Umiejętności
Zarządzanie klientami
Umiejętności analityczne
Budżety
Analiza biznesowa
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Zarządzanie wydajnością
Zarządzanie zmianą
stały rozwój
zaangażowanie pracowników
Finanse
Analiza finansowa
Lean Manufacturing
Analiza rynku
Microsoft Office
Motywacja
Druk offsetowy
Ocena wyników pracownika
PESTLE
Prepress
Project Management
Planowanie strategiczne
Analiza SWOT
zarządzanie talentami
Prawo Podatkowe
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business Strategy and Marketing Manager
Obowiazki:
• Projekt powołania firmy do życia: badanie rynku, biznes plan, ocena ryzyka, budżet, strategia biznesowa
• Stworzenie strategii marketingowej w oparciu o badanie rynku pierwotne i wtórne; stworzenie nowej, wyróżniającej się marki
• Marketing internetowy z wykorzystaniem technik „below the line”; określenie najbardziej efektywnych metod pozyskiwania nowych klientów
• Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów
• Ocena perspektyw na rozwój z zastosowaniem analiz biznesowych, jak SWOT, PESTEL, praca nad usprawnieniem value chain.
• Projekt powołania firmy do życia: badanie rynku, biznes plan, ocena ryzyka, budżet, strategia biznesowa
• Stworzenie strategii marketingowej w oparciu o badanie rynku pierwotne i wtórne; stworzenie nowej, wyróżniającej się marki
• Marketing internetowy z wykorzystaniem technik „below the line”; określenie najbardziej efektywnych metod pozyskiwania nowych klientów
• Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów
• Ocena perspektyw na rozwój z zastosowaniem analiz biznesowych, jak SWOT, PESTEL, praca nad usprawnieniem value chain.
Kierownik Departamentu / Supervisor
Trinity Mirror Group Plc, Watford, United Kingdom
Osiągnięcia:
-Udane wprowadzenie nowych technik produkcji w związku ze zmianą organizacji pracy departamentu
- Koordynowanie dwunastomiesięcznego projektu usprawnienia wartego £2 miliony systemu zautomatyzowanej produkcji w grupie składającej sie z pracowników wszystkich szczebli oraz zewnętrznych wykonawców projektu
- Zwiększenie wydajności pracy przez zaktywizowanie pracowników, oraz efektywne i elastyczne planowanie grafików zmniejszające koszty produkcji o £70.000 rocznie
- Utrzymywanie wysokiego poziomu motywacji i zaangażowania pracowników przez comiesięczne i coroczne przeglądy rozwoju osobistego, oraz ocenę wyników
- Rozwinięcie tradycyjnej roli kierownika, przez ciągły rozwój osobisty, o obowiązki z zakresu obsługi klienta, project management, continuous improvement i HRM
Obowiązki:
- Udział w miedzywydziałowym zespole planującym produkcję
- Współpraca z działami planowania produkcji, accounts i finansów w kompleksowej obsłudze klienta
- Nadzór procesu produkcji w zgodzie ze standardami organizacji
- Udział i koordynacja projektów usprawniających proces produkcji
- Planowanie pracy departamentu, kontrola wyników w oparciu o KPI’s
- Utrzymywanie profesjonalnych stosunków z dostawcami, klientem wewnętrznym, oraz zewnętrznym
- Zarządzanie zasobami ludzkimi: treningami (w tym BHP), nieobecnościami, wynikami, szkolenie nowych pracowników, przeprowadzanie postępowań dyscyplinarnych
- Planowanie grafików dyżurów, codzienny nadzór i zarządzanie grupą pracowników
- Opracowywanie procedur w zgodzie ze standardami certyfikatów ISO, PEFC i in.
-Udane wprowadzenie nowych technik produkcji w związku ze zmianą organizacji pracy departamentu
- Koordynowanie dwunastomiesięcznego projektu usprawnienia wartego £2 miliony systemu zautomatyzowanej produkcji w grupie składającej sie z pracowników wszystkich szczebli oraz zewnętrznych wykonawców projektu
- Zwiększenie wydajności pracy przez zaktywizowanie pracowników, oraz efektywne i elastyczne planowanie grafików zmniejszające koszty produkcji o £70.000 rocznie
- Utrzymywanie wysokiego poziomu motywacji i zaangażowania pracowników przez comiesięczne i coroczne przeglądy rozwoju osobistego, oraz ocenę wyników
- Rozwinięcie tradycyjnej roli kierownika, przez ciągły rozwój osobisty, o obowiązki z zakresu obsługi klienta, project management, continuous improvement i HRM
Obowiązki:
- Udział w miedzywydziałowym zespole planującym produkcję
- Współpraca z działami planowania produkcji, accounts i finansów w kompleksowej obsłudze klienta
- Nadzór procesu produkcji w zgodzie ze standardami organizacji
- Udział i koordynacja projektów usprawniających proces produkcji
- Planowanie pracy departamentu, kontrola wyników w oparciu o KPI’s
- Utrzymywanie profesjonalnych stosunków z dostawcami, klientem wewnętrznym, oraz zewnętrznym
- Zarządzanie zasobami ludzkimi: treningami (w tym BHP), nieobecnościami, wynikami, szkolenie nowych pracowników, przeprowadzanie postępowań dyscyplinarnych
- Planowanie grafików dyżurów, codzienny nadzór i zarządzanie grupą pracowników
- Opracowywanie procedur w zgodzie ze standardami certyfikatów ISO, PEFC i in.
Szkolenia i kursy
Kursy odbyte podczas zatrudnienia:
· Zarządzanie stresem
· Zarządzanie wynikami
· Godność pracownicza
· Postępowania dyscyplinarne i skargi
· Zarządzanie nieobecnościami
· Zarządzanie stresem
· Zarządzanie wynikami
· Godność pracownicza
· Postępowania dyscyplinarne i skargi
· Zarządzanie nieobecnościami
Edukacja
Zainteresowania
Social Media
Blog: www.niespokoj.pl
Tenis, Narty, Rower
Blog: www.niespokoj.pl
Tenis, Narty, Rower
Grupy
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Druk wielkoformatowy. Oferty
Jeśli masz styczność z drukiem w wielkim formacie - drukujesz lub zamawiasz druki - zajrzyj i sprawdź świeże oferty. Dodaj swoją firmę do usługodawców, zobacz nowe zapytania o cenę, konkursy i przetar
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.