Wypowiedzi

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie (R) Ewolucja marki
    4.03.2010, 06:55

    Czasem wydaje mi się, że nawzajem się masturbujecie.
    Jak jest inaczej to przepraszam.

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Nietypowa reklama...siebie samego
    15.01.2010, 15:43

    nie chce myśleć co by było gdyby to była norma. Musiałbym chodzić z maczetą bo każdy róg byłby kreatywnie zastawiony, ale nie ma w tym nic złego :)Marcin Bartusik edytował(a) ten post dnia 15.01.10 o godzinie 15:48

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Własna marka, czy coś znacząca fraza ?
    14.01.2010, 23:48

    Ja odradzałbym nazwy typu firmahanflowaWitek mówi wiele ale że nie czaje trendów dzisiejszych czasów. To tak spłaszczając wszystko.Marcin Bartusik edytował(a) ten post dnia 14.01.10 o godzinie 23:51

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie schizol Majchrzak dla Żywca
    14.01.2010, 12:34

    Widzę, że podbudowywanie swojej wartości pytaniami w stylu mentora Ci się udają. Odpowiem po raz drugi na tą przepychankę. Reklama pozycjonuje na rynku. Ty jak już wcześniej kolega zauważył widzisz jabłko inaczej i chwała Ci za to.

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie schizol Majchrzak dla Żywca
    14.01.2010, 12:17

    Wiadomo, że może burzyć. Markę nie trzeba budować reklamą. Pytanie było inne: "reklama ma powodować wzrost sprzedaży ?" Nie przepychajmy się pseudo intelektualnie :)

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie schizol Majchrzak dla Żywca
    14.01.2010, 11:48

    fatalny fałsz. Reklama dzisiaj, podtrzymuje lub buduje wizerunek.

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie schizol Majchrzak dla Żywca
    13.01.2010, 13:46

    Łukasz Nowakowski:
    Irytujące jest to, że ostatni dobry film zrobił kilkadziesiąt lat temu, a zachowuje się jak wieszcz narodowy: „Odchodzę, bo nie mogę na to patrzeć”. I co ta biedna polska kultura teraz pocznie bez „Prawa ojca 2” czy „Złota dezerterów 3”?! Usiąść i płakać.

    Żródło: Przegląd.

    W tym samym cytacie być może doszukuję się niesłusznie ogromnej hipokryzji Pana Majchrzaka. Ale mógłbym to samo powiedzieć o Panu M. Jego filmy są słabe a rzucanie się na teksty typu ja robię prawdziwą sztukę, Oni kicz jest słabe. Jaka to jest prawdziwa sztuka ? Wysoka ? Ambitna ?
    Karol słusznie zauważył, że oceniamy reklamę ze złej perspektywy. A co do obrońcy uciemiężonych nie mam nic do Pana Majchrzaka Krzysztofie.

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie schizol Majchrzak dla Żywca
    12.01.2010, 16:18

    i nie głosowałem dla tego, że 3/4 grupy nie ma pojęcia o reklamie :)

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Projektowanie graficzne w temacie Żenujący przykład konkursu na logotyp Pomorskiej Kolei...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projektowanie graficzne

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Ustka wzywa…
    12.01.2010, 15:50

    Po przeczytaniu tej namiastki strategii ma to większy sens, lecz ciężko będzie naprawdę wdrożyć taką strategię. Gdyby się jednak udało była by to chyba jedyna miejscowość nadmorska z innym wizerunkiem. Jednak jak już kolega zauważył całość zamknie się logoskiem. Ale trzymam kciuki za miasto Ustka.Marcin Bartusik edytował(a) ten post dnia 12.01.10 o godzinie 15:56

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Ustka wzywa…
    12.01.2010, 15:20

    a znacie strategię ? Macie dokument ? Chętnie poczytam o co w tym chodzi.

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Ustka wzywa…
    12.01.2010, 15:14

    ja nie rozumiem strategii promocyjnej. Czym trudniejsze słowo tym lepiej ? Co ma radioaktywność z retro - i jak rozumieć retro. Czyli w Ustce będziemy mogli oglądać festiwale w stylu lat 60 ? Władze tak się ubierają i myślą ? Nie rozumiem, ale przepraszam za sarkazm.

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Sieci Społeczne - Social Network Analysis w temacie Can Social Network Analysis Help You Improve Your Social...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Sieci Społeczne - Social Network Analysis

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie schizol Majchrzak dla Żywca
    11.01.2010, 23:19

    Przesadzacie z tym interpretowaniem i przerzucaniem się, która interpretacja jest właściwa. Właściwa jest ta, która jest moja, Twoja i Wasza :) A czy reklama spełniła swoje założenia to my o tym nie będziemy wiedzieć chyba, ze poznamy strategię wizerunkową żywca.

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie rebranding
    18.12.2009, 20:13

    Krzysztofie mam wrażenie, że nie zrozumiałeś zbytnio mojego postu a teraz odbija się to na innych. Jeżeli uraziłem Cię tym przywołaniem grafiki to przepraszam (to chyba odwołuje się do religii). Nie miałem zamiaru krytykować pana T.W. ani przywoływać jego życie prywatne bo nie o to chodziło. Była to pewnego rodzaju śmieszna (być może tylko dla mnie) prowokacja do rozmów na tej grupie które nigdy nie są merytoryczne. Często kłócicie się o to wiec chciałem Was trochę rozweselić. Myślę, że Pan Adam podobnie zrozumiał ten wątek ale to tylko przypuszczenia. Zauważ że nie rozmawiamy o T.W. i jego życiu. Zamiast tego znaku graficznego mogłem wstawić każdy inny ale ten był na czasie :)Przykro mi że tak poważnie to odbierasz, ale szanuje.
    PozdrawiamMarcin Bartusik edytował(a) ten post dnia 18.12.09 o godzinie 20:29

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie wybierz z trojga*
    17.12.2009, 09:36

    taki żart :) ale pewnie uzasadnienie nie będzie wiele odstawało od obecnego.

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Wizerunkowy pojedynek na szczytach?
    17.12.2009, 09:32

    Bush vs Obama
    PC vs Mac
    JK vs DT

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie wybierz z trojga*
    17.12.2009, 09:18

    symbolika znaku, o której ostatnio tak dużo mowa:
    tułów jak satelita - nowoczesność, technologia
    nogi proste - powaga
    kierunek boćka - na wschód by dotykać najdalsze zakątki
    kierunek cienia - na zachód - bliskość z zachodnim sąsiadem
    oko - harmonia
    dzióbek - życie
    kolory - O POLSKO

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Euro2012 - Razem tworzymy przyszłość
    16.12.2009, 22:20

    Rafał Krawczyk:
    Jacek Jankowski:
    Jacek Kustra:
    A czy to jest logo Polski czy logo ME2012?

    chodziło mi o to, że kwiaty symbolizują barwy narodowe i powinny być prawidłowo odwzorowane.
    No właśnie nie powinny. Doucz się trochę nt. symboli, symboliki itd.

    Powinny - nie powinny. Dziwne słowa jak stoją same. Prawie jak powidła.

  • Marcin Bartusik
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie rebranding
    12.12.2009, 15:40

    nie rozśmieszaj mnie, to forum nie ma nic wspólnego z brandingiem. Jedynymi tematami tego forum są wypowiedzi typu: "Stara wersja bardziej podobała mi się" "Ta nowa przypomina mi..." "Skojarzyło mi się", ale mniejsza z tym (mało kto zrozumiał ironie - nie gniewam się :). Jeśli chodzi o zaglądanie komuś do łózka to bardzo chętnie oglądam pornole. Mam również teleobiektyw i oglądam sąsiadkę.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do