Manfred Brzezina

MB Silesia Consulting
Katowice, śląskie

Umiejętności

Business Skills Zarządzanie wydajnością Career Development Coaching Collaboration Solutions Komunikacja Raporty dzienne Stosunki pracownicze Tworzenie polityk HR HR Project Management Zarządzanie Administracja biura Zarządzanie personelem Project Management Rekrutacja Wdrażanie oprogramowania Rekrutacja pracowników Prawo jazdy kat B relacje z Klientami organizacja pracy własnej Planowanie dbanie o dobro klienta i wizerunek firmy zawieranie umów Rozmowy z klientami Narzędzia Google rozmowy rekrutacyjne Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur Time management skills organizacja pracy własnej i podległych pracowników Dysk Google

Języki

angielski
biegły
niderlandzki
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik regionalny
Apolo Staffing Agency
REKRUTUJEMY NA TWOJĄ KORZYŚĆ!

Dzięki doświadczeniu na rynek pracy proponujemy następujące rozwiązanie i usługi HR:
- pracy tymczasowej
- rekrutacji stałej
- outsourcingu pracowniczego
- outsourcingu personelu medycznego

- Rozwój organizacji na terenie Śląska, Dolnego Śląska i Małopolski
- Działania sprzedażowe polegające na pozyskiwaniu nowych firm do współpracy
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i finansowe organizacji
- Kierowanie działalnością podległych jednostek firmy.
- Realizacja działań zleconych przez centralę raportowanie wyników działań do centrali
- Zarządzanie pracą podległego personelu firmy
MB Silesia Consulting
Właściciel
- Wdrażanie na rynek polski Agencja Pracy Tymczasowej
- Stworzenie biura głównego dla klienta w Katowicach
- Przeprowadzenie rekrutacji na wewnętrzne stanowiska w biurze
- Organizacja pracy biura
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Posprzedażowa obsługa klientów pozyskanych
Vorwerk Polska
Sales Representative
- Organizowanie i przeprowadzanie prezentacji kulinarnych
- Sprzedaż urządzenia Thermomix TM5

- Organizing and giving culinary presentations
- Sales of Thermomix TM5
During Polska Sp. z o.o.
Managing Partner
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oddziałów przedsiębiorstwa.
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i finansowe oddziału
- Kierowanie działalnością podległych jednostek oddziału.
- Realizacja działań zleconych przez centralę raportowanie wyników działań do centrali
- Zarządzanie pracą podległego personelu oddziału.
Logo
Business Innovation Partner
Agencja Pracy Tymczasowej Beetsma Sp. z o. o.
Logo
Office Manager
Agencja Pracy Tymczasowej Beetsma Sp. z o. o.
- Stworzenie biur w Katowicach a w zeszłym roku także w Częstochowie.
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oddziałów przedsiębiorstwa.
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i finansowe oddziału
- Kierowanie działalnością podległych jednostek oddziału.
- Realizacja działań zleconych przez centralę raportowanie wyników działań do centrali
- Zarządzanie pracą podległego personelu oddziału.
- Rekrutacja personelu na stanowiska wyższego stopnia.

Umiejętności:
- motywowanie i wsparcie innych w działaniu
- podejmowanie decyzji
- analiza sytuacji i rozwiązywanie problemów
- radzenie sobie ze stresem i presją czasu
- umiejętności analityczne
- budowanie dobrych relacji z ludźmi
- komunikatywność

Task:

- creation of offices in Katowice and Czestochowa
- ensuring proper functioning of the company’s branches
- being responsible for sales and financial results of the branches
- managing functioning of the subordinate units of the branches
- realization of tasks outlined by the headquarters and reporting results of these tasks to the headquarters
- managing staff of the branches
- recruitment of employees for higher level positions

Skills:

- motivating and supporting others in their tasks
- decision-making
- analysis of the situation and troubleshooting (problem solving)
- coping with stress and time pressure
- analytical skills
- building good relationships with people 
- communication
Logo
Planner / Planista
Van Koppen & Van Eijk
- planowanie w systemie VKVE planner
- obsługa systemu administracyjnego easyflex
- wdrożenie i pomoc przy tworzeniu systemu planującego VKVEplanner
- planowanie miejsca zatrudnienia, akomodacji, transportu dla pracowników tymczasowych
- pełna koordynacja zleconych projektów
- prowadzanie procesów rekrutacyjnych
- utrzymywanie dobrych relacji ze strategicznymi klientami firmy
- podpisywanie umów z pracownikami tymczasowymi
- pomaganie pracownikom tymczasowym w wyrabianiu BSN, konta bankowego
- umawianie pracownikom wizyt lekarskich oraz pomoc na miejscu w przychodni jeśli pojawiały się problemy komunikacyjne


- planning in VKVE planner system 
- managing administrator system easyflex

- implementing and supporting creation of system for planning VKVE planner

- planning place of employment, accommodation, transport for temporary employees

- fully coordinating commissioned projects 

- conducting recruitment processes

- maintaining good business relationships with strategic clients of the company

- signing contracts with temporary employees

- helping temporary employees in opening BSN and bank account

- arranging visits to medical centers and on-site assistance for temporary employees in case of communication problems

Szkolenia i kursy

Onboarding New Hires 06/2016 - Lynda.com
Hiring Your Team 05/2016 - Lynda.com
New Manager Fundamentals 04/2016 - Lynda.com
Kurs sprzedaży Thermomix - przedstawiciel handlowy firmy Vorwek 03/2016
Kurs VCA

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding

Zainteresowania

Bieganie / Fitness
Gotowanie