Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Zarządzanie zespołem
Łatwość nawiązywania kontaktów
Zarządzanie Sprzedażą
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Dyscyplina i konsekwencja - od wielu lat samodzielnie wykonywana praca
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Coaching i motywacja
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Call Center Manager
• przewodzenie zespołowi • pomoc w rozwiązywaniu konfliktów pracowniczych • informowanie o działaniach w firmie. • badaniem potrzeb i oczekiwań klientów wobec produktów • tworzeniem nowych pomysłów na produkty, a także wybieraniem tych najlepszych z różnych źródeł, od klientów, pracowników itp. • prowadzeniem wszelkich działań strategicznych takich jak przygotowywanie raportów, analiz, które pozwolą na rozwinięcie i wdrożenie strategii produktu, a także zaznajomienie z trendami na rynku czy działaniami konkurencji. • opiekę nad klientami korporacyjnymi oraz pozyskiwanie nowych • przeprowadzenie badań , analizowanie danych rynkowych, branży • śledzenie poczynań konkurencji oraz wyników własnego produktu • wieloetapowe tworzenie i motywowanie zespołu, by wypracować dla firmy jak najlepsze wyniki. • negocjacje z nowo przyjętym pracownikiem, dotyczy to negocjowania płacy i warunków pracy, manager zajmuje się również wprowadzaniem nowej osoby do zespołu
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Inne
Public Relations
Zewnętrzny PR