Umiejętności
CCNA
Routery Cisco
Frame Relay
LAN-WAN
Routery
cisco
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Zarządzania Siecią (Netwok Management Specialist)
• Aktywne nadzorowanie i monitorowanie usług sieciowych i serwerowych u klienta.
• Pierwsza linia wsparcia dla klientów.
• Nadzorowanie procesu rozwiązywania problemów od początku do końca.
• Współpraca z obsługą techniczną i telekomunikacją oraz drugą linią wsparcia.
• Analizowanie logów serwerów klienckich.
• Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem narzędzi do zdalnego zarządzania.
• Pierwsza linia wsparcia dla klientów.
• Nadzorowanie procesu rozwiązywania problemów od początku do końca.
• Współpraca z obsługą techniczną i telekomunikacją oraz drugą linią wsparcia.
• Analizowanie logów serwerów klienckich.
• Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem narzędzi do zdalnego zarządzania.
Starszy Specjalista ds. Sieci Transmisji Danych
• Bezpośrednia realizacja techniczna usług konwergentnych dla Klientów, kompletowanie, konfigurowanie i instalowanie urządzeń dostępowych do sieci FR/ATM/ME/IP oraz urządzeń CPE/CE w tym urządzeń PABX
• Realizacja wywiadów technicznych i audytów technicznych, rezerwacja zasobów dla realizacji usług
• Utrzymanie zasobów sprzętowych niezbędnych do realizacji usług Konwergentnych. Prowadzenie szczegółowej ewidencji i dokumentacji technicznej realizowanych usług
• Prowadzenie specjalistycznego serwisu klienckiego, podejmowanie interwencji w terenie według wymagań określonych umowami SLA (24h/7dni/365dni). Diagnozowanie uszkodzeń
w terenie, wymiana urządzeń lub ich elementów. Zarządzanie powierzonym majątkiem. Dokumentowanie miejsca instalacji sprzętu abonenckiego i jego wykorzystania. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
• Realizacja wywiadów technicznych i audytów technicznych, rezerwacja zasobów dla realizacji usług
• Utrzymanie zasobów sprzętowych niezbędnych do realizacji usług Konwergentnych. Prowadzenie szczegółowej ewidencji i dokumentacji technicznej realizowanych usług
• Prowadzenie specjalistycznego serwisu klienckiego, podejmowanie interwencji w terenie według wymagań określonych umowami SLA (24h/7dni/365dni). Diagnozowanie uszkodzeń
w terenie, wymiana urządzeń lub ich elementów. Zarządzanie powierzonym majątkiem. Dokumentowanie miejsca instalacji sprzętu abonenckiego i jego wykorzystania. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
Szkolenia i kursy
01-05.2012 Kurs angielskiego – język techniczny
09.2010 „Miejski Ethernet - dostęp miedziany”
12.2009 „Kodeks Dobrych Praktyk”
11.2009 „Obsługa urządzeń Alcatel-Lucent dedykowanych dla usługi Zarządzany LAN”
04.2008 „Siemens – centrale”
03.2008 „Data and Voice”
11.2006 „Komunikacja z Klientem”
11.2006 „ME – łącza dedykowane”
03.2006 „Szkolenie wewnętrzne z zakresu usług transmisji danych i stosowanych technologii”
07.2005 „Quidway AR Series Router Installation and Maintenance” – organizer Huawei Polska Sp. z o.o.
2005-2006 Akademia CISCO
09.2010 „Miejski Ethernet - dostęp miedziany”
12.2009 „Kodeks Dobrych Praktyk”
11.2009 „Obsługa urządzeń Alcatel-Lucent dedykowanych dla usługi Zarządzany LAN”
04.2008 „Siemens – centrale”
03.2008 „Data and Voice”
11.2006 „Komunikacja z Klientem”
11.2006 „ME – łącza dedykowane”
03.2006 „Szkolenie wewnętrzne z zakresu usług transmisji danych i stosowanych technologii”
07.2005 „Quidway AR Series Router Installation and Maintenance” – organizer Huawei Polska Sp. z o.o.
2005-2006 Akademia CISCO
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Zainteresowania
Instruktor wspinaczki sportowej.
Instruktor KU AZS Politechnika Koszalińska
Instruktor KU AZS Politechnika Koszalińska
Inne
Certyfikat CCNA (14.06 2013)
Certyfikat HUAWEI - Quidway AR Series Routers Installation and Maintenance (06.07.2005)
Certyfikat HUAWEI - Quidway AR Series Routers Installation and Maintenance (06.07.2005)
Grupy
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;