Marcin Bałaj

Dyrektor Sprzedaży, BRAVE BRAIN
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Marketing Zintegrowany Analiza rynku Strategia marketingowa Planowanie mediów Negocjacje Project Management ATL BTL Zarządzanie budżetem Kampanie reklamowe

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BRAVE BRAIN
Dyrektor sprzedaży
BRAVE BRAIN
Senior Account Manager
- budowa długofalowych relacji z kluczowymi klientami agencji,
- planowanie i nadzór nad realizacją prowadzonych kampanii ATL i BTL,
- współpraca z działem kreacji i strategii przy wdrażaniu strategii/kampanii marketingowych,

Wiodący klienci:
Hotel Arłamów - zaplanowanie i realizacja kampanii launchingowej hotelu,
Lotos Parafiny / Polwax - koordynacja rebrandingu, współtworzenie i realizacja wieloletniej strategii marketingowej spółki,
Luxoft - nadzór nad tworzeniem i wprowadzaniem nowej międzynarodowej komunikacji B2B marki,
Eurovia Polska - opracowanie i wdrożenie programu CSR "OK na budowie"

Pozostali klienci:
Royal Canin, Triada, Lee Cooper, WSP Społem Kielce, Meblik, Lakma, Farmtrac i inni

D3 Consulting - Project Manager
- budowa i rozwój wewnętrznej struktury agencji dedykowanej obsłudze klientów z branży deweloperskiej

Klienci:
Eko-Park SA, Megapolis (Osiedle Fi), Inter-Bud, Cracovia Property, Murapol SA, Terra Casa (Parkowe Wzgórze), Dom-Bud, BRE.locum, Budner Development, Awim Development, Słoneczne Wzgórza.
Grupa Amako Sp. z o.o.
New Business Manager
- analiza i filtracja rynku,
- pierwszy kontakt i prezentacja firmy,
- rozpoznawanie potrzeb potencjalnych klientów,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- pozyskiwanie nowych klientów

Edukacja

Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama