Umiejętności
Magento
Projektowanie sklepów
Scrum
Projektowanie stron www
Zarządzanie zespołem
negocjacje handlowe
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Sklepy internetowe
komunikatywność
Umiejętności sprzedaży
Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy
Łatwo nawiązuje kontakty
Prowadzenie strony internetowej
Administracja stron internetowych
praca w zespole i kierowanie zespołem
sklep on-line
Magento - zarządzanie projektami
zarządzanie sklepem
UX / UI
Języki
angielski
dobry
polski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Zakupów
- koordynowanie wszystkich procesów w ramach zakupu towarów;
- dbanie o rozwój sprzedaży oraz osiągane wyniki;
- skuteczne negocjacje handlowe w obszarze zakupu, zwrotu i wymiany towaru;
- zapewnienie optymalnego zaopatrzenia towarowego;
- zapewnienie pełnego i terminowego rozliczenia opłat marketingowych;
- współpraca w zakresie zatowarowania i obiegu dokumentów z pracownikami centrali;
- kreacja lokalnych akcji reklamowych;
- nadzór i realizacja planów związanych ze strukturą towarową;
- obserwacja konkurencji, systematyczna synchronizacja cen;
- udział w inwentaryzacjach rocznych i częściowych.
- dbanie o rozwój sprzedaży oraz osiągane wyniki;
- skuteczne negocjacje handlowe w obszarze zakupu, zwrotu i wymiany towaru;
- zapewnienie optymalnego zaopatrzenia towarowego;
- zapewnienie pełnego i terminowego rozliczenia opłat marketingowych;
- współpraca w zakresie zatowarowania i obiegu dokumentów z pracownikami centrali;
- kreacja lokalnych akcji reklamowych;
- nadzór i realizacja planów związanych ze strukturą towarową;
- obserwacja konkurencji, systematyczna synchronizacja cen;
- udział w inwentaryzacjach rocznych i częściowych.
Kierownik Działu Nowe Media
- koordynowanie wszystkich procesów wewnątrzzakładowych w ramach działu, przeszkolenie i nadzorowanie zespołu sprzedawców;
- realizacja przedstawionego planu działu;
- skuteczne negocjacje handlowe;
- stałe zapewnienie pełnego zaopatrzenia towarowego;
- planowanie i przeprowadzenie procesu inwentaryzacji w ramach działu;
- planowanie czasu pracy podległych pracowników, rozdział i kontrola zadań;
- kontrola przebiegu dokumentacji w dziale;
- planowanie i zapewnianie sprawnego przebiegu promocji i akcji reklamowych w ramach działu.
- realizacja przedstawionego planu działu;
- skuteczne negocjacje handlowe;
- stałe zapewnienie pełnego zaopatrzenia towarowego;
- planowanie i przeprowadzenie procesu inwentaryzacji w ramach działu;
- planowanie czasu pracy podległych pracowników, rozdział i kontrola zadań;
- kontrola przebiegu dokumentacji w dziale;
- planowanie i zapewnianie sprawnego przebiegu promocji i akcji reklamowych w ramach działu.
Menadżer Banku Kabli i Outletelektryka
- projektowanie od podstaw powstającego portalu;
- współudział w projektach związanych z projektowaniem, zarządzaniem, przebudową systemów e-commerce;
- przygotowywanie analiz biznesowych, wymagań funkcjonalnych oraz kryteriów akceptacyjnych dla tworzonych funkcjonalności;
- planowanie pracy i nadzór nad zespołem;
- odpowiedzialność za zawartość oferty sprzedażowej zamieszczonej na stronie internetowej;
- odpowiedzialność za wizualizację sprzedażowej strony internetowej, poprzez wskazywanie konieczność dokonania zmian w funkcjonalności istniejącej aplikacji e-commerce;
- analiza funkcjonalność sprzedażowej strony internetowej;
- odpowiedzialność za wartość sprzedaży oraz marży uzyskanej ze sprzedaży asortymentu oferowanego na stronie internetowej;
- kreowanie i realizacja strategii cenowej;
- współudział w projektach związanych z projektowaniem, zarządzaniem, przebudową systemów e-commerce;
- przygotowywanie analiz biznesowych, wymagań funkcjonalnych oraz kryteriów akceptacyjnych dla tworzonych funkcjonalności;
- planowanie pracy i nadzór nad zespołem;
- odpowiedzialność za zawartość oferty sprzedażowej zamieszczonej na stronie internetowej;
- odpowiedzialność za wizualizację sprzedażowej strony internetowej, poprzez wskazywanie konieczność dokonania zmian w funkcjonalności istniejącej aplikacji e-commerce;
- analiza funkcjonalność sprzedażowej strony internetowej;
- odpowiedzialność za wartość sprzedaży oraz marży uzyskanej ze sprzedaży asortymentu oferowanego na stronie internetowej;
- kreowanie i realizacja strategii cenowej;
Specjalista ds. e-commerce
- odpowiedzialność za wdrażanie i rozwój działań e-commerce w sklepie internetowym;
- zarządzanie codziennymi operacjami i przyszły rozwój portalu, w tym rozwój treści, nowych funkcjonalności, potrzeb komunikacyjnych, obsługi klienta i kwestii logistycznych;
- analiza wskaźników sprzedaży oraz rentowności sprzedaży poprzez ten kanał;
- współpraca z działem sprzedaży i marketingu w ramach doboru odpowiednich narzędzi pod akcje marketingowe;
- nadzór nad techniczną działalnością platformy e-commerce, wizualnym wyglądem strony internetowej a także optymalizacją platformy sprzedażowej;
- odpowiedzialność za jakość treści umieszczonej na stronie internetowej;
- udział w projektowaniu od podstaw powstającego portalu;
- zarządzanie codziennymi operacjami i przyszły rozwój portalu, w tym rozwój treści, nowych funkcjonalności, potrzeb komunikacyjnych, obsługi klienta i kwestii logistycznych;
- analiza wskaźników sprzedaży oraz rentowności sprzedaży poprzez ten kanał;
- współpraca z działem sprzedaży i marketingu w ramach doboru odpowiednich narzędzi pod akcje marketingowe;
- nadzór nad techniczną działalnością platformy e-commerce, wizualnym wyglądem strony internetowej a także optymalizacją platformy sprzedażowej;
- odpowiedzialność za jakość treści umieszczonej na stronie internetowej;
- udział w projektowaniu od podstaw powstającego portalu;
Product Sales Manager
- negocjacje zakupowe oraz marketingowe z dostawcami;
- współpraca z zagranicznymi kontrahentami;
- wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie istniejących;
- rozwijanie i wdrażanie strategii produktu;
- pozycjonowanie cenowe produktów z uwzględnieniem porównywarek cenowych;
- aktywna sprzedaż internetowa z wykorzystaniem platform handlowych (Allegro, Multizakupy);
- przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku;
- kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów;
- przygotowywanie ofert dla całej grupy Netretail Holding.
- współpraca z zagranicznymi kontrahentami;
- wprowadzanie nowych produktów oraz udoskonalanie istniejących;
- rozwijanie i wdrażanie strategii produktu;
- pozycjonowanie cenowe produktów z uwzględnieniem porównywarek cenowych;
- aktywna sprzedaż internetowa z wykorzystaniem platform handlowych (Allegro, Multizakupy);
- przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku;
- kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów;
- przygotowywanie ofert dla całej grupy Netretail Holding.
Product Manager
- prowadzenie produktów z branży Foto, linii sprzętu komputerowego (desktopy, drukarki) oraz materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery);
- zarządzanie zapasami produktów;
- nadzorowanie realizacji i kreowanie polityki handlowej i marketingowej dla produktów;
- kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi;
- monitorowanie i analiza działań konkurencji;
- zarządzanie grupą handlowców.
- zarządzanie zapasami produktów;
- nadzorowanie realizacji i kreowanie polityki handlowej i marketingowej dla produktów;
- kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi;
- monitorowanie i analiza działań konkurencji;
- zarządzanie grupą handlowców.
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Fotografia cyfrowa – nowości elektroniczne – muzyka rockowa – majsterkowanie – sporty walki