Umiejętności
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Wizualizacji i Nowych Mediów
Odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku marek Sokołów oraz wsparcie sprzedaży.
Najważniejsze zadania:
• zarządzanie markami Sokołów w Internecie
- opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji
- zarządzanie stronami Internetowymi (Sokołów, Uczta Qulinarna, Naturrino, Snacks&Chips)
- opracowanie modelu komunikacji oraz nadzór profili w mediach społecznościowych
- przeprowadzanie oraz rozliczanie kampanii i konkursów
- opracowanie aplikacji mobilnych
- stworzenie filmów kulinarnych, relacji z eventów publikowanych na kanale Sokołów TV na platformie YouTube
• opracowanie wizualizacji nowych produktów marek Sokołów oraz marek obcych (Biedronka, Auchan)
• odświeżenie wizualizacji istniejących opakowań oraz linii produktów
• opracowanie działań wspierających sprzedaż oraz wprowadzenie nowych produktów na rynek
• analiza sprzedaży marek i produktów
• analiza rynku i działań konkurencji
• rozliczenie przeprowadzonych akcji, kampanii i działań
Najważniejsze zadania:
• zarządzanie markami Sokołów w Internecie
- opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji
- zarządzanie stronami Internetowymi (Sokołów, Uczta Qulinarna, Naturrino, Snacks&Chips)
- opracowanie modelu komunikacji oraz nadzór profili w mediach społecznościowych
- przeprowadzanie oraz rozliczanie kampanii i konkursów
- opracowanie aplikacji mobilnych
- stworzenie filmów kulinarnych, relacji z eventów publikowanych na kanale Sokołów TV na platformie YouTube
• opracowanie wizualizacji nowych produktów marek Sokołów oraz marek obcych (Biedronka, Auchan)
• odświeżenie wizualizacji istniejących opakowań oraz linii produktów
• opracowanie działań wspierających sprzedaż oraz wprowadzenie nowych produktów na rynek
• analiza sprzedaży marek i produktów
• analiza rynku i działań konkurencji
• rozliczenie przeprowadzonych akcji, kampanii i działań
Specjalista ds. Marketingu
Odpowiedzialny za działania promujące markę Sokołów oraz produkty firmy w punktach sprzedaży i przez Internet. Do moich głównych zadań należy:
• koordynowanie działań firmy w Internecie:
- zarządzanie treścią strony internetowej www.sokolow.pl
- zarządzanie treścią strony internetowej www.ucztaqulinarna.pl
- opracowanie strategii komunikacji oraz nadzór nad profilami Sokołów i Kocham kabanosy na platformie społecznościowej Facebook
- przygotowanie filmów instruktażowych publikowanych na kanale Sokołów TV w serwisie internetowym YouTube
- stworzenie aplikacji Sokołów Stek timer – ułatwiającej przygotowanie wyśmienitych steków
- przygotowanie materiałów i nadzór kampanii display w Internecie, rozliczenie efektów
- opracowywanie materiałów i ustalenie warunków współpracy z przedstawicielami branży e-commerce
• opracowywanie wizualizacji i wdrażanie nowych linii produktów marek Sokołów oraz marek obcych (Biedronka – Kraina Wędlin, Kraina Mięsa)
• analiza danych sprzedażowych oraz badań rynkowych
• przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż (plakaty, ulotki, materiały prasowe)
• organizacja i nadzór sesji zdjęciowych
• tworzenie prezentacji multimedialnych
• monitorowanie oraz analiza działań konkurencji
• organizacja spotkań z klientami
• wspieranie działań sił handlowych (pomoc przy organizacji degustacji, pomoc przy oznakowaniu punktów sprzedaży)
• koordynowanie działań firmy w Internecie:
- zarządzanie treścią strony internetowej www.sokolow.pl
- zarządzanie treścią strony internetowej www.ucztaqulinarna.pl
- opracowanie strategii komunikacji oraz nadzór nad profilami Sokołów i Kocham kabanosy na platformie społecznościowej Facebook
- przygotowanie filmów instruktażowych publikowanych na kanale Sokołów TV w serwisie internetowym YouTube
- stworzenie aplikacji Sokołów Stek timer – ułatwiającej przygotowanie wyśmienitych steków
- przygotowanie materiałów i nadzór kampanii display w Internecie, rozliczenie efektów
- opracowywanie materiałów i ustalenie warunków współpracy z przedstawicielami branży e-commerce
• opracowywanie wizualizacji i wdrażanie nowych linii produktów marek Sokołów oraz marek obcych (Biedronka – Kraina Wędlin, Kraina Mięsa)
• analiza danych sprzedażowych oraz badań rynkowych
• przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż (plakaty, ulotki, materiały prasowe)
• organizacja i nadzór sesji zdjęciowych
• tworzenie prezentacji multimedialnych
• monitorowanie oraz analiza działań konkurencji
• organizacja spotkań z klientami
• wspieranie działań sił handlowych (pomoc przy organizacji degustacji, pomoc przy oznakowaniu punktów sprzedaży)
Samodzielny Referent ds. Marketingu
Odpowiedzialny za sporządzanie analiz sprzedażowych, określenie planów i rozliczenie zadań specjalnych dla terenowych sił handlowych, przygotowywanie nowej wizualizacji opakowań, opracowanie jednolitego cennika dla całej Spółki, obsługę programu lojalnościowego Sokołów Partner Club oraz pomoc przy organizacji spotkań z klientami.
Projekty
Snacks&Chips - przekąski mięsna
- opracowanie modelu komunikacji w mediach społecznościowych promującej nasze przekąski w trakcie Mistrzostw Europy 2016
- zorganizowanie i rozliczenie konkursu Kibicuj z Sokołowem na Facebook-u
- stworzenie i promocja filmów kulinarnych przedstawiających apetyczne pomysły na przekąski z wykorzystaniem przekąsek Sokolów
- promocja filmów na Facebook-u i kanale Sokołów TV na YouTube-ie
- przeprowadzenie i rozliczenie kampanii dispaly promującej przekąski mięsne Sokołów oraz dedukowaną stronę
Promocja przekąsek mięsnych w Internecie
Zakres obowiązków
- stworzenie dedykowanej strony www.przekaskimiesne.pl- opracowanie modelu komunikacji w mediach społecznościowych promującej nasze przekąski w trakcie Mistrzostw Europy 2016
- zorganizowanie i rozliczenie konkursu Kibicuj z Sokołowem na Facebook-u
- stworzenie i promocja filmów kulinarnych przedstawiających apetyczne pomysły na przekąski z wykorzystaniem przekąsek Sokolów
- promocja filmów na Facebook-u i kanale Sokołów TV na YouTube-ie
- przeprowadzenie i rozliczenie kampanii dispaly promującej przekąski mięsne Sokołów oraz dedukowaną stronę
Naturrino - linia produktów bez konserwantów
- stworzenie dedykowanej strony internetowej dla marki Naturrino (www.naturrino.pl)
- opracowanie filmów kulinarnych pokazujących szerokie zastosowanie produktów Naturrino
- nadzór kampanii Naturrino w Internecie
- wsparcie terenowych sił handlowych
Naturrino to nowa linia produktów inspirowana naturą. Wędliny oznaczone zielonym listkiem Naturrino charakteryzują się delikatnym smakiem podkreślonym wyłącznie dodatkiem naturalnych przypraw.
Zakres obowiązków
- opracowanie i wdrożenie wizualizacji dla wszystkich produktów linii Naturrino- stworzenie dedykowanej strony internetowej dla marki Naturrino (www.naturrino.pl)
- opracowanie filmów kulinarnych pokazujących szerokie zastosowanie produktów Naturrino
- nadzór kampanii Naturrino w Internecie
- wsparcie terenowych sił handlowych
Uczta Qulinarna - wołowina dojrzała
- przygotowanie edukacyjnej strony www.ucztaqulinarna.pl
- stworzenie kanału Sokołów TV na platformie YouTube w celu promocji marki
- przygotowanie filmów kulinarnych pokazujących jak przygotować wyśmienite potrawy z produktów Uczta Qulinarna
- wsparcie handlowców w trakcie wprowadzania produktów na rynek
Wprowadzenie na rynek Polski nowej ekskluzywnej marki Uczta Qulinarna.
Zakres obowiązków
- opracowanie i wdrożenie wizualizacji wszystkich produktów Uczta Qulinarna- przygotowanie edukacyjnej strony www.ucztaqulinarna.pl
- stworzenie kanału Sokołów TV na platformie YouTube w celu promocji marki
- przygotowanie filmów kulinarnych pokazujących jak przygotować wyśmienite potrawy z produktów Uczta Qulinarna
- wsparcie handlowców w trakcie wprowadzania produktów na rynek
Szkolenia i kursy
- Kurs marketingu internetowego w ramach programu Internetowe Rewolucje - Google - 2016
- Rozwiązania marketingowe w Internecie dla branży mięsnej - 2016
- Obsługa klienta i rozpatrywanie reklamacji w Internecie - 2015
- Pora E-marketera - szkolenie o możliwościach działań w Internecie - 2014
- Komunikacja interpersonalna w pracy zespołowej - Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski 2009
- Zarządzanie projektami - trening doskonalenia predyspozycji 2007
- Jak kierować sukcesem, czyli zachowania i kompetencje - trening doskonalenia predyspozycji w ramach projektu "Program rozwoju kadry zarządzającej i pracowników Sokołów S.A." 2007
- Rozwiązania marketingowe w Internecie dla branży mięsnej - 2016
- Obsługa klienta i rozpatrywanie reklamacji w Internecie - 2015
- Pora E-marketera - szkolenie o możliwościach działań w Internecie - 2014
- Komunikacja interpersonalna w pracy zespołowej - Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski 2009
- Zarządzanie projektami - trening doskonalenia predyspozycji 2007
- Jak kierować sukcesem, czyli zachowania i kompetencje - trening doskonalenia predyspozycji w ramach projektu "Program rozwoju kadry zarządzającej i pracowników Sokołów S.A." 2007
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- sport - judo, koszykówka, siatkówka
- podróże
- podróże
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.