Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie wydajnością
Hospitality Industry
Zarządzanie hotelem
Microsoft Excel
Negocjacje
Analiza przychodów
Zarządzanie Sprzedażą
Turystyka
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Revenue Manager
- analiza, optymalizacja oraz maksymalizacja przychodów z działalności hotelowej przy wykorzystaniu instrumentów określonych dla Revenue Managementu
- udział w kształtowaniu cenowej oraz handlowej polityki hotelu, a także w uzyskiwaniu zaplanowanych wyników
- zarządzanie dostępnością hotelu, bieżąca aktualizacja cen oraz dostępności we wszystkich kanałach dystrybucji
- tworzenie i analiza prognoz sprzedaży oraz ich weryfikacja
- monitorowanie działań konkurencji na rynku lokalnym
- zarządzanie zespołem pracowników recepcji hotelowej i działu rezerwacji
- organizacja konferencji, spotkań biznesowych i integracyjnych
- organizacja bankietów, wesel i innych uroczystości
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem organizowanych imprez
- pozyskiwanie nowych klientów
- podtrzymywanie dobrych, strategicznych relacji z klientami
- udział w kształtowaniu cenowej oraz handlowej polityki hotelu, a także w uzyskiwaniu zaplanowanych wyników
- zarządzanie dostępnością hotelu, bieżąca aktualizacja cen oraz dostępności we wszystkich kanałach dystrybucji
- tworzenie i analiza prognoz sprzedaży oraz ich weryfikacja
- monitorowanie działań konkurencji na rynku lokalnym
- zarządzanie zespołem pracowników recepcji hotelowej i działu rezerwacji
- organizacja konferencji, spotkań biznesowych i integracyjnych
- organizacja bankietów, wesel i innych uroczystości
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem organizowanych imprez
- pozyskiwanie nowych klientów
- podtrzymywanie dobrych, strategicznych relacji z klientami
Specjalista ds. Organizacji Imprez
- organizacja konferencji, spotkań biznesowych i integracyjnych
- organizacja bankietów, wesel i innych uroczystości
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem organizowanych imprez
- pozyskiwanie nowych klientów
- podtrzymywanie dobrych, strategicznych relacji z klientami
- opieka nad kanałami on-line dystrubucji usług
- monitoring i analiza działań konkurencji
- sporządzanie bieżących i okresowych raportów merytorycznych
- organizacja bankietów, wesel i innych uroczystości
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem organizowanych imprez
- pozyskiwanie nowych klientów
- podtrzymywanie dobrych, strategicznych relacji z klientami
- opieka nad kanałami on-line dystrubucji usług
- monitoring i analiza działań konkurencji
- sporządzanie bieżących i okresowych raportów merytorycznych
Kierownik Projektu Portalu Turystycznego Lostravelos.com - wymarzone podróże
- zarządzanie procesem realizacji projektu
- koordynowanie, opiniowanie i nadzór nad działaniami projektu przez cały okres jego realizacji
- opracowanie i utrzymywanie planu zarządzania projektem, harmonogramu projektu
- zlecanie zadań projektowych, bieżąca kontrola postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem
- bieżące rejestrowanie i rozwiązywanie zagadnień projektowych oraz ich terminowe przekazywanie na właściwy poziom decyzyjny
- bieżące zarządzanie zmianami w projekcie
- bieżące zarządzanie jakością w projekcie
- analiza ryzyka, opracowanie działań zapobiegawczych i naprawczych, - bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu
- zarządzanie zespołem projektu (planowanie, organizowanie, motywacja i kontrola pracy podległych pracowników)
- planowanie, zlecanie, weryfikacja, zatwierdzanie i rozliczanie pracy zewnętrznych podwykonawców - agencje interaktywne, agencje marketingowe, drukarnie, freelancerzy.
- nawiązywanie współpracy, prowadzenie negocjacji i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów
- reprezentowanie firmy
- planowanie budżetu projektu
- sporządzanie bieżących i okresowych raportów finansowych
- sporządzanie okresowych raportów merytorycznych
- inicjowanie i realizacja działań marketingowych i sprzedażowych
- prowadzenie dokumentacji projektu
- monitoring i analiza działań konkurencji
- koordynowanie, opiniowanie i nadzór nad działaniami projektu przez cały okres jego realizacji
- opracowanie i utrzymywanie planu zarządzania projektem, harmonogramu projektu
- zlecanie zadań projektowych, bieżąca kontrola postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem
- bieżące rejestrowanie i rozwiązywanie zagadnień projektowych oraz ich terminowe przekazywanie na właściwy poziom decyzyjny
- bieżące zarządzanie zmianami w projekcie
- bieżące zarządzanie jakością w projekcie
- analiza ryzyka, opracowanie działań zapobiegawczych i naprawczych, - bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu
- zarządzanie zespołem projektu (planowanie, organizowanie, motywacja i kontrola pracy podległych pracowników)
- planowanie, zlecanie, weryfikacja, zatwierdzanie i rozliczanie pracy zewnętrznych podwykonawców - agencje interaktywne, agencje marketingowe, drukarnie, freelancerzy.
- nawiązywanie współpracy, prowadzenie negocjacji i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów
- reprezentowanie firmy
- planowanie budżetu projektu
- sporządzanie bieżących i okresowych raportów finansowych
- sporządzanie okresowych raportów merytorycznych
- inicjowanie i realizacja działań marketingowych i sprzedażowych
- prowadzenie dokumentacji projektu
- monitoring i analiza działań konkurencji
Redaktor Merytoryczny ds. Portalu Turystycznego
- opracowanie specyfikacji portalu
- merytoryczne opiniowanie projektu portalu
- nawiązywanie współpracy z touroperatorami i innymi kontrahentami
- rekrutacja zespołu redaktorów i dziennikarzy współpracujących
- zatwierdzanie i publikowanie artykułów, materiałów informacyjnych i reklamowych
- przygotowanie założeń programu lojalnościowego
- wspomaganie działań komórki PR i marketingu
- monitoring i analiza działań konkurencji
- merytoryczne opiniowanie projektu portalu
- nawiązywanie współpracy z touroperatorami i innymi kontrahentami
- rekrutacja zespołu redaktorów i dziennikarzy współpracujących
- zatwierdzanie i publikowanie artykułów, materiałów informacyjnych i reklamowych
- przygotowanie założeń programu lojalnościowego
- wspomaganie działań komórki PR i marketingu
- monitoring i analiza działań konkurencji
Przewodnik po Łodzi, animator, promotor
- przygotowywanie tras wycieczek po Łodzi
- prowadzenie tematycznych wycieczek po Łodzi dla mieszkańców miasta i turystów
- promowanie walorów turystycznych Łodzi poprzez udział w targach
- prowadzenie gier miejskich
- prowadzenie tematycznych wycieczek po Łodzi dla mieszkańców miasta i turystów
- promowanie walorów turystycznych Łodzi poprzez udział w targach
- prowadzenie gier miejskich
nauczyciel turystyki
Prywatne Liceum Profilowane w Łodzi
- prowadzenie zajęć z zakresu turystyki w klasie I, II i III liceum (przygotowanie do prowadzenia działalności gospodarczej, obsługa klienta, administracja przedsiębiorstwem turystycznym, geografia turystyczna Polski i świata, wstęp do kursu pilota wycieczek)
project manager
Biuro Podróży IKARIA, Łódź ul. Piotrkowska 85
- organizacja i realizacja wycieczek pracowniczych po Polsce i Europie
- sprzedaż agencyjna krajowych i zagranicznych imprez turystycznych
- tworzenie nowych produktów turystycznych
- PR i marketing
- organizacja wyjazdów grupowych i incentive
- koordynowanie pracy pilotów i przewodników
- pozyskiwanie nowych klientów
- podtrzymywanie dobrych, strategicznych relacji z klientami
- opieka nad stroną ds. szkoleń pilotprzewodnik.pl
- nawiązywanie i podtrzymywane współpracy z kontrahentami (touroperatorzy, przewoźnicy, obiekty noclegowe, obiekty gastronomiczne)
- sprzedaż agencyjna krajowych i zagranicznych imprez turystycznych
- tworzenie nowych produktów turystycznych
- PR i marketing
- organizacja wyjazdów grupowych i incentive
- koordynowanie pracy pilotów i przewodników
- pozyskiwanie nowych klientów
- podtrzymywanie dobrych, strategicznych relacji z klientami
- opieka nad stroną ds. szkoleń pilotprzewodnik.pl
- nawiązywanie i podtrzymywane współpracy z kontrahentami (touroperatorzy, przewoźnicy, obiekty noclegowe, obiekty gastronomiczne)
Wydawca on-line/Redaktor wspomagający
- dostarczanie informacji na strony portalu www.mmlodz.pl
- przygotowywanie, opracowywanie, redagowanie, korekta i publikowanie materiałów ukazujących się w wydaniu internetowym, w tym własnych materiałów tekstowych, zdjęciowych oraz multimedialnych
- sprawowanie nadzoru nad wszystkimi materiałami ukazującymi się w wydaniu internetowym, stała kontrola jakości materiałów zamieszczanych w serwisie
- aktywizacja i monitoring społeczności internetowej
- moderacja, aktywizacja i animacja części społecznościowej serwisu
- organizacja eventów integrujących społeczność internetową (plenery fotograficzne FOTO DEJ)
- przygotowywanie, opracowywanie, redagowanie, korekta i publikowanie materiałów ukazujących się w wydaniu internetowym, w tym własnych materiałów tekstowych, zdjęciowych oraz multimedialnych
- sprawowanie nadzoru nad wszystkimi materiałami ukazującymi się w wydaniu internetowym, stała kontrola jakości materiałów zamieszczanych w serwisie
- aktywizacja i monitoring społeczności internetowej
- moderacja, aktywizacja i animacja części społecznościowej serwisu
- organizacja eventów integrujących społeczność internetową (plenery fotograficzne FOTO DEJ)
Specjalista ds. sprzedaży
- tworzenie i sprzedaż ofert wycieczek i eventów
- kompleksowa organizacja wycieczek i eventów
- prowadzenie wycieczek po Łodzi
- kompleksowa organizacja wycieczek i eventów
- prowadzenie wycieczek po Łodzi
Szkolenia i kursy
- kurs przewodnicki po Łodzi
- kurs przygotowanie pedagogiczne (WODN Łódź)
- kurs barmański
- kurs pilota wycieczek
Udział w szkoleniach/warsztatach/konferencjach:
- Ogólnopolska Konferencja Właścicieli i Menedżerów Hoteli (2013)
- Sprzedaż usług hotelowych czyli jak efektywnie planować i prowadzić sprzedaż w branży hotelarskiej - organizator WITALNI-SZKOLENIA (2013)
- Akademia eTravel (2013)
- Revenue Management. Poziom podstawowy i zaawansowany - organizator IRH (2012)
- Warsztaty: Funkcjonalność i użyteczność stron www - organizator Grupa eholiday.pl Sp. z o.o./Edisonda (2012)
- Skuteczne zamykanie sprzedaży - Salamon Consulting (2012)
- Neuromarketing i neuropsychologia sprzedaży i zarządzania w praktyce - Salamon Consulting (2012)
- Warsztaty Turystyczne "Jak skutecznie oferować produkty turystyczne polskich regionów w internecie?" - organizator: Polska Organizacja Turystyczna (2011)
- Konferencja emarketingowa Travel 2.0 - organizator Międzynarodowe Targi Poznańskie i Grupa eholiday.pl Sp. z o.o. (2011)
- Szkolenie "Pozycjonowanie i optymalizacja serwisów internetowych" - organizator PromoLabs (2011)
- Szkolenie "Obsługa systemu rezerwacyjnego MerlinX" - organizator ESS Sp. z o.o. (2011)
- Szkolenie "Obsługa systemu rezerwacyjnego 24Tom" - organizator Travel Office Management Sp. z. o.o. (2011)
- Warsztaty "Facebook Marketing w Turystyce, Turystyka 2.0, Budowanie marki turystycznej w mediach społecznościowych, Marketing miejsc w mediach społecznościowych" - organizator ITB Berlin i Faktor3 (2010)
- Warsztaty "Web 2.0 w przemyśle turystycznym, Facebook w turystyce, Media społecznościowe w turystyce Facebook, Twitter i inne" - organizator ITB Berlin i Faktor3 (2011)
Inne umiejętności i posiadane kwalifikacje:
- prawo jazdy - kat. B
- bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, Windows Vista, Internet
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- dobra znajomość programu Photoshop
- podstawowa znajomość języka
Osiągnięcia:
- zajęcie II miejsca i zdobycie tytułu "Wicemistrza Wiedzy Hotelarskiej" w IV Ogólnopolskim Konkursie Wiedzy o Hotelarstwie im. Leonarda Wellmanna, organizowanym przez Polskie Zrzeszenie Hoteli pod patronatem Ministerstwa Gospodarki
- zdobycie tytułu "Hotelarza Publiczności" w IV Ogólnopolskim Konkursie Wiedzy o Hotelarstwie im. Leonarda Wellmanna, organizowanym przez Polskie Zrzeszenie Hoteli pod patronatem Ministerstwa Gospodarki
- kurs przygotowanie pedagogiczne (WODN Łódź)
- kurs barmański
- kurs pilota wycieczek
Udział w szkoleniach/warsztatach/konferencjach:
- Ogólnopolska Konferencja Właścicieli i Menedżerów Hoteli (2013)
- Sprzedaż usług hotelowych czyli jak efektywnie planować i prowadzić sprzedaż w branży hotelarskiej - organizator WITALNI-SZKOLENIA (2013)
- Akademia eTravel (2013)
- Revenue Management. Poziom podstawowy i zaawansowany - organizator IRH (2012)
- Warsztaty: Funkcjonalność i użyteczność stron www - organizator Grupa eholiday.pl Sp. z o.o./Edisonda (2012)
- Skuteczne zamykanie sprzedaży - Salamon Consulting (2012)
- Neuromarketing i neuropsychologia sprzedaży i zarządzania w praktyce - Salamon Consulting (2012)
- Warsztaty Turystyczne "Jak skutecznie oferować produkty turystyczne polskich regionów w internecie?" - organizator: Polska Organizacja Turystyczna (2011)
- Konferencja emarketingowa Travel 2.0 - organizator Międzynarodowe Targi Poznańskie i Grupa eholiday.pl Sp. z o.o. (2011)
- Szkolenie "Pozycjonowanie i optymalizacja serwisów internetowych" - organizator PromoLabs (2011)
- Szkolenie "Obsługa systemu rezerwacyjnego MerlinX" - organizator ESS Sp. z o.o. (2011)
- Szkolenie "Obsługa systemu rezerwacyjnego 24Tom" - organizator Travel Office Management Sp. z. o.o. (2011)
- Warsztaty "Facebook Marketing w Turystyce, Turystyka 2.0, Budowanie marki turystycznej w mediach społecznościowych, Marketing miejsc w mediach społecznościowych" - organizator ITB Berlin i Faktor3 (2010)
- Warsztaty "Web 2.0 w przemyśle turystycznym, Facebook w turystyce, Media społecznościowe w turystyce Facebook, Twitter i inne" - organizator ITB Berlin i Faktor3 (2011)
Inne umiejętności i posiadane kwalifikacje:
- prawo jazdy - kat. B
- bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, Windows Vista, Internet
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- dobra znajomość programu Photoshop
- podstawowa znajomość języka
Osiągnięcia:
- zajęcie II miejsca i zdobycie tytułu "Wicemistrza Wiedzy Hotelarskiej" w IV Ogólnopolskim Konkursie Wiedzy o Hotelarstwie im. Leonarda Wellmanna, organizowanym przez Polskie Zrzeszenie Hoteli pod patronatem Ministerstwa Gospodarki
- zdobycie tytułu "Hotelarza Publiczności" w IV Ogólnopolskim Konkursie Wiedzy o Hotelarstwie im. Leonarda Wellmanna, organizowanym przez Polskie Zrzeszenie Hoteli pod patronatem Ministerstwa Gospodarki
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
Historia Łodzi, marketing i e-marketing w turystyce, NLP, fotografia, muzyka, podróże.
Organizacje
Samorząd Studentów Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi - przewodniczący samorządu w roku akademickim 2004/2005
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Astrologia Ezoteryka Mistyka
Grupa dla osób interesujących się astrologią, ezoteryką, alchemią; dla ezoterycznych pasjonatów i znawców tematu :) Do grupy są przyjmowane osoby z uzupełnionym profilem.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
Bieg przez płotki
Sprzedając w sektorze B2B spotykasz osoby, które tylko udają, że mogą coś od Ciebie kupić. Blokują one skutecznie Twój kontakt z osobą, która może podjąć taką decyzję – z Kluczowym Decydentem. Dzięki
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul