Umiejętności
Zarządzanie klientami
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Negocjacje kontraktu
Strategii dystrybucji
Negocjacje międzynarodowe
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Strategia
Negocjacje z dostawcami
Zarządzanie zespołem
Języki
rosyjski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor
BLACH DEK
- Współtworzenie i realizacja polityki Przedsiębiorstwa w pełnym zakresie działalności,
- Planowanie, organizowanie i nadzorowanie merytoryczne wszystkich komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa zajmujących się organizacją produkcji, zakupu, odbiorem, magazynowaniem, dystrybucją i sprzedażą prowadzoną w punktach własnej sieci sprzedaży i hurtowniach oraz sporządzaniem dokumentów związanych z rozliczaniem transakcji w pełnym zakresie,
- Przeprowadzenie restrukturyzacji firmy,
- Negocjowanie warunków i zawieranie umów handlowych wszystkich zakresach firmy, zarówno sferze przychodowej jak i kosztowej,
- Tworzenie polityki kosztowej firmy i jej realizacja- nadzór,
- Aktywna Sprzedaż,
- Dywersyfikacja i rozwój kanałów dystrybucji,
- Odpowiedzialność za działania finansowe w firmie – cash flow,
- Opracowywanie, przygotowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy w zakresie działalności handlowej, produkcyjnej, usługowej oraz akwizycyjnej i dystrybucji aktywnej towarów handlowych,
- Stałe doskonalenie oferty handlowej poprzez wprowadzanie nowych portfeli produktowych, szacowaniu kosztów wejścia i efektywności ekonomicznej projektu,
- Zarządzanie w sposób efektywny bezpośrednio podległymi pracownikami, plany działań i kontrola ich wykonania, szkolenie,
- Planowanie rozwoju terytorialnego poprzez otwieranie nowych rynków na terenie całego kraju oraz państw ościennych,
- Przedstawienie okresowych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce Zarządu,
- Planowanie i realizacja strategii marketingowej firmy,
- Kreowanie towarów własnej produkcji (wiązary, produkty tartaczne),
- Śledzenie sytuacji na rynku branży i reagowanie na nią,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
- Planowanie, organizowanie i nadzorowanie merytoryczne wszystkich komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa zajmujących się organizacją produkcji, zakupu, odbiorem, magazynowaniem, dystrybucją i sprzedażą prowadzoną w punktach własnej sieci sprzedaży i hurtowniach oraz sporządzaniem dokumentów związanych z rozliczaniem transakcji w pełnym zakresie,
- Przeprowadzenie restrukturyzacji firmy,
- Negocjowanie warunków i zawieranie umów handlowych wszystkich zakresach firmy, zarówno sferze przychodowej jak i kosztowej,
- Tworzenie polityki kosztowej firmy i jej realizacja- nadzór,
- Aktywna Sprzedaż,
- Dywersyfikacja i rozwój kanałów dystrybucji,
- Odpowiedzialność za działania finansowe w firmie – cash flow,
- Opracowywanie, przygotowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy w zakresie działalności handlowej, produkcyjnej, usługowej oraz akwizycyjnej i dystrybucji aktywnej towarów handlowych,
- Stałe doskonalenie oferty handlowej poprzez wprowadzanie nowych portfeli produktowych, szacowaniu kosztów wejścia i efektywności ekonomicznej projektu,
- Zarządzanie w sposób efektywny bezpośrednio podległymi pracownikami, plany działań i kontrola ich wykonania, szkolenie,
- Planowanie rozwoju terytorialnego poprzez otwieranie nowych rynków na terenie całego kraju oraz państw ościennych,
- Przedstawienie okresowych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce Zarządu,
- Planowanie i realizacja strategii marketingowej firmy,
- Kreowanie towarów własnej produkcji (wiązary, produkty tartaczne),
- Śledzenie sytuacji na rynku branży i reagowanie na nią,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
Dyrektor ds. Handlu
- Realizacja polityki Spółki w zakresie działalności handlu wg. zasad określonych przez Zarząd Spółki,
- Planowanie, organizowanie i nadzorowanie merytoryczne wszystkich komórek organizacyjnych Oddziału zajmujących się organizacją zakupu, odbiorem, magazynowaniem, dystrybucją i sprzedażą artykułów częstego zakupu prowadzoną w punktach własnej sieci sprzedaży i hurtowniach oraz sporządzaniem dokumentów związanych z rozliczaniem transakcji w zakresie obrotu artykułami częstego zakupu,
- Negocjowanie warunków i zawieranie umów handlowych, na zasadach określonych przez Zarząd,
- Opracowywanie, przygotowywanie i wdrażanie, za zgodą Spółki i w porozumieniu z nią, strategii rozwoju działalności Spółki w zakresie działalności handlowej oraz akwizycyjnej i dystrybucji aktywnej towarów handlowych,
- Zarządzanie w sposób efektywny bezpośrednio podległymi pracownikami, plany działań i kontrola ich wykonania,
- Planowanie rozwoju terytorialnego poprzez otwieranie nowych rynków na terenie kilku województw,
- Planowanie zadań w cyklach tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych przedstawienie ich do akceptacji,
- Przedstawienie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce Dyrektora,
- Realizacja działań marketingowych firmy,
- Kreowanie produktów marki własnej,
- Prowadzenie ewidencji dystrybucji materiałów promocyjnych firmy,
- Tworzenie propozycji zasad polityki kosztownej w zakresie sprzedaży i dystrybucji,
- Współpraca z sieciami handlowymi odpowiedzialność za sponsoring imprez sportowych i kulturalnych,
- Śledzenie sytuacji na rynku branży w kilku branżach i reagowanie na nią,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
- Planowanie, organizowanie i nadzorowanie merytoryczne wszystkich komórek organizacyjnych Oddziału zajmujących się organizacją zakupu, odbiorem, magazynowaniem, dystrybucją i sprzedażą artykułów częstego zakupu prowadzoną w punktach własnej sieci sprzedaży i hurtowniach oraz sporządzaniem dokumentów związanych z rozliczaniem transakcji w zakresie obrotu artykułami częstego zakupu,
- Negocjowanie warunków i zawieranie umów handlowych, na zasadach określonych przez Zarząd,
- Opracowywanie, przygotowywanie i wdrażanie, za zgodą Spółki i w porozumieniu z nią, strategii rozwoju działalności Spółki w zakresie działalności handlowej oraz akwizycyjnej i dystrybucji aktywnej towarów handlowych,
- Zarządzanie w sposób efektywny bezpośrednio podległymi pracownikami, plany działań i kontrola ich wykonania,
- Planowanie rozwoju terytorialnego poprzez otwieranie nowych rynków na terenie kilku województw,
- Planowanie zadań w cyklach tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych przedstawienie ich do akceptacji,
- Przedstawienie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce Dyrektora,
- Realizacja działań marketingowych firmy,
- Kreowanie produktów marki własnej,
- Prowadzenie ewidencji dystrybucji materiałów promocyjnych firmy,
- Tworzenie propozycji zasad polityki kosztownej w zakresie sprzedaży i dystrybucji,
- Współpraca z sieciami handlowymi odpowiedzialność za sponsoring imprez sportowych i kulturalnych,
- Śledzenie sytuacji na rynku branży w kilku branżach i reagowanie na nią,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
Dyrektor Sieci Handlowej
RSH DOBRY SKLEP
- Zarządzanie i rozwój RSH DOBRY SKLEP
- Planowanie, organizowanie i nadzorowanie merytoryczne wszystkich komórek
- Negocjowanie warunków i zawieranie umów handlowych, na zasadach określonych przez Zarząd,
- Zarządzanie w sposób efektywny bezpośrednio podległymi pracownikami, plany działań i kontrola ich wykonania,
- Planowanie rozwoju terytorialnego poprzez otwieranie nowych rynków na terenie kilku województw,
- Planowanie zadań w cyklach tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych przedstawienie ich do akceptacji,
- Przedstawienie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce Zarządu,
- Realizacja działań marketingowych firmy,
- Kreowanie produktów marki własnej,
- Prowadzenie ewidencji dystrybucji materiałów promocyjnych firmy,
- Tworzenie propozycji zasad polityki kosztownej w zakresie sprzedaży i dystrybucji,
- Śledzenie sytuacji na rynku branży w kilku branżach i reagowanie na nią,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
- Planowanie, organizowanie i nadzorowanie merytoryczne wszystkich komórek
- Negocjowanie warunków i zawieranie umów handlowych, na zasadach określonych przez Zarząd,
- Zarządzanie w sposób efektywny bezpośrednio podległymi pracownikami, plany działań i kontrola ich wykonania,
- Planowanie rozwoju terytorialnego poprzez otwieranie nowych rynków na terenie kilku województw,
- Planowanie zadań w cyklach tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych przedstawienie ich do akceptacji,
- Przedstawienie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce Zarządu,
- Realizacja działań marketingowych firmy,
- Kreowanie produktów marki własnej,
- Prowadzenie ewidencji dystrybucji materiałów promocyjnych firmy,
- Tworzenie propozycji zasad polityki kosztownej w zakresie sprzedaży i dystrybucji,
- Śledzenie sytuacji na rynku branży w kilku branżach i reagowanie na nią,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- Realizacja polityki Spółki w zakresie działalności handlu wg. zasad określonych przez Spółki,
- Wykonywanie Planu Sprzedażowych
- Negocjowanie warunków i zawieranie umów handlowych, na zasadach określonych przez Zarząd,
- Zarządzanie w sposób efektywny bezpośrednio podległymi pracownikami, plany działań i kontrola ich wykonania,
- Planowanie rozwoju terytorialnego poprzez otwieranie nowych kontrahentów na terenie kilku województw,
- Planowanie zadań w cyklach tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych przedstawienie ich do akceptacji,
- Przedstawienie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce dyrektora,
- Realizacja działań marketingowych firmy,
- Prowadzenie ewidencji dystrybucji materiałów promocyjnych firmy,
- Tworzenie propozycji zasad polityki kosztownej w zakresie sprzedaży i dystrybucji,
- Współpraca z sieciami handlowymi odpowiedzialność za sponsoring imprez sportowych i kulturalnych,
- Śledzenie sytuacji na rynku branży w kilku branżach i reagowanie na nią,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
- Wykonywanie Planu Sprzedażowych
- Negocjowanie warunków i zawieranie umów handlowych, na zasadach określonych przez Zarząd,
- Zarządzanie w sposób efektywny bezpośrednio podległymi pracownikami, plany działań i kontrola ich wykonania,
- Planowanie rozwoju terytorialnego poprzez otwieranie nowych kontrahentów na terenie kilku województw,
- Planowanie zadań w cyklach tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych przedstawienie ich do akceptacji,
- Przedstawienie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce dyrektora,
- Realizacja działań marketingowych firmy,
- Prowadzenie ewidencji dystrybucji materiałów promocyjnych firmy,
- Tworzenie propozycji zasad polityki kosztownej w zakresie sprzedaży i dystrybucji,
- Współpraca z sieciami handlowymi odpowiedzialność za sponsoring imprez sportowych i kulturalnych,
- Śledzenie sytuacji na rynku branży w kilku branżach i reagowanie na nią,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży
Evita S.A.
- Realizacja polityki Spółki w zakresie działalności handlu wg. zasad określonych przez Spółki,
- Wykonywanie Planu Sprzedażowych,
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Negocjowanie warunków i zawieranie umów handlowych, na zasadach określonych przez Dyrektora,
- Zarządzanie w sposób efektywny bezpośrednio podległymi pracownikami, plany działań i kontrola ich wykonania,
- Planowanie rozwoju terytorialnego poprzez otwieranie nowych kontrahentów na terenie kilku województw,
- Planowanie zadań w cyklach tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych przedstawienie ich do akceptacji,
- Przedstawienie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce Dyrektora,
- Realizacja działań marketingowych firmy,
- Prowadzenie ewidencji dystrybucji materiałów promocyjnych firmy,
- Tworzenie propozycji zasad polityki kosztownej w zakresie sprzedaży i dystrybucji,
- Współpraca z sieciami handlowymi odpowiedzialność za sponsoring imprez sportowych i kulturalnych,
- Śledzenie sytuacji na rynku i reagowanie na nią,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
- Wykonywanie Planu Sprzedażowych,
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Negocjowanie warunków i zawieranie umów handlowych, na zasadach określonych przez Dyrektora,
- Zarządzanie w sposób efektywny bezpośrednio podległymi pracownikami, plany działań i kontrola ich wykonania,
- Planowanie rozwoju terytorialnego poprzez otwieranie nowych kontrahentów na terenie kilku województw,
- Planowanie zadań w cyklach tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych przedstawienie ich do akceptacji,
- Przedstawienie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce Dyrektora,
- Realizacja działań marketingowych firmy,
- Prowadzenie ewidencji dystrybucji materiałów promocyjnych firmy,
- Tworzenie propozycji zasad polityki kosztownej w zakresie sprzedaży i dystrybucji,
- Współpraca z sieciami handlowymi odpowiedzialność za sponsoring imprez sportowych i kulturalnych,
- Śledzenie sytuacji na rynku i reagowanie na nią,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
Przedstawiciel Handlowy
- Wykonywanie planu sprzedażowych,
- Planowanie zadań w cyklach tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych przedstawienie ich do akceptacji,
- Przedstawienie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce Kierownika,
- Realizacja działań marketingowych firmy,
- Prowadzenie ewidencji dystrybucji materiałów promocyjnych firmy,
- Współpraca z sieciami handlowymi,
- Śledzenie sytuacji na rynku,
- Merchindising,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
- Planowanie zadań w cyklach tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych przedstawienie ich do akceptacji,
- Przedstawienie tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych podsumowań z realizacji zadań własnych i podwładnych na ręce Kierownika,
- Realizacja działań marketingowych firmy,
- Prowadzenie ewidencji dystrybucji materiałów promocyjnych firmy,
- Współpraca z sieciami handlowymi,
- Śledzenie sytuacji na rynku,
- Merchindising,
- Utrzymanie tożsamości wizualnej firmy.
Szkolenia i kursy
- Zarządzanie ryzykiem,
- Zmiany organizacyjne w firmie,
- E-Marketing,
- Kultura organizacyjna,
- Nowoczesny marketing,
- Zmiany restrukturyzacyjne w firmie,
- Profesjonalna ekipa handlowa,
- Efektywna sprzedaż,
- Profesjonalna ekipa handlowa (budowanie więzi z klientami w oparciu o sprzedaż towarów i usług),
- Zarządzanie podległymi pracownikami,
- Profesjonalne negocjacje handlowe,
- Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem,
- itp.
- Zmiany organizacyjne w firmie,
- E-Marketing,
- Kultura organizacyjna,
- Nowoczesny marketing,
- Zmiany restrukturyzacyjne w firmie,
- Profesjonalna ekipa handlowa,
- Efektywna sprzedaż,
- Profesjonalna ekipa handlowa (budowanie więzi z klientami w oparciu o sprzedaż towarów i usług),
- Zarządzanie podległymi pracownikami,
- Profesjonalne negocjacje handlowe,
- Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem,
- itp.
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Infrastrukturalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Sport-koszykówka, historia najnowsza.
Inne
- Stworzenie od podstaw hurtowni budowlanej o zasięgu ogólnopolskim i osiągnięcie w ciągu 6 lat, pozycji lidera na rynku regionalnym,
- Stworzenie od podstaw sieci handlowej, (która aktualnie liczy 70 placówek handlowych),
- Generowanie wzrostów sprzedaży o ponad 100% rocznie,
- Skuteczne przeprowadzenie restrukturyzacji w dziale handlu w firmie RUCH SA,
- Rozbudowanie sieci dystrybutorów hurtowych,
- Rozbudowanie sieci detalicznej,
- Wprowadzenie innowacyjnych technik sprzedaży,
- Nawiązanie współpracy z kluczowymi dostawcami i klientami.
- Stworzenie od podstaw sieci handlowej, (która aktualnie liczy 70 placówek handlowych),
- Generowanie wzrostów sprzedaży o ponad 100% rocznie,
- Skuteczne przeprowadzenie restrukturyzacji w dziale handlu w firmie RUCH SA,
- Rozbudowanie sieci dystrybutorów hurtowych,
- Rozbudowanie sieci detalicznej,
- Wprowadzenie innowacyjnych technik sprzedaży,
- Nawiązanie współpracy z kluczowymi dostawcami i klientami.
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Budownictwo w internecie
Budownictwo w Internecie - czyli jak skutecznie korzystać z Internetu, jako narzędzia pozyskiwania klientów oraz komunikacji z nimi w oparciu o branżowe serwisy internetowe.
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca w branży budowlanej
Inżynierowie, przedstawiciele handlowi oraz inne stanowiska w branży budowlanej - wszelkie informacje związane z pracą
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker