Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
Obsługa programu Enova
Obsługa programu RAKS
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Accounting Assistant
1. Segregowanie i sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
2. Bieżąca obsługa, weryfikacja i księgowanie faktur,
3. Księgowanie wyciągów bankowych,
4. Ewidencja delegacji służbowych i pozostałych wydatków służbowych
4. Dbałość o poprawny obieg dokumentów wewnętrznych,
5. Kontrola, analiza i uzgadnianie kont z kontrahentami,
6. Przygotowywanie korespondencji,
7. Realizacja płatności wychodzących,
8. Prowadzenie ewidencji raportów kasowych oraz bieżąca obsługa kasy (przyjmowanie oraz wydawanie gotówki),
9. Wsparcie działu księgowego w bieżących zadaniach.
2. Bieżąca obsługa, weryfikacja i księgowanie faktur,
3. Księgowanie wyciągów bankowych,
4. Ewidencja delegacji służbowych i pozostałych wydatków służbowych
4. Dbałość o poprawny obieg dokumentów wewnętrznych,
5. Kontrola, analiza i uzgadnianie kont z kontrahentami,
6. Przygotowywanie korespondencji,
7. Realizacja płatności wychodzących,
8. Prowadzenie ewidencji raportów kasowych oraz bieżąca obsługa kasy (przyjmowanie oraz wydawanie gotówki),
9. Wsparcie działu księgowego w bieżących zadaniach.
pomoc księgowa
Biuro Rachunkowe
• Księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
• Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów
• Rozliczanie i księgowanie wyciągów bankowych
• Księgowanie amortyzacji
• Rozliczanie oraz ewidencja delegacji służbowych i pozostałych wydatków służbowych
• Przygotowywanie deklaracji podatkowych
• Udział w zamknięciu miesiąca, kwartału
• Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów służbowych
• Wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach księgowych
• Sprawdzanie poprawności i terminowości oraz kontroli merytorycznej dokumentów źródłowych (pod względem aspektów formalnych, rachunkowych i podatkowych)
• Kontrola kompletności dokumentów oraz udział w zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentów, z uwzględnieniem terminów zapłaty
• Archiwizacja i zabezpieczanie dokumentów
• Bieżący kontakt z klientami
• Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów
• Rozliczanie i księgowanie wyciągów bankowych
• Księgowanie amortyzacji
• Rozliczanie oraz ewidencja delegacji służbowych i pozostałych wydatków służbowych
• Przygotowywanie deklaracji podatkowych
• Udział w zamknięciu miesiąca, kwartału
• Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów służbowych
• Wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach księgowych
• Sprawdzanie poprawności i terminowości oraz kontroli merytorycznej dokumentów źródłowych (pod względem aspektów formalnych, rachunkowych i podatkowych)
• Kontrola kompletności dokumentów oraz udział w zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentów, z uwzględnieniem terminów zapłaty
• Archiwizacja i zabezpieczanie dokumentów
• Bieżący kontakt z klientami
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość