Marcin Bałanda

Manager ds. Wizualizacji i Nowych Mediów, Sokołów S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Marketing internetowy Project Management Social Media Social Media Marketing Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Sokołów S.A.
Manager ds. Wizualizacji i Nowych Mediów
Odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku marek Sokołów oraz wsparcie sprzedaży.
Najważniejsze zadania:
• zarządzanie markami Sokołów w Internecie
- opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji
- zarządzanie stronami Internetowymi (Sokołów, Uczta Qulinarna, Naturrino, Snacks&Chips)
- opracowanie modelu komunikacji oraz nadzór profili w mediach społecznościowych
- przeprowadzanie oraz rozliczanie kampanii i konkursów
- opracowanie aplikacji mobilnych
- stworzenie filmów kulinarnych, relacji z eventów publikowanych na kanale Sokołów TV na platformie YouTube
• opracowanie wizualizacji nowych produktów marek Sokołów oraz marek obcych (Biedronka, Auchan)
• odświeżenie wizualizacji istniejących opakowań oraz linii produktów
• opracowanie działań wspierających sprzedaż oraz wprowadzenie nowych produktów na rynek
• analiza sprzedaży marek i produktów
• analiza rynku i działań konkurencji
• rozliczenie przeprowadzonych akcji, kampanii i działań
Sokołów S.A.
Specjalista ds. Marketingu
Odpowiedzialny za działania promujące markę Sokołów oraz produkty firmy w punktach sprzedaży i przez Internet. Do moich głównych zadań należy:
• koordynowanie działań firmy w Internecie:
- zarządzanie treścią strony internetowej www.sokolow.pl
- zarządzanie treścią strony internetowej www.ucztaqulinarna.pl
- opracowanie strategii komunikacji oraz nadzór nad profilami Sokołów i Kocham kabanosy na platformie społecznościowej Facebook
- przygotowanie filmów instruktażowych publikowanych na kanale Sokołów TV w serwisie internetowym YouTube
- stworzenie aplikacji Sokołów Stek timer – ułatwiającej przygotowanie wyśmienitych steków
- przygotowanie materiałów i nadzór kampanii display w Internecie, rozliczenie efektów
- opracowywanie materiałów i ustalenie warunków współpracy z przedstawicielami branży e-commerce
• opracowywanie wizualizacji i wdrażanie nowych linii produktów marek Sokołów oraz marek obcych (Biedronka – Kraina Wędlin, Kraina Mięsa)
• analiza danych sprzedażowych oraz badań rynkowych
• przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż (plakaty, ulotki, materiały prasowe)
• organizacja i nadzór sesji zdjęciowych
• tworzenie prezentacji multimedialnych
• monitorowanie oraz analiza działań konkurencji
• organizacja spotkań z klientami
• wspieranie działań sił handlowych (pomoc przy organizacji degustacji, pomoc przy oznakowaniu punktów sprzedaży)
Sokołów S.A.
Samodzielny Referent ds. Marketingu
Odpowiedzialny za sporządzanie analiz sprzedażowych, określenie planów i rozliczenie zadań specjalnych dla terenowych sił handlowych, przygotowywanie nowej wizualizacji opakowań, opracowanie jednolitego cennika dla całej Spółki, obsługę programu lojalnościowego Sokołów Partner Club oraz pomoc przy organizacji spotkań z klientami.
Sokołów S.A.
Referent ds. Marketingu
Odpowiedzialny za sporządzanie analiz sprzedażowych, pomoc przy prowadzeniu projektów graficznych oraz pomoc przy organizacji spotkań z klientami.

Projekty

Snacks&Chips - przekąski mięsna
Promocja przekąsek mięsnych w Internecie
Zakres obowiązków
- stworzenie dedykowanej strony www.przekaskimiesne.pl
- opracowanie modelu komunikacji w mediach społecznościowych promującej nasze przekąski w trakcie Mistrzostw Europy 2016
- zorganizowanie i rozliczenie konkursu Kibicuj z Sokołowem na Facebook-u
- stworzenie i promocja filmów kulinarnych przedstawiających apetyczne pomysły na przekąski z wykorzystaniem przekąsek Sokolów
- promocja filmów na Facebook-u i kanale Sokołów TV na YouTube-ie
- przeprowadzenie i rozliczenie kampanii dispaly promującej przekąski mięsne Sokołów oraz dedukowaną stronę
Naturrino - linia produktów bez konserwantów
Naturrino to nowa linia produktów inspirowana naturą. Wędliny oznaczone zielonym listkiem Naturrino charakteryzują się delikatnym smakiem podkreślonym wyłącznie dodatkiem naturalnych przypraw.
Zakres obowiązków
- opracowanie i wdrożenie wizualizacji dla wszystkich produktów linii Naturrino
- stworzenie dedykowanej strony internetowej dla marki Naturrino (www.naturrino.pl)
- opracowanie filmów kulinarnych pokazujących szerokie zastosowanie produktów Naturrino
- nadzór kampanii Naturrino w Internecie
- wsparcie terenowych sił handlowych
Aplikacja Stek Timer Sokołów
Aplikacja stek timer Sokołów ułatwi każdemu przygotowanie wybornego steku. Wystarczy wykonać kilka prostych kroków i idealny stek ląduje na naszym talerzu.
Zakres obowiązków
- stworzenie i wdrożenie aplikacji Stek Timer Sokołów
Uczta Qulinarna - wołowina dojrzała
Wprowadzenie na rynek Polski nowej ekskluzywnej marki Uczta Qulinarna.
Zakres obowiązków
- opracowanie i wdrożenie wizualizacji wszystkich produktów Uczta Qulinarna
- przygotowanie edukacyjnej strony www.ucztaqulinarna.pl
- stworzenie kanału Sokołów TV na platformie YouTube w celu promocji marki
- przygotowanie filmów kulinarnych pokazujących jak przygotować wyśmienite potrawy z produktów Uczta Qulinarna
- wsparcie handlowców w trakcie wprowadzania produktów na rynek

Szkolenia i kursy

- Kurs marketingu internetowego w ramach programu Internetowe Rewolucje - Google - 2016
- Rozwiązania marketingowe w Internecie dla branży mięsnej - 2016
- Obsługa klienta i rozpatrywanie reklamacji w Internecie - 2015
- Pora E-marketera - szkolenie o możliwościach działań w Internecie - 2014
- Komunikacja interpersonalna w pracy zespołowej - Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski 2009
- Zarządzanie projektami - trening doskonalenia predyspozycji 2007
- Jak kierować sukcesem, czyli zachowania i kompetencje - trening doskonalenia predyspozycji w ramach projektu "Program rozwoju kadry zarządzającej i pracowników Sokołów S.A." 2007

Edukacja

Logo
Ogólnomenedżerski (Marketing i Zarządzanie), studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Chemia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

- sport - judo, koszykówka, siatkówka
- podróże

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.