Marcin Czerwiński

Wieloletnie doświadczenie jako menedżer sprzedaży B2B poparte wiedzą teoretyczną w połączeniu ze sportową ambicją bycia najlepszym, pozwala mi, z sukcesami, tworzyć i podtrzymywać na wysokim poziomie zadowolenia relacje z partnerami biznesowymi.

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Senior Large Account Development Manager
● Zbudowanie oraz ciągła poprawa długotrwałych relacji z Kluczowymi Klientami Biznesowymi poprzez rozpoznawanie ich potrzeb.
● Zwiększanie udziału w rynku poprzez zdobywanie nowych klientów oraz przejęcia istniejących od konkurencji co było możliwe dzięki systematycznej penetracji i analizie rynku.
● Planowanie indywidualnej strategii sprzedaży w okresie całorocznym z podziałem na okresy miesięczne pod kątem celów przedsiębiorstwa.
● Szkolenie i wprowadzanie do firmy nowych pracowników w oddziale toruńskim.
Logo
Reprezentant Handlowy / Specjalista ds. zakupu nieruchomości
Budlex Sp o.o.
● Organizacja procesu sprzedaży wszystkich produktów firmy.
● Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów.
● Wyszukiwanie współinwestorów i ich pełna obsługa.
● Organizacja procesu zakupu nowych nieruchomości.
Servisco Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
● Organizacja biura regionalnego w Toruniu.
● Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez prowadzenie. intensywnej polityki informacyjnej o nowym rodzaju usług.

Szkolenia i kursy

„Komunikacja z Elementami Negocjacji”
Pathways Polska Sp. z o.o.
„Zaawansowane Techniki Negocjacji”
Akademia Profesjonalnej Sprzedaży ERA
„Automotywacja: Techniki budowania osobowości sukcesu”
Instytut Kreatywności i Rozwoju Sp. z o.o.
„Gry Sprzedażowo-Negocjacyjne”
Grupa Szkoleniowa Kontrakt – OSH Sp. z o.o.
„Automotywacja: Rozwój własnego potencjału”
Instytut Kreatywności i Rozwoju Sp. z o.o.
„Zarządzanie Relacjami z Klientami”
Work Design
„Zarządzanie Czasem i Priorytetami”
Future Centre
„Negocjacje Handlowe z Trudnym Klientem”
Catman Consulting Majewski, Mościski Sp. Jawna
„Techniki Finalizacji Sprzedaży”
Kontakt – OSH
„Współpraca z Klientem Biznesowym”
Nowe Motywacje Sp. z o.o.
„Sztuka Negocjacji w Rozmowach z Kupcem”
Edison Team.pl
„Socjotechniki w budowaniu własnej siły przekazu”
Instytut Twórczego Działania

Edukacja

Logo
Psychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Sport: hokej na lodzie, wielokrotny uczestnik mistrzostw Polski oraz spartakiad młodzieży, kapitan drużyny. Do roku 2002 sędzia hokeja na lodzie na poziomie ekstraligi

Organizacje

Wspólnota Mieszkaniowa w Toruniu - Prezes Zarządu Wspólnoty, funkcja pełniona społecznie

● Systematyczna kontrola firmy administrującej nieruchomością.
● Kontrola wykonywanych prac remontowych.
● Kontrola sprawozdań finansowych i rozliczeń z dostawcami mediów.
● Prowadzenie zebrań sprawozdawczych.

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.