Wypowiedzi
-
Aleksander Paczkowski:
- być w miarę estetyczne
- podobać się właścicielowi firmy (ew. osobie która za nie płaci)
Dobre dobre! taki dowcip branżowy jak rozumiem.
Zgadzam się z Antkiem, ta wersja to jest coś >
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Experiential Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Experiential Marketing
-
czasem bierzemy zbyt poważnie tą tę "rzeczywistość"Marcin Bartusik edytował(a) ten post dnia 17.10.08 o godzinie 09:09
-
Jan T.:
Jak to określił mój kolega - "rozdeptany ślimaczek" ;-) Ciekawe, że ta sama agencja wygrała konkurs na logo Karpackich Klimatów - sam nie wiem, jak oni to robią... ale przy KK też opisali, "o co cho" - może w tym tkwi tajemnica sukcesu - by komisji przedstawić jakąś "wizję" ;-)
A poropos Karpackich Klimatów :)
&maxw=130
„Zwycięska propozycja była najbliżej klimatu naszej imprezy”, mówi wiceprezydent Krosna, Bronisław Baran. „Wybrane przez nas logo nie jest przerysowane i przesadzone. Znakomicie oddaje ducha wydarzenia: jest wesołe, kolorowe, dynamiczne, ciepłe, a jednocześnie bezpretensjonalne: tak jak Karpackie Klimaty”. -
63 oferty max 800zl - poezja
-
A propos Białegostoku. Wrzucam już kilkumiesięczne logo sosnowca >
+ interpretacja
Naszym zadaniem było pokazanie miasta Sosnowiec jako nowoczesnego centrum biznesu, kultury – mówi Włodzimierz Rajczyk – Właściciel Agencji Graffiti. Kolor granatowy podkreśla jego przedsiębiorczość. Z tego źródła wychodzi siedem dróg symbolizujących sąsiadujące miasta, wspólne przedsięwzięcia, otwartość i współpracę. Intensywnie zaznaczony środek okręgu stanowi źródło działań rozwojowych dla miasta i regionu. Jako miasto – łącznik Sosnowiec integruje wielość tradycji i postaw w ludzi aglomeracji śląskiej.
Tożsamość kolorów znaku i napisu Sosnowiec jednoznacznie wskazuje, co znajduje się w centrum tejże aglomeracji. Dynamicznie rozchodzące się ramiona wskazują na kreatywność podejmowanych działań a zastosowanie zielonego koloru podkreśla przyjazną atmosferę spokoju i równowagi – swoistą „symbiozę” miast. Forma samego znaku niesie ze sobą nowoczesność i innowacyjność. Sosnowiec łączy ludzi (i miasta regionu) będąc miejscem spotkań – dodaje Włodzimierz Rajczyk z Graffiti.
Coś pięknego. Ciekawe czy do loga będą dokładać interpretacje. -
Tu rozwinięcie.
http://miasta.gazeta.pl/bialystok/1,35235,5758054,Bial... -
Nowość m.in. Michaela Bieruta.
http://blog.pentagram.com/2008/09/new-work-museum-of-a... -
jesteśmy kreatywni, nie zapominaj :P
-
pewnie, że wcześniej
-
Nazwa skojarzyła mi sie z nową kampanią plusa "muzodajnia". Zanim zobaczyłem stronę myślałem, że to ich serwis. Lecz nie uważam żeby nazwa była zła. Claim na pewno jest za mały ledwo widoczny, lecz chwytliwy. Tworzy "wspólnotę" - Mamy. Ktoś mógłby sie czepiać > Pytanie kto ma wiele do oddania, autorzy witryny? Takie pułapki szybko znikają kiedy zobaczymy resztę strony.
Portal bezcenny - zabawa słowem która nie szkodzi tego typu działaniom.
Nie wiem jaką strategie założyliście robiąc stronę, budując komunikacje a zatem logo itd. ale jak na własne siły to całkiem nieźle < moim zdaniemMarcin Bartusik edytował(a) ten post dnia 27.08.08 o godzinie 08:56 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Identyfikacja Wizualna
-
To też trochę wynika z braku wiedzy na temat CI. Dużo osób myśli, że strzeli "logoska" i jest lepiej niż być może.
-
Nie wiem czemu tak bardzo napinamy sie przy ocenie tego czegoś. Ktoś chce znaczek? Dostał znaczek. Oni nie prosili o CI.
A teraz z zupełnie innej beczki. Kiedyś już były rozmowy, że nie potrafimy rozpisywać konkursów. I Centrum Solidarności udowadnia, że dalej siedzimy w du..puszczy -
A nie łatwiej zlecić to komuś ? http://www.studiobakalie.pl/ tu masz konkret.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Identyfikacja Wizualna
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny
-
AAAaa i bywa i tak http://webowy.pl/index.php/2008/07/acr-dom-mediowy-czy...
co nie pomaga hehe żenada
chyba że to jakaś prowokacja :PMarcin Bartusik edytował(a) ten post dnia 28.07.08 o godzinie 16:18