Umiejętności
Prawo jazdy
MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu sprzedaży
Z-Hotel Business & SPA****
-zarządzanie zespołem sprzedażowym
-przygotowanie i realizowanie działań marketingowych
-ścisła współpraca i komunikacja z działami hotelu w zakresie spotkań segmentu MICE
-aktywne prowadzenie sprzedaży usług hotelowych
-koordynowanie działań promocyjnych oraz lokalnych w segmencie B2C i B2B
-analiza efektywności kampanii promocyjnych oraz regularna analiza czynników wpływających na skuteczność działań;
-opracowywanie materiałów niezbędnych do realizacji określonych kampanii marketingowych
-realizowanie polityki marketingowej zgodnie z założonymi budżetami oraz zatwierdzonymi planami marketingowymi
-poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze e-marketingu i direct marketingu,
-aktywna współpraca z partnerami zewnętrznymi
-utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami hotelu oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
-przygotowanie i realizowanie działań marketingowych
-ścisła współpraca i komunikacja z działami hotelu w zakresie spotkań segmentu MICE
-aktywne prowadzenie sprzedaży usług hotelowych
-koordynowanie działań promocyjnych oraz lokalnych w segmencie B2C i B2B
-analiza efektywności kampanii promocyjnych oraz regularna analiza czynników wpływających na skuteczność działań;
-opracowywanie materiałów niezbędnych do realizacji określonych kampanii marketingowych
-realizowanie polityki marketingowej zgodnie z założonymi budżetami oraz zatwierdzonymi planami marketingowymi
-poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze e-marketingu i direct marketingu,
-aktywna współpraca z partnerami zewnętrznymi
-utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami hotelu oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Sales Manager
General Aviation Services Sp. z o.o.
- przygotowywanie ofert czarteru samolotów i śmigłowców
- pozyskiwanie maszyn do floty operatora
- utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
- współpraca z działem operacyjnym podczas realizacji lotu
- przygotowywanie kampanii oraz prowadzenie działań marketingowych
- pozyskiwanie maszyn do floty operatora
- utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
- współpraca z działem operacyjnym podczas realizacji lotu
- przygotowywanie kampanii oraz prowadzenie działań marketingowych
Charter Sales Manager
Ad Astra Charter Executive S.A.
- przygotowywanie ofert czarteru w oparciu o istniejącą flotę samolotów
- współpraca z działem operacyjnym podczas realizacji lotu
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
- opracowanie baz danych klientów
- analiza rynku i działań konkurencji w Polsce
- raportowanie do zarządu podjętych działań marketingowych oraz wyników sprzedaży
- współpraca z działem operacyjnym podczas realizacji lotu
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
- opracowanie baz danych klientów
- analiza rynku i działań konkurencji w Polsce
- raportowanie do zarządu podjętych działań marketingowych oraz wyników sprzedaży
Charter Manager
- przygotowywanie ofert wynajmu samolotów dla klientów, uwzględniając indywidualne
potrzeby
- nadzór operacyjny nad wykonywanym lotem
- realizacja planów sprzedaży
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
- bieżąca współpraca z działem handlowym i marketingowym w zakresie działań
mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie dotychczasowych
- współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z przewoźnikami lotniczymi
- przygotowywanie i realizowanie szkoleń z zakresu czarterowania samolotów dla działów
sprzedaży firm współpracujących
- analiza rynku i działań konkurencji w Polsce
- systematyczne raportowanie do zarządu wyników sprzedaży
- raportowanie podjętych działań marketingowych do centrali w Wielkiej Brytanii
potrzeby
- nadzór operacyjny nad wykonywanym lotem
- realizacja planów sprzedaży
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
- bieżąca współpraca z działem handlowym i marketingowym w zakresie działań
mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie dotychczasowych
- współpraca i utrzymywanie pozytywnych relacji z przewoźnikami lotniczymi
- przygotowywanie i realizowanie szkoleń z zakresu czarterowania samolotów dla działów
sprzedaży firm współpracujących
- analiza rynku i działań konkurencji w Polsce
- systematyczne raportowanie do zarządu wyników sprzedaży
- raportowanie podjętych działań marketingowych do centrali w Wielkiej Brytanii
Head of Consultant
- zarządzanie zespołem sprzedażowym
- motywowanie podległych pracowników do osiągnięcia odpowiedniego poziomu
zaangażowania oraz jakości obsługi (systematyczny monitoring pracy zespołu)
- wsparcie pracowników w obsłudze klienta i sprzedaży oferowanych usług (koordynacja
szkoleń)
- sprzedaż kursów językowych
- wdrożenie do pracy grupy nowych pracowników
- wspieranie obsługi kluczowych projektów
- współudział w budowaniu serwisu dla klientów poprzez koordynację bieżących działań
operacyjnych
- systematyczne raportowanie wyników sprzedaży do Sales Managera
- motywowanie podległych pracowników do osiągnięcia odpowiedniego poziomu
zaangażowania oraz jakości obsługi (systematyczny monitoring pracy zespołu)
- wsparcie pracowników w obsłudze klienta i sprzedaży oferowanych usług (koordynacja
szkoleń)
- sprzedaż kursów językowych
- wdrożenie do pracy grupy nowych pracowników
- wspieranie obsługi kluczowych projektów
- współudział w budowaniu serwisu dla klientów poprzez koordynację bieżących działań
operacyjnych
- systematyczne raportowanie wyników sprzedaży do Sales Managera
Sales Representative
- sprzedaż produktów stałym klientom
- realizacja założonego planu sprzedaży
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym obszarze
- realizacja działań w punkcie sprzedaży, gwarantujących jak największą obecność
produktów w najkorzystniejszych miejscach na ekspozycji
- dbanie o dostępność niezbędnych materiałów informacyjnych dla klienta
- raportowanie osiągniętych wyników do Sales Managera
- realizacja założonego planu sprzedaży
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym obszarze
- realizacja działań w punkcie sprzedaży, gwarantujących jak największą obecność
produktów w najkorzystniejszych miejscach na ekspozycji
- dbanie o dostępność niezbędnych materiałów informacyjnych dla klienta
- raportowanie osiągniętych wyników do Sales Managera
Exclusive Sales Representative
- aktywna sprzedaż produktów w punktach sprzedaży na wyznaczonym obszarze
- dbanie o pozytywny wizerunek dystrybuowanych marek poprzez utrzymywanie
standardów ekspozycyjnych w sektorze FMCG
- rozbudowywanie bazy klientów i utrzymywanie z nimi relacji handlowych
- realizacja planów sprzedażowych
- systematyczne raportowanie do bezpośredniego przełożonego
- dbanie o pozytywny wizerunek dystrybuowanych marek poprzez utrzymywanie
standardów ekspozycyjnych w sektorze FMCG
- rozbudowywanie bazy klientów i utrzymywanie z nimi relacji handlowych
- realizacja planów sprzedażowych
- systematyczne raportowanie do bezpośredniego przełożonego
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Transport/Spedycja
Inne
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i