Marcin Bała
Zastępca Dyrektora Salonu, LPP RETAIL SP. Z O.O. (RESERVED)
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Praca w zespole
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa urządzeń biurowych
Obsługa klienta
praca pod presją czasu
Obsluga komputera w stopniu b.dobrym(MS Word, MS Excel, Open Office)
Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Dyrektora Salonu
LPP RETAIL SP. Z O.O. (RESERVED)
Profesjonalna Obsługa Klienta,
Prace związane z Visual Merchandising
Szkolenia nowych pracowników (wdrożenie do pracy, szkolenia z procedur wewnętrznych)
Zarządzanie podległym zespołem sprzedawców 30 osób,
Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych,
Analiza raportów sprzedaży i ocena potencjału sprzedażowego wybranych produktów
Realizowanie wyznaczonych celów,
Rozpatrywanie reklamacji klientów
Kontrola jakości produktów zgodna z wymogami wewnętrznymi spółki
Dbanie o prawidłowe wdrożenie akcji promocyjnych
Prace związane z Visual Merchandising
Szkolenia nowych pracowników (wdrożenie do pracy, szkolenia z procedur wewnętrznych)
Zarządzanie podległym zespołem sprzedawców 30 osób,
Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych,
Analiza raportów sprzedaży i ocena potencjału sprzedażowego wybranych produktów
Realizowanie wyznaczonych celów,
Rozpatrywanie reklamacji klientów
Kontrola jakości produktów zgodna z wymogami wewnętrznymi spółki
Dbanie o prawidłowe wdrożenie akcji promocyjnych
Kierownik Departamentu
LPP RETAIL SP. Z O.O. (RESERVED)
Profesjonalna Obsługa Klienta,
Prace związane z Visual Merchandising
Szkolenia nowych pracowników (wdrożenie do pracy, szkolenia z procedur wewnętrznych)
Zarządzanie podległym zespołem sprzedawców 30 osób,
Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych,
Analiza raportów sprzedaży i ocena potencjału sprzedażowego wybranych produktów
Realizowanie wyznaczonych celów,
Rozpatrywanie reklamacji klientów
Kontrola jakości produktów zgodna z wymogami wewnętrznymi spółki
Dbanie o prawidłowe wdrożenie akcji promocyjnych
Prace związane z Visual Merchandising
Szkolenia nowych pracowników (wdrożenie do pracy, szkolenia z procedur wewnętrznych)
Zarządzanie podległym zespołem sprzedawców 30 osób,
Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych,
Analiza raportów sprzedaży i ocena potencjału sprzedażowego wybranych produktów
Realizowanie wyznaczonych celów,
Rozpatrywanie reklamacji klientów
Kontrola jakości produktów zgodna z wymogami wewnętrznymi spółki
Dbanie o prawidłowe wdrożenie akcji promocyjnych
Kierownik Departamentu/Starszy Sprzedawca
Profesjonalna Obsługa Klienta,
Prace związane z Viusal Merchandising
Szkolenia nowych pracowników (wdrożenie do pracy, szkolenia z procedur wewnętrznych)
Prowadzenie zmian (zarządzanie podległym zespołem sprzedawców (20 osób, zarządzanie salonem, współpraca z centralą i przełożonymi)
Udział w procesach rekrutacyjnych,
Analiza i ocena raportów sprzedaży
Dbanie i wizerunek zgodny z założeniami VM wyznaczonymi przez markę Reserved,
Zwiększanie możliwości sprzedażowych na podległych działach poprzez analizę i ocenę raportów sprzedażowych
Prace związane z Viusal Merchandising
Szkolenia nowych pracowników (wdrożenie do pracy, szkolenia z procedur wewnętrznych)
Prowadzenie zmian (zarządzanie podległym zespołem sprzedawców (20 osób, zarządzanie salonem, współpraca z centralą i przełożonymi)
Udział w procesach rekrutacyjnych,
Analiza i ocena raportów sprzedaży
Dbanie i wizerunek zgodny z założeniami VM wyznaczonymi przez markę Reserved,
Zwiększanie możliwości sprzedażowych na podległych działach poprzez analizę i ocenę raportów sprzedażowych
Szkolenia i kursy
ABC MENADŻERA - LPP S.A. (Centrum Szkoleniowe)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Kasjerzy
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Staże/Praktyki
Staże
Zainteresowania
Jazda na rowerze