Umiejętności
C#
Debugging Code
Networking
System Mac OS X
SharePoint
Instalacja oprogramowania
VMware
Windows Server
SharePoint Online
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Premier Field Engineer
Working with Microsoft Premier Support Customers and delivering:
1. Proactive support - Planning and delivering (Migration, Configuration, Build, Maintenance)
2. On-Site troubleshooting (Including Critical Service Requests)
2. Creating and delivering Workshops, customised health checks, supportability reviews, expert round tables, risk assessments, etc.)
Main specialities: SharePoint, SharePoint Online, SharePoint Dev
1. Proactive support - Planning and delivering (Migration, Configuration, Build, Maintenance)
2. On-Site troubleshooting (Including Critical Service Requests)
2. Creating and delivering Workshops, customised health checks, supportability reviews, expert round tables, risk assessments, etc.)
Main specialities: SharePoint, SharePoint Online, SharePoint Dev
Support Escalation Engineer
Praca z kompleksowymi i politycznymi problemami zgłaszanymi do wsparcia Microsoft w tematyce SharePoint, SharePoint Dev, SharePoint Online.
Wsparcie zgłoszeń krytycznych dla powyższych.
Mentorowanie i przekazywanie wiedzy inżynierom niższego szczebla.
Bezpośrednia współpraca z grupami produktowymi.
Wsparcie deweloperskie - analiza kodu, testy, zalecenia i modyfikacje.
Pomoc przy pracach projektowych (C#, JS).
Wsparcie zgłoszeń krytycznych dla powyższych.
Mentorowanie i przekazywanie wiedzy inżynierom niższego szczebla.
Bezpośrednia współpraca z grupami produktowymi.
Wsparcie deweloperskie - analiza kodu, testy, zalecenia i modyfikacje.
Pomoc przy pracach projektowych (C#, JS).
Premier Support Engineer
Zdalne wsparcie proaktywne i reaktywne dla klientów Premier i Partnerów Microsoft, skupione na:
- SharePoint On-premises (2007/2010/2013)
- SharePoint Online
- SharePoint Developer Solutions
Współpraca z innymi grupami wsparcia firmy Microsoft na poziomie globalnym.
Opieka i szkolenia dla młodszych rangą/umiejętnościami inżynierów.
- SharePoint On-premises (2007/2010/2013)
- SharePoint Online
- SharePoint Developer Solutions
Współpraca z innymi grupami wsparcia firmy Microsoft na poziomie globalnym.
Opieka i szkolenia dla młodszych rangą/umiejętnościami inżynierów.
IT Support Engineer
- Wdrażanie i administracja systemów Windows XP, 7
- Wdrażanie i administracja systemów MacOS X, iOS,
- Rozwiązywanie problemów technicznych dla sprzętu Apple (MacBooks, iMacs, iPhones, iPads),
- Support dla firmowej infrastruktury IT - Windows server 2003/2008, Exchange 2003/2007,
- Administracja i wsparcie dla lokalnej infrstruktury VSphere
- Rozwiązywanie problemów ICT użytkowników z regionu EMEA,
- Wdrażanie i administracja systemów MacOS X, iOS,
- Rozwiązywanie problemów technicznych dla sprzętu Apple (MacBooks, iMacs, iPhones, iPads),
- Support dla firmowej infrastruktury IT - Windows server 2003/2008, Exchange 2003/2007,
- Administracja i wsparcie dla lokalnej infrstruktury VSphere
- Rozwiązywanie problemów ICT użytkowników z regionu EMEA,
IT Support Engineer/System Administrator
Joskos Solutions LTD
- Projektowanie i instalacje sieci LAN (WiFi i Ethernet)
- Instalacje i serwis Tablic Interaktywnych (Smartboard, Promethean)
- Administrowanie serwerow MS 2003/2008 i Exchange 2003
- Instalacje i obsluga systemow VMware (ESXi, Workstation)
- Administracja i support dla sieci na bazie sprzetu CISCO
- Zdalny i bezposredni Support (Helpdesk, 2nd & 3rd line)
- Instalacje i serwis Tablic Interaktywnych (Smartboard, Promethean)
- Administrowanie serwerow MS 2003/2008 i Exchange 2003
- Instalacje i obsluga systemow VMware (ESXi, Workstation)
- Administracja i support dla sieci na bazie sprzetu CISCO
- Zdalny i bezposredni Support (Helpdesk, 2nd & 3rd line)
Szkolenia i kursy
CCNA (Cisco Certified Network Associate) - “SeeTec” – Microsoft Academy, London
MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer) - “SeeTec” – Microsoft Academy, London
MCSA Messaging (Microsoft Certified Systems Administrator)- “SeeTec” – Microsoft Academy, London
MCP (Microsoft Certified Professional) - Desktop Support
MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer) - “SeeTec” – Microsoft Academy, London
MCSA Messaging (Microsoft Certified Systems Administrator)- “SeeTec” – Microsoft Academy, London
MCP (Microsoft Certified Professional) - Desktop Support
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Plywanie, Pilka nozna, dobra ksiazka
Grupy
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość