Malwina Tobiasz

Trener i specjalista ds. szkoleń

Wypowiedzi

  • Malwina Tobiasz
    Wpis na grupie Biznes przy kawie w temacie Wydarzenia - spotkania, konferencje, szkolenia, warsztaty
    31.10.2014, 12:42

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    SKUTECZNY KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM

    PROGRAM SZKOLENIA
    1. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem.
    • Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
    • Zdobywanie zaufania klientów.
    • Pozytywne myślenie a jakość relacji z klientami.
    • Eliminowanie trudności na drodze do wyznaczonego celu.
    • Samoświadomość a kontakt z klientem.
    • Zmiana myślenia o sobie i innych kluczem do sukcesu.
    • Własne ograniczenia i możliwości.
    • Zamiana przeszkadzających nawyków.
    • Wpływ przekonań na relacje ze stałymi klientami.
    • Budowanie wiarygodności i odpowiedniego kontaktu z klientami.

    2. Komunikacja kluczem do wzmacniania pozytywnych relacji z klientami.
    • Język korzyści.
    • Każdy klient ma inne potrzeby psychologiczne – techniki odkrywania potrzeb.
    • Zasady udzielania informacji zwrotnej klientowi.
    • Bariery komunikacyjne w relacjach z klientami.
    • Komunikacja a typologia osobowości klientów – typologia PEKA.
    • Umiejętność dostosowania się do różnych typów osobowości.

    3. Kontakt z klientem a sytuacje trudne.
    • Stres a kontakt z klientem.
    • Przekształcanie konfliktu w okazję do sprzedaży.
    • Rola sytuacji trudnych podczas obsługi klienta.
    • Metody rozwiązania konfliktów a emocje w konflikcie.
    • Techniki radzenia sobie ze stresem przy stanowisku pracy.

    4. Feedback - doskonalenie umiejętności nabytych w trakcie treningu.
    • Przeprowadzenie próbnej rozmowy telefonicznej przez każdego uczestnika.
    • Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy.
    • Analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.

    Szkolenie prowadzone przez trenera z długoletnim doświadczeniem szkoleniowym oraz branżowym.

    Termin 21. 11. 2014r
    Miejsce: Warszawa.

    Koszt szkolenia o 680zł netto.
    Zachęcamy do kontaktu – zaproponujemy atrakcyjny RABAT.
    Przy zgłoszeniu więcej niż 2 osób na szkolenie nawet do 40% zniżki!

    Zapraszam do kontaktu
    malwina.tobiasz@qprogress.pl
    tel. 882 072 333
    www.qprogress.pl

  • Malwina Tobiasz
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
    31.10.2014, 10:27

    Zapraszam na szkolenie otwarte
    SKUTECZNY KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM

    PROGRAM SZKOLENIA
    1. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem.
    • Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
    • Zdobywanie zaufania klientów.
    • Pozytywne myślenie a jakość relacji z klientami.
    • Eliminowanie trudności na drodze do wyznaczonego celu.
    • Samoświadomość a kontakt z klientem.
    • Zmiana myślenia o sobie i innych kluczem do sukcesu.
    • Własne ograniczenia i możliwości.
    • Zamiana przeszkadzających nawyków.
    • Wpływ przekonań na relacje ze stałymi klientami.
    • Budowanie wiarygodności i odpowiedniego kontaktu z klientami.

    2. Komunikacja kluczem do wzmacniania pozytywnych relacji z klientami.
    • Język korzyści.
    • Każdy klient ma inne potrzeby psychologiczne – techniki odkrywania potrzeb.
    • Zasady udzielania informacji zwrotnej klientowi.
    • Bariery komunikacyjne w relacjach z klientami.
    • Komunikacja a typologia osobowości klientów – typologia PEKA.
    • Umiejętność dostosowania się do różnych typów osobowości.

    3. Kontakt z klientem a sytuacje trudne.
    • Stres a kontakt z klientem.
    • Przekształcanie konfliktu w okazję do sprzedaży.
    • Rola sytuacji trudnych podczas obsługi klienta.
    • Metody rozwiązania konfliktów a emocje w konflikcie.
    • Techniki radzenia sobie ze stresem przy stanowisku pracy.

    4. Feedback - doskonalenie umiejętności nabytych w trakcie treningu.
    • Przeprowadzenie próbnej rozmowy telefonicznej przez każdego uczestnika.
    • Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy.
    • Analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.

    Szkolenie prowadzone przez trenera z długoletnim doświadczeniem szkoleniowym oraz branżowym.

    Termin 21. 11. 2014r w Warszawie.
    Koszt szkolenia o 680zł netto.
    Zachęcamy do kontaktu – zaproponujemy atrakcyjny RABAT.
    Przy zgłoszeniu więcej niż 2 osób na szkolenie nawet do 40% zniżki!

    Zapraszam do kontaktu
    malwina.tobiasz@qprogress.pl
    tel. 882 072 333
    www.qprogress.pl

  • Malwina Tobiasz
    Wpis na grupie Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe w temacie Szkolenia otwarte.
    31.10.2014, 10:17

    Zapraszam na szkolenie otwarte

    SKUTECZNY KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM

    PROGRAM SZKOLENIA
    1. Rola emocji i nastawienia w kontakcie z klientem.
    • Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
    • Zdobywanie zaufania klientów.
    • Pozytywne myślenie a jakość relacji z klientami.
    • Eliminowanie trudności na drodze do wyznaczonego celu.
    • Samoświadomość a kontakt z klientem.
    • Zmiana myślenia o sobie i innych kluczem do sukcesu.
    • Własne ograniczenia i możliwości.
    • Zamiana przeszkadzających nawyków.
    • Wpływ przekonań na relacje ze stałymi klientami.
    • Budowanie wiarygodności i odpowiedniego kontaktu z klientami.

    2. Komunikacja kluczem do wzmacniania pozytywnych relacji z klientami.
    • Język korzyści.
    • Każdy klient ma inne potrzeby psychologiczne – techniki odkrywania potrzeb.
    • Zasady udzielania informacji zwrotnej klientowi.
    • Bariery komunikacyjne w relacjach z klientami.
    • Komunikacja a typologia osobowości klientów – typologia PEKA.
    • Umiejętność dostosowania się do różnych typów osobowości.

    3. Kontakt z klientem a sytuacje trudne.
    • Stres a kontakt z klientem.
    • Przekształcanie konfliktu w okazję do sprzedaży.
    • Rola sytuacji trudnych podczas obsługi klienta.
    • Metody rozwiązania konfliktów a emocje w konflikcie.
    • Techniki radzenia sobie ze stresem przy stanowisku pracy.

    4. Feedback - doskonalenie umiejętności nabytych w trakcie treningu.
    • Przeprowadzenie próbnej rozmowy telefonicznej przez każdego uczestnika.
    • Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy.
    • Analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.

    Szkolenie prowadzone przez trenera z długoletnim doświadczeniem szkoleniowym oraz branżowym.

    Termin 21.11.2014r w Warszawie.
    Koszt szkolenia o 680zł netto.
    Zachęcamy do kontaktu – zaproponujemy atrakcyjny RABAT.
    Przy zgłoszeniu więcej niż 2 osób na szkolenie nawet do 40% zniżki!

    Zapraszam do kontaktu
    malwina.tobiasz@qprogress.pl
    tel. 882 072 333
    www.qprogress.pl

  • Malwina Tobiasz
    Wpis na grupie Baza najlepszych firm szkoleniowych w temacie OGŁOSZENIA - Szkolenia otwarte
    30.10.2014, 11:22

    Serdecznie zapraszam na szkolenie otwarte
    SKUTECZNY KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM

    1. ROLA EMOCJI I NASTAWIENIA W KONTAKCIE Z KLIENTEM

     - Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
     - Zdobywanie zaufania klientów.
     - Pozytywne myślenie a jakość relacji z klientami.
     - Eliminowanie trudności na drodze do wyznaczonego celu.
     - Samoświadomość a kontakt z klientem.
     - Zmiana myślenia o sobie i innych kluczem do sukcesu.
     - Własne ograniczenia i możliwości.
     - Zamiana przeszkadzających nawyków.
     - Wpływ przekonań na relacje ze stałymi klientami.
     - Budowanie wiarygodności i odpowiedniego kontaktu z klientami.

    2. KOMUNIKACJA KLUCZEM DO WZMACNIANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI . JĘZYK KORZYŚCI.

    - Każdy klient ma inne potrzeby psychologiczne – techniki odkrywania potrzeb.
    - Zasady udzielania informacji zwrotnej klientowi.
    - Bariery komunikacyjne w relacjach z klientami.
    - Komunikacja a typologia osobowości klientów – typologia PEKA.
    - Umiejętność dostosowania się do różnych typów osobowości.

    3. KONTAKT Z KLIENTEM A SYTUACJE TRUDNE.

    - Stres a kontakt z klientem.
    - Przekształcanie konfliktu w okazję do sprzedaży.
    - Rola sytuacji trudnych podczas obsługi klienta.
    - Metody rozwiązania konfliktów a emocje w konflikcie.
    - Techniki radzenia sobie ze stresem przy stanowisku pracy.

    4. FEEDBACK - DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI NABYTYCH NA TRENINGU

    - Przeprowadzenie próbnej rozmowy telefonicznej przez każdego uczestnika.
    - Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy.
    - Analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.
    Szkolenie odbędzie się w Warszawie.

    21 listopada 2014r
    Koszt szkolenia to 680PLN netto.
    Przy zgłoszeniu do 04 listopada lub więcej niż 2 osób RABAT 20%.

    ZAPRASZAM SERDECZNIE
    malwina.tobiasz@qprogress.pl
    tel. 882 072 333
    http://qprogress.pl

  • Malwina Tobiasz
    Wpis na grupie Klasyka Sprzedaży w temacie SZKOLENIA OTWARTE: Telefoniczna Obsługa Klienta oraz...
    30.10.2014, 09:05

    Serdecznie zapraszam na szkolenie otwarte:

    SKUTECZNY KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM

    1. ROLA EMOCJI I NASTAWIENIA W KONTAKCIE Z KLIENTEM
     - Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
     - Zdobywanie zaufania klientów.
     - Pozytywne myślenie a jakość relacji z klientami.
     - Eliminowanie trudności na drodze do wyznaczonego celu.
     - Samoświadomość a kontakt z klientem.
     - Zmiana myślenia o sobie i innych kluczem do sukcesu.
     - Własne ograniczenia i możliwości.
     - Zamiana przeszkadzających nawyków.
     - Wpływ przekonań na relacje ze stałymi klientami.
     - Budowanie wiarygodności i odpowiedniego kontaktu z klientami.

    2. KOMUNIKACJA KLUCZEM DO WZMACNIANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI . JĘZYK KORZYŚCI.
    - Każdy klient ma inne potrzeby psychologiczne – techniki odkrywania potrzeb.
    - Zasady udzielania informacji zwrotnej klientowi.
    - Bariery komunikacyjne w relacjach z klientami.
    - Komunikacja a typologia osobowości klientów – typologia PEKA.
    - Umiejętność dostosowania się do różnych typów osobowości.

    3. KONTAKT Z KLIENTEM A SYTUACJE TRUDNE.
    - Stres a kontakt z klientem.
    - Przekształcanie konfliktu w okazję do sprzedaży.
    - Rola sytuacji trudnych podczas obsługi klienta.
    - Metody rozwiązania konfliktów a emocje w konflikcie.
    - Techniki radzenia sobie ze stresem przy stanowisku pracy.

    4. FEEDBACK - DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI NABYTYCH NA TRENINGU
    - Przeprowadzenie próbnej rozmowy telefonicznej przez każdego uczestnika.
    - Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy.
    - Analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.

    Szkolenie już 21 listopada 2014r. w centrum Warszawy.
    Cena netto za osobę to 680 PLN.
    Zapraszam do kontaktu wszystkich zainteresowanych. Chętnie zaproponuję atrakcyjny rabat. Przy głoszeniu do 4 listopada lub więcej niż jednej osoby bardzo atrakcyjne zniżki.

    Zapraszam,
    http://qprogress.pl
    malwina.tobiasz@qprogress.pl
    tel. 882 072 333

  • Malwina Tobiasz
    Wpis na grupie trenerzy biznesu w temacie Poznaj techniki efektywnej sprzedaży.
    10.10.2014, 12:53

    Zapraszam na szkolenie otwarte

    SUPER OKAZJA NA ROZWÓJ W PROMOCYJNEJ CENIE!!!

    Szkolenie już w środę 22.X.2014r!!! TERMIN PEWNY!!!

    TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

    Jeśli chcesz:
    • Skutecznie sprzedawać;
    • Prezentować produkt w sposób atrakcyjny dla klienta;
    • Prowadzić negocjacje handlowe;
    • Rozumieć potrzeby Klientów i umiejętnie dopasować swój styl zachowania do sytuacji;
    • Radzić siebie z manipulacjami ze strony klienta;
    • Wykorzystywać techniki sprzedażowe by zwiększyć swoją skuteczność.
    Skontaktuj się z nami.

    Szkolenie prowadzone przez trenera z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym i sprzedażowym.

    Więcej o szkoleniu pod adresem:
    http://qprogress.pl/szkolenia-otwarte/najblizsze_szkol...

    \
    Skontaktuj się z nami i zapytaj o RABAT.

    ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!!! – Wyślij wiadomość na szkoleniaotwarte@qprogress.pl LUB ZADZWOŃ 882 072 333

    Serdecznie zapraszamy
    Zespół Qprogress

  • Malwina Tobiasz
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia i konferencje: negocjacje i sprzedaż - oferty
    8.10.2014, 13:49

    Serdecznie zapraszam na szkolenie otwarte TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY.

    Jeśli chcesz:
    • Skutecznie sprzedawać;
    • Prezentować produkt w sposób atrakcyjny dla klienta;
    • Prowadzić negocjacje handlowe;
    • Rozumieć potrzeby Klientów i umiejętnie dopasować swój styl zachowania do sytuacji;
    • Radzić siebie z manipulacjami ze strony klienta;
    • Wykorzystywać techniki sprzedażowe by zwiększyć swoją skuteczność.

    Skontaktuj się ze mną 882 072 333
    Chętnie zaproponuję atrakcyjny rabat.

    Więcej o szkoleniu pod adresem:
    http://qprogress.pl/szkolenia-otwarte/najblizsze_szkol...

    Termin pewny!

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do