Marcin Charkiewicz

Manager w Orange; nauczyciel akademicki
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Kierownik Centrum Badań Konsumenckich
- zarządzanie zespołem badaczy marketingowych / specjalistów ds użyteczności
- odpowiedzialność za wszystkie realizowane in-house badania marketingowe i użyteczności usług/produktów Grupy TP oraz inne interwencje z zakresu usability/ ergonomii (np. analizy eksperckie, user-centered design etc)
- dodatkowa funkcja: Dyrektor Programu Simplicity+ Polska (program Grupy France Telecom nastawiony na poprawę customer experience produktów oferowanych przez Grupę)
- wsparcie Programu Simplicity+ w innych krajach Grupy FT
Szkoła Główna Handlowa
Wykładowca na studiach podyplomowych
Szkoła Główna Handlowa
Studia podyplomowe "Nowoczesne zarządzanie produktem",
"Tworzenie i realizacja strategii marketingowych firmy",
"Public relations i strategiczne komunikowanie w firmach"

Przedmioty/ tematy:
"Badania i testy produktów i usług"
"Product Development"
"Customer Experience"
Politechnika Warszawska
Wykładowca na studiach podyplomowych
Studia podyplomowe "Projektowanie systemów informacyjnych",
Blok programowy: "User Experience - testy użyteczności i modelowanie zachowań użytkowników"
Uniwersytet Warszawski
Wykładowca
Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii
Autorskie przedmioty (dla studiów dziennych i wieczorowych, przedmioty specjalizacyjny na kierunku Psychologia Organizacji i Pracy (IV-V rok studiów))
- "Wybrane elementy ergonomii w zarządzaniu" (2004-2010)
- "Psychologia czynników ludzkich" (2010-2015)
- "Zarządzanie zmianą organizacyjną" (od 2010)
Orange Polska S.A.
Project Manager
TP
Departament Koordynacji Projektów i Konsultingu Wewnętrznego

- Główne obszary: programy lojalnościowe, zmiany organizacyjne, restrukturyzacje, optymalizacje struktur i procesów
France Telecom
Senior Usability Expert
kontrakt na projekt
Logo
Specjalista, a następnie Główny Specjalista ds Badań
TP R&D
- Zdefiniowanie i wprowadzenie metodologii user testów w TP
- Kierowanie projektami badawczymi i współpracą międzynarodową w zakresie badań ergonomicznych
- testy użytkownika, interwencje badawcze i projektowe z zakresu uzyteczności/usability/HCI, customer/user experience, badań konsumenckich, Human Resource Management
Logo
Analityk rynku
I-Metria SA

Szkolenia i kursy

Liczne z zakresów:
- zarządzanie projektem
- ergonomia, użyteczność (usability), UX itd
- badania konsumenckie (jakościowe, ilościowe)
- komunikacja
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- techniki kreatywne
- prowadzenie szkoleń

Edukacja

Logo
Intrapreneurship Talent Programme, studia podyplomowe
Cranfield University School of Management & EMLYON Business School
Logo
Project Management (cykl kursów PMI w ramach PM Academy MTDC), studia podyplomowe
George Washington University School of Business
Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i Marketing II, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

Góry, trekking, wspinaczka, joga, koszykówka, Japonia, szachy, S-F & fantasy, muzyka alternatywna

Organizacje

SIG CHI Poland - V-prezes, XII.2010-I.2012
Associate's Certificate in Project Management (V.2008) - PMI
Klub Wysokogórski Warszawa

Inne

Okazjonalne publikacje naukowe i prasowe, wystąpienia konferencyjne z zakresu:
- zarządzania
- customer experience i user experience
- ergonomii produktów/usług telekomunikacyjnych
- użyteczności stron www i aplikacji
- badań
- marketingu
- uwarunkowań kulturowych

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznes Azja Japonia
Biznes Azja Japonia
Japonia Handel Biznes Zakupy. Zapraszamy osoby zainteresowane współpracą gospodarczą z Japonią. Dropshoper Modne Zakupy Online z Japonii.
Czas wolny niebanalnie
Czas wolny niebanalnie
Grupa dla ludzi lubiących aktywnie, niebanalnie spędzać czas wolny.
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Doktoranci SGH
Doktoranci SGH
Grupa skupiająca osoby przygotowujące doktorat w Szkole Głównej Handlowej, zarówno studentów studiów stacjonarnych, zaocznych jak i tych z "wolnej stopy".
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
GL - Moderacja
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)