Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( dział maszyn )
• Zarządzanie sprzedażą urządzeń do druku wielkoformatowego firmy EFI (linia VUTEk i MATAN ) na terenie Polski południowej (województwa: Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie, Małopolskie, Podkarpackie, Lubelskie, Świętokrzyskie, Łódzkie, Lubuskie, Wielkopolskie i Mazowieckie),
• realizacja planów sprzedaży,
• wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów,
• sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami,
• przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
• monitorowanie konkurencji i analiza trendów na rynku,
• uczestnictwo w konferencjach i wystawach.
• realizacja planów sprzedaży,
• wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów,
• sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami,
• przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
• monitorowanie konkurencji i analiza trendów na rynku,
• uczestnictwo w konferencjach i wystawach.
Key Account Manager (Poligrafia)
• Zarządzanie sprzedażą produktów z działów: Poligrafia, Grafika i Druk cyfrowy (płyty i folie z tworzyw sztucznych tj. PVC, PET, PP, PC, HIPS i mediów do cyfrowego druku wielkoformatowego) na terenie Polski południowej (województwa: Dolnośląskie, Opolskie, Śląskie, Małopolskie, Podkarpackie, Lubelskie, Świętokrzyskie, Łódzkie, południowa część Lubuskiego, Wielkopolskiego i Mazowieckiego),
• Realizacja planów sprzedaży do określonych grup docelowych oraz utrzymywanie i rozwijanie stałej współpracy z kluczowymi Klientami w powierzonym obszarze,
• wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów,
• sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym Klientom,
• badanie zapotrzebowania Klientów,
• prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami,
• przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
• monitorowanie konkurencji,
• monitorowanie i windykacja należności,
• monitorowanie i analiza trendów na rynku,
• uczestnictwo w konferencjach i wystawach.
• Realizacja planów sprzedaży do określonych grup docelowych oraz utrzymywanie i rozwijanie stałej współpracy z kluczowymi Klientami w powierzonym obszarze,
• wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów,
• sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym Klientom,
• badanie zapotrzebowania Klientów,
• prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami,
• przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
• monitorowanie konkurencji,
• monitorowanie i windykacja należności,
• monitorowanie i analiza trendów na rynku,
• uczestnictwo w konferencjach i wystawach.
Doradca Handlowy ds. druku produkcyjnego (region Małopolska, Świętokrzyskie)
• współpraca z kluczowymi klientami firmy,
• pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji (drukarnie cyfrowe, offsetowe, wielkoformatowe, biura projektowe i duże przedsiębiorstwa),
• sprzedaż urządzeń kopiująco- drukujących, introligatorskich, oprogramowania do automatyzacji produkcji,
• profesjonalne doradztwo w dziedzinie rozwiązań sieciowych,
• przygotowywanie ofert handlowych,
• prowadzenie negocjacji i prezentacji handlowych
• pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji (drukarnie cyfrowe, offsetowe, wielkoformatowe, biura projektowe i duże przedsiębiorstwa),
• sprzedaż urządzeń kopiująco- drukujących, introligatorskich, oprogramowania do automatyzacji produkcji,
• profesjonalne doradztwo w dziedzinie rozwiązań sieciowych,
• przygotowywanie ofert handlowych,
• prowadzenie negocjacji i prezentacji handlowych
Przedstawiciel Handlowy (region: Małopolska)
Pryzmat Sp.z o.o.
• sprzedaż urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących,
• realizowanie planu sprzedaży,
• pozyskiwanie nowych i opieka nad najważniejszymi klientami,
• prowadzenie prezentacji produktowych,
• przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy,
• wprowadzanie nowych produktów na rynek,
• analiza i raportowanie działań konkurencji,
• raportowanie wyników pracy,
• merchandising produktów marki Pryzmat,
• wdrażanie i koordynowanie akcji promocyjnych.
• Sukcesy: coroczne zwiększanie marży (10-15%), zwiększanie ilości obsługiwanych klientów, najlepszy w Polsce wskaźnik ściągalności należności.
• realizowanie planu sprzedaży,
• pozyskiwanie nowych i opieka nad najważniejszymi klientami,
• prowadzenie prezentacji produktowych,
• przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy,
• wprowadzanie nowych produktów na rynek,
• analiza i raportowanie działań konkurencji,
• raportowanie wyników pracy,
• merchandising produktów marki Pryzmat,
• wdrażanie i koordynowanie akcji promocyjnych.
• Sukcesy: coroczne zwiększanie marży (10-15%), zwiększanie ilości obsługiwanych klientów, najlepszy w Polsce wskaźnik ściągalności należności.
Specjalista ds. sprzedaży / pełnomocnik ds. systemów zarządzania jakością ISO (region: cała Polska)
IT-HPS
• sporządzanie ofert, zapytań ofertowych, zamówień; odpowiadanie na zapytania ofertowe; wystawianie faktur;
• opieka nad klientem;
• czynności związane z obowiązkami pełnomocnika ds. SZJ; obsługa administracyjna biura.
• opieka nad klientem;
• czynności związane z obowiązkami pełnomocnika ds. SZJ; obsługa administracyjna biura.
Przedstawiciel Handlowy (region: Małopolska, Śląsk)
• pozyskiwanie nowych klientów w tradycyjnym kanale sprzedaży (hurtownie motoryzacyjne, sklepy, bazy transportowe, serwisy samochodowe),
• przyjmowanie i rejestrowanie zamówień,
• realizacja sprzedaży zgodnie z dyspozycjami klienta,
• sporządzanie ofert handlowych, opieka nad klientem, prezentacja, udzielanie informacji o produktach.
• przyjmowanie i rejestrowanie zamówień,
• realizacja sprzedaży zgodnie z dyspozycjami klienta,
• sporządzanie ofert handlowych, opieka nad klientem, prezentacja, udzielanie informacji o produktach.
Szkolenia i kursy
kwiecień 2009 – październik 2012 „Wewnętrzne szkolenia z technik sprzedaży, negocjacji, umiejętności interpersonalnych” ( prowadzenie: wewnętrzny trener, 4 dni na rok )
wrzesień 2012 r. „Efektywna rozmowa handlowa”
listopad 2012 r. „Szkolenie produktowe obejmujące zakres: urządzenia Konica Minolta bizhub C224, C284, C364, C454, C554 + oprogramowanie podstawowe”
sierpień 2013 r. Szkolenie dot. Urządzeń produkcyjnych: „Color Management, kontrolery wydruku IC413 vs 601” (w j. angielskim, prowadzenie: Konica Minolta Business Solutions Polska, EFI)
wrzesień 2013 r. Szkolenie dot. Urządzeń produkcyjnych: „Kontrolery wydruku” Hikari, Fiery, Creo” (w j. angielskim, prowadzenie: Konica Minolta Business Solutions Polska, EFI)
październik 2013 r. „WebToPrint (software), dofinansowania unijne w poligrafii” (prowadzenie Infosystems S.A.)
wrzesień 2012 r. „Efektywna rozmowa handlowa”
listopad 2012 r. „Szkolenie produktowe obejmujące zakres: urządzenia Konica Minolta bizhub C224, C284, C364, C454, C554 + oprogramowanie podstawowe”
sierpień 2013 r. Szkolenie dot. Urządzeń produkcyjnych: „Color Management, kontrolery wydruku IC413 vs 601” (w j. angielskim, prowadzenie: Konica Minolta Business Solutions Polska, EFI)
wrzesień 2013 r. Szkolenie dot. Urządzeń produkcyjnych: „Kontrolery wydruku” Hikari, Fiery, Creo” (w j. angielskim, prowadzenie: Konica Minolta Business Solutions Polska, EFI)
październik 2013 r. „WebToPrint (software), dofinansowania unijne w poligrafii” (prowadzenie Infosystems S.A.)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
sport, w szczególności piłka nożna i taktyka piłkarska
muzyka
muzyka
Inne
obsługa aplikacji komputerowych: Microsoft Office, CDN XL, Lotus Notes, Harald (projektowanie radiolinii)
prawo jazdy kat. B
znajomość i umiejętność wykorzystania technik sprzedaży
aktywne słuchanie
prowadzenie negocjacji
zdobywanie wiedzy na temat klientów i konkurencji
prawo jazdy kat. B
znajomość i umiejętność wykorzystania technik sprzedaży
aktywne słuchanie
prowadzenie negocjacji
zdobywanie wiedzy na temat klientów i konkurencji
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Print Partner
Platforma łącząca poligrafów i grupy zawodowe współdziałające z poligrafią (drukarzy,agencje reklamowe, wydawców...) oraz klientów poligrafii (print buyerów)
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)