Umiejętności
Karty
Karty kredytowe
Bankowość internetowa
Bankowość detaliczna
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Rozwoju Sprzedaży w Kanałach Elektronicznych
LUKAS Bank S.A. Centrala
Projektowanie, przygotowywanie i modyfikowanie produktów bankowych w kanałach elektronicznych (bankowość elektroniczna, bankowość mobilna, automaty samoobsługowe i inne) - procesy biznesowe, sferę formalną produktów, regulacje wewnętrzne i zewnętrzne. Koordynacja zmian w produktach, systemach IT i związanych z nimi procesach biznesowych. Specyfikacja wymagań do systemów informatycznych. Współpraca z innymi departamentami banku odpowiedzialnymi za sprzedaż i ofertę produktową oraz elementy formalne. Monitorowanie rynku oraz potrzeb klientów banku.
Business Process Manager
LUKAS Bank SA - Centrala
Analizy biznesowe, projektowanie produktów i procesów bankowych (konto i produkty depozytowe, SOHO/SME, bankowość elektroniczna, obsługa kasowa, sprzedaż zewnętrzna), opracowanie regulacji, definiowanie wymogów formalnych i zmian w systemach informatycznych, nadzorowanie wprowadzanych zmian. Wsparcie dla specjalistów.
Specjalista ds. Produktów Bankowych (p.o. Partnership Managera ds. kart)
LUKAS Bank SA - Centrala
Analizy biznesowe, projektowanie produktów bankowych (konto i produkty depozytowe, SOHO, bankowość elektroniczna), projektowanie procesów biznesowych, opracowanie regulacji bankowych (umów, regulaminów, procedur operacyjnych, wewnętrznych aktów prawnych), definiowanie wymogów formalnych i zmian w systemach informatycznych, współpraca z organizacjami zewnętrznymi (VISA/MasterCard/obsługa kart/produkcja kart)
Młodszy Specjalista ds. Produktów Bankowych
LUKAS Bank SA - Centrala
Analizy biznesowe, projektowanie produktów bankowych (konto i produkty depozytowe, bankowość elektroniczna, karty kredytowe SOHO), projektowanie procesów biznesowych, opracowanie regulacji bankowych (umów, regulaminów, procedur operacyjnych, wewnętrznych aktów prawnych), definiowanie wymogów formalnych i zmian w systemach informatycznych
Tester UAT / Lider Linii Aplikacyjnej
LUKAS Bank SA Centrala
Udział w tworzeniu założeń testowych, następnie testowaniu, weryfikowaniu zgodności z założeniami technicznymi oraz biznesowymi i wprowadzaniu modyfikacji nowego systemu core'owego dla LUKAS Banku (Profile). Przygotowanie dokumentacji (manuale, procedury), współpraca w przygotowaniu materiałów szkoleniowych. Wsparcie dla pracowników Banku w okresie wdrożenia na środowisku rzeczywistym (hotline).
Od X.2005 Lider Linii Aplikacyjnej Pracownika Oddziału.
Od X.2005 Lider Linii Aplikacyjnej Pracownika Oddziału.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Grupy
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)