Marcin Bełch

Area Service Manager, Toyota Material Handling Polska Sp.z o.o.
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Coaching Sales Zarządzanie Sprzedażą SAP ERP TQM Zarządzanie zespołem Obsługa MS Office Prawo jazdy kat B ERP Microsoft Dynamics AX dobra obsługa komputera, Uprawnienia do prowadzenia wózków jezdniowych z napędem silnikowym butli gazowych propan-butan znajomość przepisów i zasad ochrony P.Poż.

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Toyota Material Handling Polska Sp.z o.o.
Area Service Manager
Nadzór, kontrola i raportowanie pracy Techników, budżetowanie, pomoc w realizacji targetów Technikom Serwisowym, Coaching. Nadzorowanie kosztów istniejących kontaktów, przygotowywanie ofert i kalkulacji oraz negocjowanie umów w zakresie serwisu urządzeń, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Realizacja założonych budżetów sprzedaży, utrzymanie jakości usług serwisowych na najwyższym poziomie- NPS.
Jungheinrich Polska
Doradca Handlowy ds. Serwisu
Pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie istniejących kontaktów, przygotowywanie ofert i kalkulacji oraz negocjowanie umów w zakresie serwisu wózków widłowych, baterii trakcyjnych, najmu krótkoterminowego, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Realizacja założonych budżetów sprzedaży.
Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży
Paolo Rossi Polska Sp. z o.o.
Sprzedaż i negocjacje handlowe (obszar działania: cała Polska),
planowanie i realizacja budżetu sprzedaży, pozyskiwanie nowych
dystrybutorów i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami
firmy, marketing, współpraca z architektami i wykonawcami,
logistyka, import.
Plastics Group sp. z o.o.
Kierownik ds. logistyki i sprzedaży
Obsługa kluczowych klientów firmy, rozliczanie zespołu sprzedaży, planowanie oraz odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży i kosztów, utrzymywanie kontaktów z wykonawcami wraz z doradztwem, logistyka dostaw , nadzór nad placówką, organizacja pracy magazynu, administracja, prowadzenie dokumentacji P.Poż., UDT, szkolenia stanowiskowe BHP.
Logo
Współwłaściciel
LTB System Sp.J.
Sprzedaż i negocjacje handlowe, pozyskiwanie klientów, zarządzanie magazynem wyrobów gotowych i obrót dokumentami, logistyka dostaw,nadzór nad ekipami montażowymi.
Firma w 2003 roku otrzymała nagrodę dla najlepiej rozwijającego się dealera M&S PFO w Płd.-Wsch Polsce "Czarny Koń Sukcesu".
Fabryka Okien DAKO Sp. z o.o.
Kierownik Składu Fabrycznego
Utworzenie Składu Fabrycznego- negocjacje handlowe, administrowanie budynkiem i magazynem wyrobów gotowych . Stworzenie od podstaw sieci dystrybutorów, organizacja pracy w Składzie: rozliczanie handlowca i sprzedawcy-magazyniera, raportowanie, ofertowanie (SF Rzeszów miał najwyższą sprzedaż wśród składów fabrycznych na terenie kraju w okresie od 01.01.02-30.06.02).
M&S Pomorska Fabryka Okien
Handlowiec - Konsultant
Obsługa klienta detalicznego, utrzymywanie kontaktów z firmami współpracującymi oraz pozyskiwanie nowych , prowadzenie prezentacji w punktach handlowych, projektowanie i wycena okien za pomocą programu komputerowego, (osiągnięcie najwyższej sprzedaży wśród handlowców pracujących w składach „M&S” P.F.O . na terenie kraju w okresie od 01.07-31.12.2000).

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie - Zarządzanie Firmą, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie
Logo
Melioracje Wodne, średnie
Technikum Melioracji Wodnych w Trzcianie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja