Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Menedżera Projektu
1. przygotowanie i wdrożenie harmonogramów powierzonych projektów deweloperskich;
2. nadzorowanie i koordynowanie tworzenia standardów technicznych, budżetów i kontroli kosztów oraz wdrażanie ich w ramach powierzonych projektów;
3. przygotowani i wdrożenie optymalnej strategii realizacji powierzonych projektów deweloperskich, w tym m.in. struktury i zakresu prac stron uczestniczących w realizacji ww. projektów (konsultantów, projektantów, inspektorów nadzoru, doradców technicznych, dostawców i innych instytucji).
4. w oparciu o zatwierdzoną strategię - zarządzanie procesami wyboru, negocjowanie warunków i przygotowania do podpisania umów z ww. podmiotami i stronami.
5. zarządzanie procesami projektowania, uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień itp. oraz realizacji robót w ramach powierzonych projektów.
6. utrzymywania, koordynowanie i zarządzanie kontaktami z lokalnymi władzami, służbami i nadzorem budowlanym w trakcie realizacji powierzonych projektów.
7. zarządzanie procesami odbiorów końcowych i uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie.
8. sporządzanie raportów końcowych, zarządzanie procesem rozliczeń z wykonawcami i procesami końcowych rozliczeń powierzonych projektów.
9. koordynowanie i zarządzanie współpracą ww. stron uczestniczących z Działem Sprzedaży i Utrzymania w każdej fazie realizacji powierzonych projektów i rozpoczęcia ich użytkowania.
10. nadzorowanie pracy Menedżera Kosztów, Menedżera Standardów Projektowania, inspektorów nadzoru, konsultantów, doradców itd. w zakresie oddelegowanych im elementów powierzonych projektów deweloperskich.
2. nadzorowanie i koordynowanie tworzenia standardów technicznych, budżetów i kontroli kosztów oraz wdrażanie ich w ramach powierzonych projektów;
3. przygotowani i wdrożenie optymalnej strategii realizacji powierzonych projektów deweloperskich, w tym m.in. struktury i zakresu prac stron uczestniczących w realizacji ww. projektów (konsultantów, projektantów, inspektorów nadzoru, doradców technicznych, dostawców i innych instytucji).
4. w oparciu o zatwierdzoną strategię - zarządzanie procesami wyboru, negocjowanie warunków i przygotowania do podpisania umów z ww. podmiotami i stronami.
5. zarządzanie procesami projektowania, uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień itp. oraz realizacji robót w ramach powierzonych projektów.
6. utrzymywania, koordynowanie i zarządzanie kontaktami z lokalnymi władzami, służbami i nadzorem budowlanym w trakcie realizacji powierzonych projektów.
7. zarządzanie procesami odbiorów końcowych i uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie.
8. sporządzanie raportów końcowych, zarządzanie procesem rozliczeń z wykonawcami i procesami końcowych rozliczeń powierzonych projektów.
9. koordynowanie i zarządzanie współpracą ww. stron uczestniczących z Działem Sprzedaży i Utrzymania w każdej fazie realizacji powierzonych projektów i rozpoczęcia ich użytkowania.
10. nadzorowanie pracy Menedżera Kosztów, Menedżera Standardów Projektowania, inspektorów nadzoru, konsultantów, doradców itd. w zakresie oddelegowanych im elementów powierzonych projektów deweloperskich.
Szkolenia i kursy
Studia Podyplomowe; Politechnika Szczecińska, Wydział Budownictwa i Architektury; kierunek – Wycena nieruchomości
szkolenie w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
kurs bezpieczeństwo i higiena pracy dla osób kierujacych pracownikami
szkolenie w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
kurs bezpieczeństwo i higiena pracy dla osób kierujacych pracownikami
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Zainteresowania
Propagowanie aktywnego wypoczynku – rower, góry, piesze wycieczki, pływanie na łonie natury. Muzyka, film, dobra książka, fotografia, a przede wszystkim architektura i konstrukcje.
Inne
Samodzielność i organizacja własnej pracy, zdolności analitycznego myślenia, łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności manualne. Duże zdolności interpersonalne, dyspozycyjność i mobilność. Miła aparycja, wyczucie estetyki. Łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość i szczerość. Zaangażowanie, optymizm, entuzjazm, obowiązkowość, umiejętność logicznego myślenia, wytrzymałość na stres, pewność siebie, pomysłowość, zdolność do adaptacji w nowych warunkach, samodzielność, operatywność, dynamizm. Gotowość do podwyższania kwalifikacji.