Umiejętności
B2B
B2C
Zarządzanie Marką
Budżety
Strategia biznesowa
Zarządzanie Kompanią
Analiza konkurencji
CRM
Analiza klientów
Energia
FMCG
Zarządzanie
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Urządzenia mobilne
Rozwój produktu
wprowadzanie produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Product Segmentation
Project Management
Planowanie projektów
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Segmentacja
Planowanie strategiczne
Strategia
Telekomunikacja
Trade Marketing
Usługa dodana
Zarządzanie zespołem
planning
Strategia Marketingowa B2B
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
B2B Senior Segment Manager / Senior Project Manager
Pełne zarządzanie doświadczeniami klienta w segmencie B2B: budowanie przewag konkurencyjnych na bazie insightów marki, projektowanie ścieżek klienckich, współkreowanie oferty pod kątem dostarczania najlepszych doświadczeń z marką, identyfikacja i poprawa negatywnych punktów styku z klientem. Rekomendacja strategicznych i taktycznych kierunków przynoszących wzrost satysfakcji klienta B2B.
Kierownik ds. oferty energii i gazu
Polkomtel Sp. z o. o.
Udział w tworzeniu strategii produktowej i komunikacyjnej dla segmentu energii elektrycznej w Polkomtelu: przygotowanie i wycena ofert energetycznych dla wybranych grup klientów, macierzowa współpraca z innymi jednostkami (m.in. oferta Smart DOM), przygotowanie segmentacji klientów, systemu prowizyjnego dla sprzedawców, benchmarków sprzedażowych mających na celu utrzymywanie trendów wynikowych na poziomie oczekiwanym przez zarząd, tworzenie materiałów komunikacyjnych dla rynków B2B i B2C (klienci wewnętrzni i zewnętrzni).
Kierownik Oferty / Brand Manager
Polkomtel Sp. z o. o.
Udział w tworzeniu strategii marketingowej dla segmentu Prepaid m.in.: Plus na Kartę i Mix. Zarządzanie marką obejmujące m.in. tworzenie nowych promocji, kształtowanie komunikacji marki, biznesową odpowiedzialność za P&L linii produktowej, współpraca macierzowa z innymi jednostkami. Skuteczne rynkowe wdrożenie nowej marki pre-paid 36.6 (autorski produkt Plusa, stworzony od podstaw), dla której współtworzyłem strategię marki obejmującą wszystkie elementy marketingu-mix.
Młodszy Kierownik Marki / Asystent Kierownika Marki
Wraz z koordynującym managerem - współprowadzenie projektów marketingowych. Przygotowanie, nadzór i wdrażanie nowych promocji akwizycyjnych i utrzymaniowych, współudział w opracowywaniu i rozwoju produktów abonamentowych, monitoring działań konkurencji. Jako członek zespołu - koordynacja działań w ramach rebrandingu marki Idea (obecnie Orange) – pierwszy w Polsce rebranding marki na tak dużą skalę. Samodzielna koordynacja projektu i skuteczne wdrożenie rynkowe pierwszej na polskim rynku taryfy Orange Premium dla klientów indywidualnych.
Szkolenia i kursy
ABC Menedżera – Insights Discovery, Style Myślenia dla Menedżerów, Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej EQ; Kreatywność i automotywacja w tworzeniu nowych rozwiązań; Zarządzanie wew. relacjami i współpraca w zespołach samodzielnych specjalistów, Planowanie Mediów, Managing Projects (The George Washington University), Skuteczne zarządzanie zespołem projektowym, Efektywne techniki sprzedaży
Edukacja
Zainteresowania
Żeglarstwo, wake-boarding, kite-surfing, crossfit, golf, jazda na motocyklu
Organizacje
2003-2004
Parlament Studentów Rzeczpospolitej Polskiej w Warszawie - Członek Rady Studentów
2002-2004
Koordynacja 10 osobowego zespołu jako przewodniczący Samorządu Studentów
Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
Parlament Studentów Rzeczpospolitej Polskiej w Warszawie - Członek Rady Studentów
2002-2004
Koordynacja 10 osobowego zespołu jako przewodniczący Samorządu Studentów
Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
Inne
Prawo Jazdy A i B
Grupy
ANGIELSKI WARSZAWA
Grupa pasjonatów języka angielskiego i wszystkiego, co związane ze światem anglojęzycznym
Benefi.pl Finanse osobiste online
Co się dzieje w startupie [url=http://benefi.pl]benefi.pl[/url]. Nowe funkcjonalności i inna zacna aktywność.
Bieganie po mieście
Grupa adresowana jest do osób, które mieszkają, pracują lub uczą się w miastach i w z związku z tym większość/wszystkie treningi wykonują w mieście. Bieganie po mieście ma jednak swoje uroki. Miasto t
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
JAZDA.PL
Grupa ludzi pozytywnie wkręconych na punkcie samochodów, motocykli, podróży i tego wszystkiego co nie pozwala nam siedzieć w kapciach przed telewizorem :)
KiteSurfing
Dla wszystkich, którym ten sport zawrócił w głowie oraz dla tych którzy dopiero to przeżyją ;-)