Umiejętności
Corel Draw
Tworzenie stron WWW
3D Studio Max
Adobe Photoshop
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Prawo jazdy kat B
Biegła znajomość obsługi komputera
zdolności analityczne i organizacyjne
Zdolności negocjacyjne, otwartość i komunikatywność.
Obsługa programów graficznych: AutoCAD
Języki
angielski
dobry
serbski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający
Prowadzenie kontraktu zagranicznego - kopalnia boksytu - Niksić, Czarnogóra
Prezes Zarzadu
Specjalistyczne Usługi Górnicze sp. z o.o.
Generalnie jestem odpowiedzialny za całokształt działalności operacyjnej firmy.
Postaram się opisać w punktach zakres prac, za które odpowiadam na przykładzie typowego przetargu.
1. Znalezienie odpowiedniego przetargu - w praktyce codziennie przeglądam dział z przetargami ogłaszanymi na JSW i KW
2. Wykupienie wymagań ofertowych, zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
3. Przygotowanie oferty przetargowej (zaświadczenia z ZUS, US, referencje, listy pracowników, kalkulacja i analiza techniczno-ekonomiczna)
4. Przystąpienie do przetargu, licytacja, wygrany przetarg (przynajmniej takie są założenia)
5. Analiza i podpisanie umowy handlowej oraz technicznej lub ustaleń warunków i koordynacji prac
6. Wykonanie dokumentacji technicznej dla prowadzonych robót (Projekt techniczny, technologia wykonania robót, dokumentacja transportu materiałów, dokumentacja odstawy urobku, instrukcje stanowiskowe)
7. Powyższe dokumentacje wykonywane są przy współudziale Kierownika Punktu Pracy – nadsztygara górniczego, który będzie odpowiedzialny za koordynację robót z zamawiającym
8. Do wszystkich dokumentacji tworzę odpowiednie rysunki (AutoCAD, Corel)
9. Stworzenie harmonogramu wykonania robót wraz z analizą przychodów i kosztów
10. Zabezpieczenie odpowiedniego zaplecza, zarówno maszynowego jak i pracowniczego
11. Znalezienie maszyn i urządzeń koniecznych do wykonania zadania
12. Przyjęcie pracowników (daję ogłoszenia o pracy, przeprowadzam rozmowy kwalifikacyjne, zatrudniam)
13. Nadzór nad prowadzonymi robotami pod względem technicznym (jakość wykonania, zgodność z przepisami Prawa) oraz ekonomicznym (pilnowanie wykonu, kosztów, roboczodniówek itd.)
14. Dokonanie odbioru robót, wystawienie faktury
15. Comiesięczne ustalenie wypłat dla podległych pracowników w zależności od osiąganych wyników
16. Znalezienie finansowania na okres płatności – JSW i KW ma terminy płatności faktur - 120 dni
17. Analiza danych zebranych w okresie wykonywania robót w celu wykorzystania wyciągniętych wniosków w kolejnych przetargach
Oczywiście jest poza tym co wymieniłem wiele codziennych problemów, które muszę rozwiązywać na bieżąco.
Postaram się opisać w punktach zakres prac, za które odpowiadam na przykładzie typowego przetargu.
1. Znalezienie odpowiedniego przetargu - w praktyce codziennie przeglądam dział z przetargami ogłaszanymi na JSW i KW
2. Wykupienie wymagań ofertowych, zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
3. Przygotowanie oferty przetargowej (zaświadczenia z ZUS, US, referencje, listy pracowników, kalkulacja i analiza techniczno-ekonomiczna)
4. Przystąpienie do przetargu, licytacja, wygrany przetarg (przynajmniej takie są założenia)
5. Analiza i podpisanie umowy handlowej oraz technicznej lub ustaleń warunków i koordynacji prac
6. Wykonanie dokumentacji technicznej dla prowadzonych robót (Projekt techniczny, technologia wykonania robót, dokumentacja transportu materiałów, dokumentacja odstawy urobku, instrukcje stanowiskowe)
7. Powyższe dokumentacje wykonywane są przy współudziale Kierownika Punktu Pracy – nadsztygara górniczego, który będzie odpowiedzialny za koordynację robót z zamawiającym
8. Do wszystkich dokumentacji tworzę odpowiednie rysunki (AutoCAD, Corel)
9. Stworzenie harmonogramu wykonania robót wraz z analizą przychodów i kosztów
10. Zabezpieczenie odpowiedniego zaplecza, zarówno maszynowego jak i pracowniczego
11. Znalezienie maszyn i urządzeń koniecznych do wykonania zadania
12. Przyjęcie pracowników (daję ogłoszenia o pracy, przeprowadzam rozmowy kwalifikacyjne, zatrudniam)
13. Nadzór nad prowadzonymi robotami pod względem technicznym (jakość wykonania, zgodność z przepisami Prawa) oraz ekonomicznym (pilnowanie wykonu, kosztów, roboczodniówek itd.)
14. Dokonanie odbioru robót, wystawienie faktury
15. Comiesięczne ustalenie wypłat dla podległych pracowników w zależności od osiąganych wyników
16. Znalezienie finansowania na okres płatności – JSW i KW ma terminy płatności faktur - 120 dni
17. Analiza danych zebranych w okresie wykonywania robót w celu wykorzystania wyciągniętych wniosków w kolejnych przetargach
Oczywiście jest poza tym co wymieniłem wiele codziennych problemów, które muszę rozwiązywać na bieżąco.
Główny Inżynier Górniczy - Kierownik Działu Górniczego
Specjalistyczne Usługi Górnicze sp. z o.o.
Generalnie jestem odpowiedzialny za całokształt działalności operacyjnej firmy.
Postaram się opisać w punktach zakres prac, za które odpowiadam na przykładzie typowego przetargu.
1. Znalezienie odpowiedniego przetargu - w praktyce codziennie przeglądam dział z przetargami ogłaszanymi na JSW i KW
2. Wykupienie wymagań ofertowych, zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
3. Przygotowanie oferty przetargowej (zaświadczenia z ZUS, US, referencje, listy pracowników, kalkulacja i analiza techniczno-ekonomiczna)
4. Przystąpienie do przetargu, licytacja, wygrany przetarg (przynajmniej takie są założenia)
5. Analiza i podpisanie umowy handlowej oraz technicznej lub ustaleń warunków i koordynacji prac
6. Wykonanie dokumentacji technicznej dla prowadzonych robót (Projekt techniczny, technologia wykonania robót, dokumentacja transportu materiałów, dokumentacja odstawy urobku, instrukcje stanowiskowe)
7. Powyższe dokumentacje wykonywane są przy współudziale Kierownika Punktu Pracy – nadsztygara górniczego, który będzie odpowiedzialny za koordynację robót z zamawiającym
8. Do wszystkich dokumentacji tworzę odpowiednie rysunki (AutoCAD, Corel)
9. Stworzenie harmonogramu wykonania robót wraz z analizą przychodów i kosztów
10. Zabezpieczenie odpowiedniego zaplecza, zarówno maszynowego jak i pracowniczego
11. Znalezienie maszyn i urządzeń koniecznych do wykonania zadania
12. Przyjęcie pracowników (daję ogłoszenia o pracy, przeprowadzam rozmowy kwalifikacyjne, zatrudniam)
13. Nadzór nad prowadzonymi robotami pod względem technicznym (jakość wykonania, zgodność z przepisami Prawa) oraz ekonomicznym (pilnowanie wykonu, kosztów, roboczodniówek itd.)
14. Dokonanie odbioru robót, wystawienie faktury
15. Comiesięczne ustalenie wypłat dla podległych pracowników w zależności od osiąganych wyników
16. Znalezienie finansowania na okres płatności – JSW i KW ma terminy płatności faktur - 120 dni
17. Analiza danych zebranych w okresie wykonywania robót w celu wykorzystania wyciągniętych wniosków w kolejnych przetargach
Oczywiście jest poza tym co wymieniłem wiele codziennych problemów, które muszę rozwiązywać na bieżąco.
Postaram się opisać w punktach zakres prac, za które odpowiadam na przykładzie typowego przetargu.
1. Znalezienie odpowiedniego przetargu - w praktyce codziennie przeglądam dział z przetargami ogłaszanymi na JSW i KW
2. Wykupienie wymagań ofertowych, zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
3. Przygotowanie oferty przetargowej (zaświadczenia z ZUS, US, referencje, listy pracowników, kalkulacja i analiza techniczno-ekonomiczna)
4. Przystąpienie do przetargu, licytacja, wygrany przetarg (przynajmniej takie są założenia)
5. Analiza i podpisanie umowy handlowej oraz technicznej lub ustaleń warunków i koordynacji prac
6. Wykonanie dokumentacji technicznej dla prowadzonych robót (Projekt techniczny, technologia wykonania robót, dokumentacja transportu materiałów, dokumentacja odstawy urobku, instrukcje stanowiskowe)
7. Powyższe dokumentacje wykonywane są przy współudziale Kierownika Punktu Pracy – nadsztygara górniczego, który będzie odpowiedzialny za koordynację robót z zamawiającym
8. Do wszystkich dokumentacji tworzę odpowiednie rysunki (AutoCAD, Corel)
9. Stworzenie harmonogramu wykonania robót wraz z analizą przychodów i kosztów
10. Zabezpieczenie odpowiedniego zaplecza, zarówno maszynowego jak i pracowniczego
11. Znalezienie maszyn i urządzeń koniecznych do wykonania zadania
12. Przyjęcie pracowników (daję ogłoszenia o pracy, przeprowadzam rozmowy kwalifikacyjne, zatrudniam)
13. Nadzór nad prowadzonymi robotami pod względem technicznym (jakość wykonania, zgodność z przepisami Prawa) oraz ekonomicznym (pilnowanie wykonu, kosztów, roboczodniówek itd.)
14. Dokonanie odbioru robót, wystawienie faktury
15. Comiesięczne ustalenie wypłat dla podległych pracowników w zależności od osiąganych wyników
16. Znalezienie finansowania na okres płatności – JSW i KW ma terminy płatności faktur - 120 dni
17. Analiza danych zebranych w okresie wykonywania robót w celu wykorzystania wyciągniętych wniosków w kolejnych przetargach
Oczywiście jest poza tym co wymieniłem wiele codziennych problemów, które muszę rozwiązywać na bieżąco.
Główny Inżynier Górniczy - Kierownik Działu Robót Górniczych
GPUG Sp. z o.o.
Generalnie jestem odpowiedzialny za całokształt działalności operacyjnej firmy.
Postaram się opisać w punktach zakres prac, za które odpowiadam na przykładzie typowego przetargu.
1. Znalezienie odpowiedniego przetargu - w praktyce codziennie przeglądam dział z przetargami ogłaszanymi na JSW i KW
2. Wykupienie wymagań ofertowych, zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
3. Przygotowanie oferty przetargowej (zaświadczenia z ZUS, US, referencje, listy pracowników, kalkulacja i analiza techniczno-ekonomiczna)
4. Przystąpienie do przetargu, licytacja, wygrany przetarg (przynajmniej takie są założenia)
5. Analiza i podpisanie umowy handlowej oraz technicznej lub ustaleń warunków i koordynacji prac
6. Wykonanie dokumentacji technicznej dla prowadzonych robót (Projekt techniczny, technologia wykonania robót, dokumentacja transportu materiałów, dokumentacja odstawy urobku, instrukcje stanowiskowe)
7. Powyższe dokumentacje wykonywane są przy współudziale Kierownika Punktu Pracy – nadsztygara górniczego, który będzie odpowiedzialny za koordynację robót z zamawiającym
8. Do wszystkich dokumentacji tworzę odpowiednie rysunki (AutoCAD, Corel)
9. Stworzenie harmonogramu wykonania robót wraz z analizą przychodów i kosztów
10. Zabezpieczenie odpowiedniego zaplecza, zarówno maszynowego jak i pracowniczego
11. Znalezienie maszyn i urządzeń koniecznych do wykonania zadania
12. Przyjęcie pracowników (daję ogłoszenia o pracy, przeprowadzam rozmowy kwalifikacyjne, zatrudniam)
13. Nadzór nad prowadzonymi robotami pod względem technicznym (jakość wykonania, zgodność z przepisami Prawa) oraz ekonomicznym (pilnowanie wykonu, kosztów, roboczodniówek itd.)
14. Dokonanie odbioru robót, wystawienie faktury
15. Comiesięczne ustalenie wypłat dla podległych pracowników w zależności od osiąganych wyników
16. Znalezienie finansowania na okres płatności – JSW i KW ma terminy płatności faktur - 120 dni
17. Analiza danych zebranych w okresie wykonywania robót w celu wykorzystania wyciągniętych wniosków w kolejnych przetargach
Oczywiście jest poza tym co wymieniłem wiele codziennych problemów, które muszę rozwiązywać na bieżąco.
Postaram się opisać w punktach zakres prac, za które odpowiadam na przykładzie typowego przetargu.
1. Znalezienie odpowiedniego przetargu - w praktyce codziennie przeglądam dział z przetargami ogłaszanymi na JSW i KW
2. Wykupienie wymagań ofertowych, zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
3. Przygotowanie oferty przetargowej (zaświadczenia z ZUS, US, referencje, listy pracowników, kalkulacja i analiza techniczno-ekonomiczna)
4. Przystąpienie do przetargu, licytacja, wygrany przetarg (przynajmniej takie są założenia)
5. Analiza i podpisanie umowy handlowej oraz technicznej lub ustaleń warunków i koordynacji prac
6. Wykonanie dokumentacji technicznej dla prowadzonych robót (Projekt techniczny, technologia wykonania robót, dokumentacja transportu materiałów, dokumentacja odstawy urobku, instrukcje stanowiskowe)
7. Powyższe dokumentacje wykonywane są przy współudziale Kierownika Punktu Pracy – nadsztygara górniczego, który będzie odpowiedzialny za koordynację robót z zamawiającym
8. Do wszystkich dokumentacji tworzę odpowiednie rysunki (AutoCAD, Corel)
9. Stworzenie harmonogramu wykonania robót wraz z analizą przychodów i kosztów
10. Zabezpieczenie odpowiedniego zaplecza, zarówno maszynowego jak i pracowniczego
11. Znalezienie maszyn i urządzeń koniecznych do wykonania zadania
12. Przyjęcie pracowników (daję ogłoszenia o pracy, przeprowadzam rozmowy kwalifikacyjne, zatrudniam)
13. Nadzór nad prowadzonymi robotami pod względem technicznym (jakość wykonania, zgodność z przepisami Prawa) oraz ekonomicznym (pilnowanie wykonu, kosztów, roboczodniówek itd.)
14. Dokonanie odbioru robót, wystawienie faktury
15. Comiesięczne ustalenie wypłat dla podległych pracowników w zależności od osiąganych wyników
16. Znalezienie finansowania na okres płatności – JSW i KW ma terminy płatności faktur - 120 dni
17. Analiza danych zebranych w okresie wykonywania robót w celu wykorzystania wyciągniętych wniosków w kolejnych przetargach
Oczywiście jest poza tym co wymieniłem wiele codziennych problemów, które muszę rozwiązywać na bieżąco.
Szkolenia i kursy
Stwierdzenia kwalifikacji osoby dozoru w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny w specjalności górniczej:
• 26.02.2002 - osoba dozoru niższego
• 08.07.2003 - osoba dozoru średniego
• 21.02.2006 - osoba dozoru wyższego
• 20.02.2012 - kierownik działu robót górniczych
Szkolenia:
• Szkolenie: Wymagania normatywu QS9000 przeprowadzane przez firmę TÜV Consulting Polska – świadectwo nr 82/06/2001
• Certyfikaty auditora wewnętrznego:
• Systemu zarządzania BHP – nr 306/06/207/AW
Polska Akademia Jakości CERT – 06.06.2007
• Systemu zarządzania jakością – nr 329/09/2007/AW
Polska Akademia Jakości CERT – 05.09.2007
• 26.02.2002 - osoba dozoru niższego
• 08.07.2003 - osoba dozoru średniego
• 21.02.2006 - osoba dozoru wyższego
• 20.02.2012 - kierownik działu robót górniczych
Szkolenia:
• Szkolenie: Wymagania normatywu QS9000 przeprowadzane przez firmę TÜV Consulting Polska – świadectwo nr 82/06/2001
• Certyfikaty auditora wewnętrznego:
• Systemu zarządzania BHP – nr 306/06/207/AW
Polska Akademia Jakości CERT – 06.06.2007
• Systemu zarządzania jakością – nr 329/09/2007/AW
Polska Akademia Jakości CERT – 05.09.2007
Specjalizacje
Inżynieria
Inne
Zainteresowania
• Projektowanie stron www
• Grafika komputerowa
• Gry komputerowe
• Nowoczesne technologie
• Czytanie książek
• Grafika komputerowa
• Gry komputerowe
• Nowoczesne technologie
• Czytanie książek
Inne
Od 11.2015 - w trakcie kursu języka angielskiego przygotowującego do egzaminu CAE
Grupy
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.