Marceli Frączek

specjalista ds. pr
Gliwice, śląskie

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Tauron
specjalista ds. marketingu internetowego
Projekt Intranet dla Grupy TAURON
QNT Systemy Informatyczne sp. z o.o.
specjalista PR i marketingu
1. administrowanie firmowym serwisem internetowym oraz forum dyskusyjnym, 2. planowanie i budowa struktur innych serwisów (np. intranet), 3. pisanie i redagowanie tekstów przeznaczonych do serwisów internetowych, komunikatów prasowych oraz opisów handlowych, 4. przygotowywanie i redagowanie oficjalnych pism do Klientów, 5. udział w akcjach promocyjnych Działu Handlowego, 6. planowanie i udział w ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Czas na Facebook”, 7. opieka nad firmowym fanpagem, 8. udział w konferencjach i seminariach wyjazdowych.
Logo
redaktor serwisu
maximus.pl
1. planowanie strategii portalu, 2. dbanie o aktualizacje działu informacyjnego, 3. wprowadzanie materiałów edukacyjnych od autorów współpracujących z serwisem, 4. pozyskiwanie autorów i negocjacje dot. ich pracy i wynagrodzenia, 5. opieka nad forum internetowym, 6. praca koncepcyjna nad nowymi funkcjami serwisu, 7. stworzenie od podstaw nowego serwisu sp102.pl dla uczniów szkoły podstawowej, 8. wdrożenie systemu płatności i reklamy, współpraca z działem marketingu przy tworzeniu kampanii reklamowych, 9. praca zdalna z programistą przy wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych

Edukacja

Logo
politologia / dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO

Zainteresowania

· polska muzyka alternatywna – WAFP, blog, który prowadzę od 2007 r., jest uznawany za jedno z najbardziej opiniotwórczych mediów jeśli chodzi o młodych polskich wykonawców spoza nurtu głównego
· internet, zjawiska, które się w nim pojawiają, najnowsze trendy itp.
· kuchnia – lubię dobrze zjeść, także coś ugotować samemu
· rower – częste wycieczki poza miasto, staram się też korzystać z tego środka transportu na co dzień.

Inne

· doskonała znajomość branży internetowej w Polsce, w tym aspektów technologicznych (obsługa CMS, bardzo dobra znajomość platform Joomla i Blogger) i biznesowych
· perfekcyjne opanowanie języka polskiego w piśmie, potwierdzone setkami publikacji
· j. angielski i podstawy niemieckiego
· komunikatywność i umiejętność szybkiego uczenia się
· profesjonalizm i samodzielność
· umiejętność długofalowego planowania zadań
· umiejętność pracy w zespole, a także kierowania nim

Grupy

21 wszystkich wypowiedzi
15 plusów
AdTaily
AdTaily
Reklama w długim ogonie Internetu. Oficjalna grupa AdTaily.com
Agape custom publishing
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
AUTORZY EBOOKÓW
AUTORZY EBOOKÓW
Grupa skupiająca tych, którzy popełnili ebooka/ebooki, noszą się z takim zamiarem oraz dla wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia ebooków i tym, co się z nimi dalej dzieje lub dziać powinno.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Chorwacja
Chorwacja
Chorwacja - Adriatyk wakacje marzeń. Nasze wakacyjne wspomnienia.
Czechy
Czechy
Kde domov můj?
Freelancity.pl
Freelancity.pl
Freelancity.pl to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów. W
Gliwice
Gliwice
Pierwsza wzmianka o mieście Gliwice pochodzi z roku 1276. Miasto powstało na przecięciu się ówczesnych szlaków handlowych z Krakowa do Wrocławia oraz z Węgier i Moraw dalej na północ.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.