Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista PR i marketingu
1. administrowanie firmowym serwisem internetowym oraz forum dyskusyjnym, 2. planowanie i budowa struktur innych serwisów (np. intranet), 3. pisanie i redagowanie tekstów przeznaczonych do serwisów internetowych, komunikatów prasowych oraz opisów handlowych, 4. przygotowywanie i redagowanie oficjalnych pism do Klientów, 5. udział w akcjach promocyjnych Działu Handlowego, 6. planowanie i udział w ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Czas na Facebook”, 7. opieka nad firmowym fanpagem, 8. udział w konferencjach i seminariach wyjazdowych.
redaktor serwisu
maximus.pl
1. planowanie strategii portalu, 2. dbanie o aktualizacje działu informacyjnego, 3. wprowadzanie materiałów edukacyjnych od autorów współpracujących z serwisem, 4. pozyskiwanie autorów i negocjacje dot. ich pracy i wynagrodzenia, 5. opieka nad forum internetowym, 6. praca koncepcyjna nad nowymi funkcjami serwisu, 7. stworzenie od podstaw nowego serwisu sp102.pl dla uczniów szkoły podstawowej, 8. wdrożenie systemu płatności i reklamy, współpraca z działem marketingu przy tworzeniu kampanii reklamowych, 9. praca zdalna z programistą przy wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Zainteresowania
· polska muzyka alternatywna – WAFP, blog, który prowadzę od 2007 r., jest uznawany za jedno z najbardziej opiniotwórczych mediów jeśli chodzi o młodych polskich wykonawców spoza nurtu głównego
· internet, zjawiska, które się w nim pojawiają, najnowsze trendy itp.
· kuchnia – lubię dobrze zjeść, także coś ugotować samemu
· rower – częste wycieczki poza miasto, staram się też korzystać z tego środka transportu na co dzień.
· internet, zjawiska, które się w nim pojawiają, najnowsze trendy itp.
· kuchnia – lubię dobrze zjeść, także coś ugotować samemu
· rower – częste wycieczki poza miasto, staram się też korzystać z tego środka transportu na co dzień.
Inne
· doskonała znajomość branży internetowej w Polsce, w tym aspektów technologicznych (obsługa CMS, bardzo dobra znajomość platform Joomla i Blogger) i biznesowych
· perfekcyjne opanowanie języka polskiego w piśmie, potwierdzone setkami publikacji
· j. angielski i podstawy niemieckiego
· komunikatywność i umiejętność szybkiego uczenia się
· profesjonalizm i samodzielność
· umiejętność długofalowego planowania zadań
· umiejętność pracy w zespole, a także kierowania nim
· perfekcyjne opanowanie języka polskiego w piśmie, potwierdzone setkami publikacji
· j. angielski i podstawy niemieckiego
· komunikatywność i umiejętność szybkiego uczenia się
· profesjonalizm i samodzielność
· umiejętność długofalowego planowania zadań
· umiejętność pracy w zespole, a także kierowania nim
Grupy
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
AUTORZY EBOOKÓW
Grupa skupiająca tych, którzy popełnili ebooka/ebooki, noszą się z takim zamiarem oraz dla wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia ebooków i tym, co się z nimi dalej dzieje lub dziać powinno.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
Gliwice
Pierwsza wzmianka o mieście Gliwice pochodzi z roku 1276.
Miasto powstało na przecięciu się ówczesnych szlaków handlowych z Krakowa do Wrocławia oraz z Węgier i Moraw dalej na północ.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.