Marcin Chrostek
Business Development Manager
Lublin,
lubelskie
Umiejętności
Business Intelligence
Strategia biznesowa
ERP
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
Rozwój organizacji w zakresie obsługi powdrożeniowej.
- analizowanie potrzeb Klientów w okresie powdrożeniowym
- definiowanie zakresu oferty
- definiowanie poziomów SLA
- wdrażanie narzędzi do obsługi procesów związanych z obsługą Klientów powdrożeniowych / serwisowych
- wprowadzenie procedur dla procesów obsługi Klienta
- opracowywanie umów i zasad współpracy z Klientami
- optymalizacja procesów obsługi Klienta
- zwiększenie efektywności obsługi Klienta powdrożeniowego
- zwiększenie efektywności ekonomicznej z obsługi Klientów powdrożeniowych (przychody vs koszty)
- analizowanie potrzeb Klientów w okresie powdrożeniowym
- definiowanie zakresu oferty
- definiowanie poziomów SLA
- wdrażanie narzędzi do obsługi procesów związanych z obsługą Klientów powdrożeniowych / serwisowych
- wprowadzenie procedur dla procesów obsługi Klienta
- opracowywanie umów i zasad współpracy z Klientami
- optymalizacja procesów obsługi Klienta
- zwiększenie efektywności obsługi Klienta powdrożeniowego
- zwiększenie efektywności ekonomicznej z obsługi Klientów powdrożeniowych (przychody vs koszty)
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- Zarządzenie biurem handlowym na terenie Lubelszczyzny, w szczególności kwestiach formalnych i organizacyjnych
- Zarządzenie 30 osobowym zespołem sprzedażowym (20 konsultantów telesprzedaży, 10 konsultantów sprzedaży bezpośredniej)
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, udział w spotkaniach z kluczowymi klientami
- Coaching
- Dbałość o wizerunek firmy
- Raportowanie do centrali firmy
- Zarządzenie 30 osobowym zespołem sprzedażowym (20 konsultantów telesprzedaży, 10 konsultantów sprzedaży bezpośredniej)
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, udział w spotkaniach z kluczowymi klientami
- Coaching
- Dbałość o wizerunek firmy
- Raportowanie do centrali firmy
Właściciel
Vabco - Value Added Business Consulting
- Doradztwo w zakresie budowy koncepcji oraz polityki handlowej
- Doradztwo w zakresie sprzedaży i obsługi klienta
- Doradztwo w zakresie doboru personelu handlowego
- Procesowanie zapytań ofertowych w imieniu Klienta
- Udział w wyborze rozwiązań informatycznych
- Udział w negocjacjach umów o współpracy
- Doradztwo w zakresie sprzedaży i obsługi klienta
- Doradztwo w zakresie doboru personelu handlowego
- Procesowanie zapytań ofertowych w imieniu Klienta
- Udział w wyborze rozwiązań informatycznych
- Udział w negocjacjach umów o współpracy
Kierownik Działu Handlowego
CSF Polska Sp. z o.o. (Lublin)
- Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z Kluczowymi Klientami, Dostawcami i Partnerami
- Zarządzanie projektami wewnętrznymi dz. handlowego
- Opracowanie struktury i budowa działu Handlowo-Marketingowego
- Zarządzanie zespołem Handlowców i Product Managerów
- Coaching / Szkolenia wewnętrzne dla handlowców
- Tworzenie handlowych procedur wewnętrznych,
- Negocjacje ofert i umów handlowych
- Dostosowywanie oraz rozwój oferty do potrzeb rynku
- Zarządzanie projektami wewnętrznymi dz. handlowego
- Opracowanie struktury i budowa działu Handlowo-Marketingowego
- Zarządzanie zespołem Handlowców i Product Managerów
- Coaching / Szkolenia wewnętrzne dla handlowców
- Tworzenie handlowych procedur wewnętrznych,
- Negocjacje ofert i umów handlowych
- Dostosowywanie oraz rozwój oferty do potrzeb rynku
Area Sales Representative - sektor B2B oprogramowanie
CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o. (Warszawa)
- Opieka nad klientami z zachodniej części Polski,
- Analiza potrzeb klienta,
- Przygotowywanie ofert,
- Realizacja budżetu sprzedaży specjalistycznego oprogramowania,
- Sprzedaż i planowanie szkoleń,
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Analiza potrzeb klienta,
- Przygotowywanie ofert,
- Realizacja budżetu sprzedaży specjalistycznego oprogramowania,
- Sprzedaż i planowanie szkoleń,
- Pozyskiwanie nowych klientów.
Kierownik Sklepu
VOBIS MICROCOMPUTER (Lublin)
- Organizacja pracy sklepu,
- Opracowywanie ofert dla klientów kluczowych,
- Analiza potrzeb klienta i dostosowanie do nich oferty sklepu,
- Koordynacja zaopatrzenia,
- Utrzymywanie płynności finansowej firmy
- Doradztwo techniczne klientów,
- Obsługa serwisowa klientów instytucjonalnych i indywidualnych,
- Przygotowywanie specyfikacji technicznych dla klientów korporacyjnych,
- Opracowywanie ofert dla klientów kluczowych,
- Analiza potrzeb klienta i dostosowanie do nich oferty sklepu,
- Koordynacja zaopatrzenia,
- Utrzymywanie płynności finansowej firmy
- Doradztwo techniczne klientów,
- Obsługa serwisowa klientów instytucjonalnych i indywidualnych,
- Przygotowywanie specyfikacji technicznych dla klientów korporacyjnych,
Szkolenia i kursy
Certyfikat metodyki sprzedaży Customer Centric Selling
Certyfikat ITIL FUndation
Szkolenia NLP (NLP Neuroedukacja) -
- Kurs skutecznych negocjacji – „Zręczność językowa w negocjacjach”
- Kurs sprzedaży strategicznej – „Interaktywna sprzedaż do potrzeb klienta”
Certyfikat MS Dynamics - CRM Aplications Professional
Certyfikat ITIL FUndation
Szkolenia NLP (NLP Neuroedukacja) -
- Kurs skutecznych negocjacji – „Zręczność językowa w negocjacjach”
- Kurs sprzedaży strategicznej – „Interaktywna sprzedaż do potrzeb klienta”
Certyfikat MS Dynamics - CRM Aplications Professional
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Zrealizowane projekty:
2016 Opracowanie strategii sprzedaży oraz wdrożenie wymaganych zasad sprzedaży w firmie produkcyjno-handlowej - rola: opracowanie koncepcji oraz wdrożenie w życie
2013 Opracowanie parametrów oraz zasad wyceny podstawowych usług serwisowych w spółce BMM - rola: opracowanie koncepcji, wycena usług, stworzenie kalkulatora
2012 - Rozbudowa sieci tematycznych sklepów internetowych B2C (powiązanych z kidek.pl)
2011 - Sklep internetowy B2C z zabawkami – Start-up (kidek.pl) - rola: doradztwo przy uruchomieniu oraz budowie strategii rozwoju, stały nadzór
2011 - Wdrożenie modelu sprzedaży w spółce IT - rola: doradztwo przy modelowaniu struktury oraz zasad funkcjonowania struktur sprzedażowych
2009 - Wdrożenie nowej wersji systemu ERP (MS Dynamics-Ax) - rola: Kluczowy Użytkownik w obszarze Sprzedaż i Projekty
2007 - Wprowadzenie ISO 9001:2001 - rola: wewnętrzny audytor w obszarze procesów handlowych
2006 - Wdrożenie od podstaw systemu premiowego w dz. Handlowym – rola: opracowanie koncepcji od podstaw, wdrożenie w życie oraz dalsze modyfikacje
2006 - Wdrożenie systemu obsługi dokumentów (MS SharePoint) – rola: Kluczowy Użytkownik
2005 - Wdrożenie systemu CRM (MS Dynamics-CRM) na potrzeby dz. handlowego – rola: Kluczowy Użytkownik
2005 - Opracowanie struktury dz. Handlowego – rola: opracowanie koncepcji od podstaw, wdrożenie w życie oraz dalsze modyfikacje
2016 Opracowanie strategii sprzedaży oraz wdrożenie wymaganych zasad sprzedaży w firmie produkcyjno-handlowej - rola: opracowanie koncepcji oraz wdrożenie w życie
2013 Opracowanie parametrów oraz zasad wyceny podstawowych usług serwisowych w spółce BMM - rola: opracowanie koncepcji, wycena usług, stworzenie kalkulatora
2012 - Rozbudowa sieci tematycznych sklepów internetowych B2C (powiązanych z kidek.pl)
2011 - Sklep internetowy B2C z zabawkami – Start-up (kidek.pl) - rola: doradztwo przy uruchomieniu oraz budowie strategii rozwoju, stały nadzór
2011 - Wdrożenie modelu sprzedaży w spółce IT - rola: doradztwo przy modelowaniu struktury oraz zasad funkcjonowania struktur sprzedażowych
2009 - Wdrożenie nowej wersji systemu ERP (MS Dynamics-Ax) - rola: Kluczowy Użytkownik w obszarze Sprzedaż i Projekty
2007 - Wprowadzenie ISO 9001:2001 - rola: wewnętrzny audytor w obszarze procesów handlowych
2006 - Wdrożenie od podstaw systemu premiowego w dz. Handlowym – rola: opracowanie koncepcji od podstaw, wdrożenie w życie oraz dalsze modyfikacje
2006 - Wdrożenie systemu obsługi dokumentów (MS SharePoint) – rola: Kluczowy Użytkownik
2005 - Wdrożenie systemu CRM (MS Dynamics-CRM) na potrzeby dz. handlowego – rola: Kluczowy Użytkownik
2005 - Opracowanie struktury dz. Handlowego – rola: opracowanie koncepcji od podstaw, wdrożenie w życie oraz dalsze modyfikacje
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
Systemy ERP
Grupa ma na celu połączyć ludzi, którzy poszukują dla swojej firmy systemu informatycznego wspomgającego zarządzanie. Zapraszam do zadawania pytań odnośnie sytemów klasy ERP, CRM, BI