Marcin Barczyk
IT Specialist, IBM Global Services Delivery Centre Polska
Sosnowiec,
śląskie
Umiejętności
pomoc techniczna
Windows 7
Windows Server 2008 R2
Sinumerik
Red Hat Enterprise Linux 6
prawo jady kat. A i B
Haidenhaim
Fanuc CNC
Tivoli Endpoint Manager
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Młodszy specjalista ds. klientów kluczowych
Obsługa, utrzymanie oraz wsparcie techniczne Klientów Kluczowych z segmentu korporacyjnego :
- budowanie dobrej i trwałej relacji z Klientem
- udzielanie Klientom Netii niezbędnych informacji w zakresie produktów i usług, rozwiązań technicznych, konfiguracji usług
- analiza zgłoszonych przez Klientów problemów finansowych, formalnych oraz podejmowanie decyzji o sposobie dalszego działania.
- przyjmowanie zgłoszeń technicznych ( telefonicznie oraz mailowo ), weryfikowanie , diagnozowanie i usuwanie problemów związanych z usługami IP oraz usługami głosowymi za pośrednictwem wielu narzędzi dedykowanych dla usług Netii.
- budowanie dobrej i trwałej relacji z Klientem
- udzielanie Klientom Netii niezbędnych informacji w zakresie produktów i usług, rozwiązań technicznych, konfiguracji usług
- analiza zgłoszonych przez Klientów problemów finansowych, formalnych oraz podejmowanie decyzji o sposobie dalszego działania.
- przyjmowanie zgłoszeń technicznych ( telefonicznie oraz mailowo ), weryfikowanie , diagnozowanie i usuwanie problemów związanych z usługami IP oraz usługami głosowymi za pośrednictwem wielu narzędzi dedykowanych dla usług Netii.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Motoryzacja, Kynologia, Bezpieczeństwo IT
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.