Marcin Bartosz

STRATEGIA MARKI | CUSTOMER EXPERIENCE | LOJALIZACJA BAZY | AKCELERACJA SPRZEDAŻY | NPS | PROJEKTY STRATEGICZNE | SKUTECZNOŚĆ |
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B B2C Zarządzanie Marką Budżety Strategia biznesowa Zarządzanie Kompanią Analiza konkurencji CRM Analiza klientów Energia FMCG Zarządzanie Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Strategia marketingowa Urządzenia mobilne Rozwój produktu wprowadzanie produktu Zarządzanie produktem marketing produktu Product Segmentation Project Management Planowanie projektów Sales Zarządzanie Sprzedażą Segmentacja Planowanie strategiczne Strategia Telekomunikacja Trade Marketing Usługa dodana Zarządzanie zespołem planning Strategia Marketingowa B2B

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
B2B Senior Segment Manager / Senior Project Manager
Pełne zarządzanie doświadczeniami klienta w segmencie B2B: budowanie przewag konkurencyjnych na bazie insightów marki, projektowanie ścieżek klienckich, współkreowanie oferty pod kątem dostarczania najlepszych doświadczeń z marką, identyfikacja i poprawa negatywnych punktów styku z klientem. Rekomendacja strategicznych i taktycznych kierunków przynoszących wzrost satysfakcji klienta B2B.
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik ds. oferty energii i gazu
Polkomtel Sp. z o. o.
Udział w tworzeniu strategii produktowej i komunikacyjnej dla segmentu energii elektrycznej w Polkomtelu: przygotowanie i wycena ofert energetycznych dla wybranych grup klientów, macierzowa współpraca z innymi jednostkami (m.in. oferta Smart DOM), przygotowanie segmentacji klientów, systemu prowizyjnego dla sprzedawców, benchmarków sprzedażowych mających na celu utrzymywanie trendów wynikowych na poziomie oczekiwanym przez zarząd, tworzenie materiałów komunikacyjnych dla rynków B2B i B2C (klienci wewnętrzni i zewnętrzni).
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Oferty / Brand Manager
Polkomtel Sp. z o. o.
Udział w tworzeniu strategii marketingowej dla segmentu Prepaid m.in.: Plus na Kartę i Mix. Zarządzanie marką obejmujące m.in. tworzenie nowych promocji, kształtowanie komunikacji marki, biznesową odpowiedzialność za P&L linii produktowej, współpraca macierzowa z innymi jednostkami. Skuteczne rynkowe wdrożenie nowej marki pre-paid 36.6 (autorski produkt Plusa, stworzony od podstaw), dla której współtworzyłem strategię marki obejmującą wszystkie elementy marketingu-mix.
Orange Polska S.A.
Młodszy Kierownik Marki / Asystent Kierownika Marki
Wraz z koordynującym managerem - współprowadzenie projektów marketingowych. Przygotowanie, nadzór i wdrażanie nowych promocji akwizycyjnych i utrzymaniowych, współudział w opracowywaniu i rozwoju produktów abonamentowych, monitoring działań konkurencji. Jako członek zespołu - koordynacja działań w ramach rebrandingu marki Idea (obecnie Orange) – pierwszy w Polsce rebranding marki na tak dużą skalę. Samodzielna koordynacja projektu i skuteczne wdrożenie rynkowe pierwszej na polskim rynku taryfy Orange Premium dla klientów indywidualnych.
Fiat Bank Polska S.A.
Konsultant bankowy
Ocena zdolności kredytowej klientów, aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż oferowanych produktów bankowych, konsultacje i kształtowanie kompleksowych relacji z klientami
Logo
Event Manager
XS Events
Organizacja eventów i wyjazdów team-buildingowych, przygotowanie i realizacja projektów m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, klubu piłkarskiego Lech Poznań, współudział w organizacji otwarcia MŚ Juniorów w kajakarstwie Malta 2004

Szkolenia i kursy

ABC Menedżera – Insights Discovery, Style Myślenia dla Menedżerów, Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej EQ; Kreatywność i automotywacja w tworzeniu nowych rozwiązań; Zarządzanie wew. relacjami i współpraca w zespołach samodzielnych specjalistów, Planowanie Mediów, Managing Projects (The George Washington University), Skuteczne zarządzanie zespołem projektowym, Efektywne techniki sprzedaży

Edukacja

Logo
Biznes Międzynarodowy, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Europeistyka - Finanse i Bankowość Unii Europejskiej, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
European studies, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Zainteresowania

Żeglarstwo, wake-boarding, kite-surfing, crossfit, golf, jazda na motocyklu

Organizacje

2003-2004
Parlament Studentów Rzeczpospolitej Polskiej w Warszawie - Członek Rady Studentów

2002-2004
Koordynacja 10 osobowego zespołu jako przewodniczący Samorządu Studentów
Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu

Inne

Prawo Jazdy A i B

Grupy

ANGIELSKI WARSZAWA
ANGIELSKI WARSZAWA
Grupa pasjonatów języka angielskiego i wszystkiego, co związane ze światem anglojęzycznym
Benefi.pl Finanse osobiste online
Benefi.pl Finanse osobiste online
Co się dzieje w startupie [url=http://benefi.pl]benefi.pl[/url]. Nowe funkcjonalności i inna zacna aktywność.
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Bieganie po mieście
Bieganie po mieście
Grupa adresowana jest do osób, które mieszkają, pracują lub uczą się w miastach i w z związku z tym większość/wszystkie treningi wykonują w mieście. Bieganie po mieście ma jednak swoje uroki. Miasto t
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
ITALIANO VERO
ITALIANO VERO
więcej niż szkoła języka włoskiego www.italianovero.com.pl
JAZDA.PL
JAZDA.PL
Grupa ludzi pozytywnie wkręconych na punkcie samochodów, motocykli, podróży i tego wszystkiego co nie pozwala nam siedzieć w kapciach przed telewizorem :)
KiteSurfing
KiteSurfing
Dla wszystkich, którym ten sport zawrócił w głowie oraz dla tych którzy dopiero to przeżyją ;-)
Labradory
Labradory
Grupa dla hodowców, posiadaczy i miłośników labradorów
Narty
Narty
Dla tych co lubią narty w każdej formie