obsługa bindownicy
operowanie trybuszonem
budowa wędzarni
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu w Biurze Zarządu
Przedsiębiorstwo Hotelarsko-Turystyczne Sp. z o.o.
Nadzór i kontrola nad komórkami marketingowymi w obiektach Spółki (monitorowanie i raportowanie w zakresie osiąganych wyników).
Dokonywanie bieżących analiz rynku i konkurencji.
Współprojektowanie i wdrażanie strategii operacyjnej, współtworzenie planów marketingowych Spółki, planowanie i realizacja działań promocyjnych, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych.
Przygotowywanie ofert handlowych oraz reprezentacja Spółki na imprezach wystawienniczych i targach krajowych i zagranicznych.
Współtworzenie umów handlowych z kontrahentami Spółki.
Administracja i bieżąca obsługa wewnętrznych i zewnętrznych systemów informatycznych (m.in. system raportowania i analiz ekonomicznych, administrowanie serwerami pocztowymi obiektów Spółki, administracja i nadzór nad stronami internetowymi Spółki).
Dbanie o właściwy wizerunek firmy w mediach – współpraca z wydawnictwami branżowymi, lokalnymi dziennikami oraz rozgłośniami radiowymi.
Dokonywanie bieżących analiz rynku i konkurencji.
Współprojektowanie i wdrażanie strategii operacyjnej, współtworzenie planów marketingowych Spółki, planowanie i realizacja działań promocyjnych, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych.
Przygotowywanie ofert handlowych oraz reprezentacja Spółki na imprezach wystawienniczych i targach krajowych i zagranicznych.
Współtworzenie umów handlowych z kontrahentami Spółki.
Administracja i bieżąca obsługa wewnętrznych i zewnętrznych systemów informatycznych (m.in. system raportowania i analiz ekonomicznych, administrowanie serwerami pocztowymi obiektów Spółki, administracja i nadzór nad stronami internetowymi Spółki).
Dbanie o właściwy wizerunek firmy w mediach – współpraca z wydawnictwami branżowymi, lokalnymi dziennikami oraz rozgłośniami radiowymi.
Kierownik działu sprzedaży
Espace Pologne Sp. z o.o.
Zarządzanie pracą pionów funkcyjnych Spółki tj. Działem Marketingu i Sprzedaży oraz komórką rozliczeń.
Tworzenie krótkoterminowych planów marketingowych, projektowanie i wdrażanie strategii operacyjnej. Monitorowanie i raportowanie w zakresie osiąganych wyników.
Opracowywanie procedur stanowiskowych.
Pełna odpowiedzialność za realizację budżetu wydatków, wybór zasad i kooperacja z agencjami zewnętrznymi.
Realizacja polityki badań rynkowych oraz wprowadzanie procedur m.in. standardami zarządzania kontaktem z klientem. Rozbudowa Działu Marketingu i Sprzedaży wraz z zasadami zarządzania zasobami ludzkimi (karta satysfakcji zawodowej, roczna ocena kompetencji, kwartalny plan realizacji celu).
Tworzenie krótkoterminowych planów marketingowych, projektowanie i wdrażanie strategii operacyjnej. Monitorowanie i raportowanie w zakresie osiąganych wyników.
Opracowywanie procedur stanowiskowych.
Pełna odpowiedzialność za realizację budżetu wydatków, wybór zasad i kooperacja z agencjami zewnętrznymi.
Realizacja polityki badań rynkowych oraz wprowadzanie procedur m.in. standardami zarządzania kontaktem z klientem. Rozbudowa Działu Marketingu i Sprzedaży wraz z zasadami zarządzania zasobami ludzkimi (karta satysfakcji zawodowej, roczna ocena kompetencji, kwartalny plan realizacji celu).
ostanio zajomane: p/o Dyrektor Biura
Biuro Podróży "Fregata-PTTK" Sp. z o.o.
Odpowiedzialność za opracowanie i realizację strategii, planowanie, rozwój i zarządzanie przedsiębiorstwem.
Nadzór i kontrola nad działami sprzedaży, marketingu, księgowości i rozliczeń.
Wcześniej stanowiska: Kierownika Sprzedaży, Specjalisty ds turystyki
Nadzór i kontrola nad działami sprzedaży, marketingu, księgowości i rozliczeń.
Wcześniej stanowiska: Kierownika Sprzedaży, Specjalisty ds turystyki
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
turystyka - aktywny wypoczynek
żeglarstwo
narciarstwo
żeglarstwo
narciarstwo
Inne
znajomość obsługi komputera: środowisko Windows: Ms Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, CorelDraw.
znajomość technik i narzędzi analizy strategicznej przedsiębiorstw i środowiska konkurencyjnego.
znajomość profesjonalnych technik i narzędzi skutecznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
umiejętności negocjacyjne i prowadzenia rozmów handlowych
umiejętności pedagogiczne oraz pracy w zespołach
prawo jazdy kat. B
patent żeglarza jachtowego
znajomość technik i narzędzi analizy strategicznej przedsiębiorstw i środowiska konkurencyjnego.
znajomość profesjonalnych technik i narzędzi skutecznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
umiejętności negocjacyjne i prowadzenia rozmów handlowych
umiejętności pedagogiczne oraz pracy w zespołach
prawo jazdy kat. B
patent żeglarza jachtowego
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
FIRST MINUTE najlepsze okazje bez stresu
Dla tych co kochają okazje,ale bez stresu, bez rezerwacji "pozostałości" z ostatniej chwili.. Czas na zastanowienie i możliwość przebrania w ogromnej ilości ofert-to jest właśnie First minute
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing Internetowy SGH II ed.
Grupa zrzeszająca studentów SGH, kierunek Marketing Internetowy II edycja, grupa zamknięta
MARKETING ZAPACHOWY
MARKETING ZAPACHOWY to grupa dla tych, którym nos służy nie tylko do oddychania.Bo kto ma władzę nad zapachami ma też władzę nad sercami ludzi.Twoja oferta również może być pachnąca sukcesem
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)