Umiejętności
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Content Marketing
FMCG
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Project Management
Trade Marketing
e-marketing
AdWords - Reklama
Blogosfera
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
product manager
Tupperware Brands Corporation
• Odpowiedzialność za zyskowność realizowanych akcji promocyjnych.
• Implementacja działań promocyjnych w celu osiągnięcia cotygodniowych celów sprzedażowych.
• Analiza efektywności działań i reagowanie dla poprawy na wyników sprzedaży.
• Wybór produktów do oferty oraz zatwierdzanie polityki cenowej zgodnie z założeniami marżowymi i wraz z realizacją zaplanowanych dla nich wielkości sprzedaży.
• Aktualizacja bieżącej oferty katalogowej.
• Współpraca z fabrykami europejskimi w celu terminowej realizacji działań promocyjnych i efektywnego zarządzania alokowanymi produktami.
• Implementacja działań promocyjnych w celu osiągnięcia cotygodniowych celów sprzedażowych.
• Analiza efektywności działań i reagowanie dla poprawy na wyników sprzedaży.
• Wybór produktów do oferty oraz zatwierdzanie polityki cenowej zgodnie z założeniami marżowymi i wraz z realizacją zaplanowanych dla nich wielkości sprzedaży.
• Aktualizacja bieżącej oferty katalogowej.
• Współpraca z fabrykami europejskimi w celu terminowej realizacji działań promocyjnych i efektywnego zarządzania alokowanymi produktami.
Product Manager
• Odpowiedzialna za kategorie produktów stanowiące 70% biznesu firmy.
• Kompleksowe zarządzanie produktami: od koncepcji, szacunku kosztów wytworzenia i ustalenie ceny, prognozę sprzedaży, koncepcje opakowania po wprowadzanie na rynek
• Zarządzanie polityką cenową, odpowiedzialność za zyskowność produktów.
• Prowadzenie działań e-marketingowych wraz z wyznaczeniem KPIs i modeli rozliczeniowych (Content Marketing, Ad Words, współpraca w video blogerami).
• Analiza wyników marek oraz rekomendacja odpowiednich działań wspierających sprzedaż.
• Bieżąca współpraca z działem sprzedaży w zakresie realizacji założonych wolumenów i rentowności dla danej kategorii produktów.
• Kompleksowe zarządzanie produktami: od koncepcji, szacunku kosztów wytworzenia i ustalenie ceny, prognozę sprzedaży, koncepcje opakowania po wprowadzanie na rynek
• Zarządzanie polityką cenową, odpowiedzialność za zyskowność produktów.
• Prowadzenie działań e-marketingowych wraz z wyznaczeniem KPIs i modeli rozliczeniowych (Content Marketing, Ad Words, współpraca w video blogerami).
• Analiza wyników marek oraz rekomendacja odpowiednich działań wspierających sprzedaż.
• Bieżąca współpraca z działem sprzedaży w zakresie realizacji założonych wolumenów i rentowności dla danej kategorii produktów.
Junior Trade Marketing Manager
• Organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie lokalnych akcji promocyjnych, targów.
• Projektowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych MPOS.
• Opracowywanie list z asortymentem dla odpowiedniej kategorii klientów.
• Przeprowadzanie analiz sprzedaży (cyklicznych i dedykowanych).
• Kontrolowanie budżetu trademarketingowego.
• Projektowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych MPOS.
• Opracowywanie list z asortymentem dla odpowiedniej kategorii klientów.
• Przeprowadzanie analiz sprzedaży (cyklicznych i dedykowanych).
• Kontrolowanie budżetu trademarketingowego.
Specjalista ds. Marketingu
Zarządzanie markami: ALEX (profesjonalna linia do pielęgnacji podłóg i mebli);
CLARO (środki czystości do zmywarek);
CLOROX (wybielacze i odplamiacze)
Obowiązki:
• Modyfikacje, aktualizacja i unifikacja opakowań
• Poszukiwanie nowych obszarów rozwoju i wdrażanie nowych produktów na rynek
• Inicjowanie wprowadzeń oraz rozszerzeń produktów
• Pozycjonowane cenowe, dbanie o zyskowność produktów
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych
• Opracowywanie i realizacja rocznych planów sprzedaży (KPIs)
• Planowanie i kontrola rocznego budżetu marketingowego marek (P&L)
• Rekomendowanie i nadzór nad wdrożeniem aktywności trade marketingowych na rzecz poprawy wyników sprzedażowych
• Raportowanie do wiodących, europejskich dostawców produktów
CLARO (środki czystości do zmywarek);
CLOROX (wybielacze i odplamiacze)
Obowiązki:
• Modyfikacje, aktualizacja i unifikacja opakowań
• Poszukiwanie nowych obszarów rozwoju i wdrażanie nowych produktów na rynek
• Inicjowanie wprowadzeń oraz rozszerzeń produktów
• Pozycjonowane cenowe, dbanie o zyskowność produktów
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych
• Opracowywanie i realizacja rocznych planów sprzedaży (KPIs)
• Planowanie i kontrola rocznego budżetu marketingowego marek (P&L)
• Rekomendowanie i nadzór nad wdrożeniem aktywności trade marketingowych na rzecz poprawy wyników sprzedażowych
• Raportowanie do wiodących, europejskich dostawców produktów
Pracownik Działu Marketingu – praca na czas określony – praca projektowa
MARKETER – firma usługowa –monitoring i ochrona obiektów
• opracowywanie prezentacji produktowej
• przygotowywanie ofert handlowych
• projektowanie i dystrybucja materiałów reklamowych (ulotki, gadżety)
• prowadzenie i nadzór nad systematycznością obiegu dokumentów
• aktualizacje bazy danych
• opracowywanie raportów dla zarządu
• przygotowywanie ofert handlowych
• projektowanie i dystrybucja materiałów reklamowych (ulotki, gadżety)
• prowadzenie i nadzór nad systematycznością obiegu dokumentów
• aktualizacje bazy danych
• opracowywanie raportów dla zarządu
Młodszy Specjalista ds. Reklamy
• kreowanie, wdrażanie i rozliczanie akcji promocyjnych
oraz programu lojalnościowego
• określanie działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów
- crosspromocje, eventy
• inicjowanie i koordynacja aktywności reklamowej firmy
(mediaplany, branżowe bazy danych)
• opracowywanie materiałów wspierających sprzedaż w zgodzie z identyfikacją wizerunkową (prezentacje multimedialne, katalogi, ulotki produktowe)
• redagowanie tekstów reklamowych
• przygotowywanie umów i współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreowania wizerunku firmy
oraz programu lojalnościowego
• określanie działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów
- crosspromocje, eventy
• inicjowanie i koordynacja aktywności reklamowej firmy
(mediaplany, branżowe bazy danych)
• opracowywanie materiałów wspierających sprzedaż w zgodzie z identyfikacją wizerunkową (prezentacje multimedialne, katalogi, ulotki produktowe)
• redagowanie tekstów reklamowych
• przygotowywanie umów i współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreowania wizerunku firmy
Asystentka Działu Marketingu
Wsparcie Product Managera:
• współudział w wprowadzaniu i pozycjonowaniu nowych produktów
• współudział w kreowaniu polityki cenowej
• prowadzenie zestawienia planowanych zmian asortymentowych
• przygotowywanie i przekazywanie informacji dla klientów
• opracowywanie materiałów wspierających sprzedaż(katalogów, ulotek produktowych, broszur, gazetek, CUSTOM PUBLISHING)
• przygotowywanie prezentacji i analiz sprzedażowych
• odpowiedzialność za aktualizację cennika
• współpraca z agencją PR - przygotowywanie informacji o produktach
Wsparcie Trade Marketing Managera:
• koordynacja działań promocyjnych i programu lojalnościowego
• badanie skuteczności akcji promocyjnych
• raportowanie wyników realizowanych działań
• produkcja materiałów POS i ich dystrybucja
• zlecanie i kontrola działań merchandisingowych
• analiza działań konkurencji
• organizacja targów – zabudowa stoiska, kontakty z organizatorem i firmą wykonującą zabudowę
• kontrola budżetu marketingowego
• współudział w wprowadzaniu i pozycjonowaniu nowych produktów
• współudział w kreowaniu polityki cenowej
• prowadzenie zestawienia planowanych zmian asortymentowych
• przygotowywanie i przekazywanie informacji dla klientów
• opracowywanie materiałów wspierających sprzedaż(katalogów, ulotek produktowych, broszur, gazetek, CUSTOM PUBLISHING)
• przygotowywanie prezentacji i analiz sprzedażowych
• odpowiedzialność za aktualizację cennika
• współpraca z agencją PR - przygotowywanie informacji o produktach
Wsparcie Trade Marketing Managera:
• koordynacja działań promocyjnych i programu lojalnościowego
• badanie skuteczności akcji promocyjnych
• raportowanie wyników realizowanych działań
• produkcja materiałów POS i ich dystrybucja
• zlecanie i kontrola działań merchandisingowych
• analiza działań konkurencji
• organizacja targów – zabudowa stoiska, kontakty z organizatorem i firmą wykonującą zabudowę
• kontrola budżetu marketingowego
Sales Assistant
• praca w sieci sklepów odzieżowych należących do GAP Inc.
• bieżąca pomoc dotycząca sprzedaży i logistyki firmy
• obsługa klienta
• bieżąca pomoc dotycząca sprzedaży i logistyki firmy
• obsługa klienta
Szkolenia i kursy
Core Pricing (Professional Pricing Society TM)
Szkolenie MS Excel – poziom zaawansowany(Altkom Akademia SA).
Znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)— poziom zaawansowany.
Szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługa klienta (Personel Profit sp. z o.o.).
Szkolenia z technik sprzedaży i tworzenia trwałych relacji z klientem.
Prawo jazdy kat. B.
Szkolenie MS Excel – poziom zaawansowany(Altkom Akademia SA).
Znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)— poziom zaawansowany.
Szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługa klienta (Personel Profit sp. z o.o.).
Szkolenia z technik sprzedaży i tworzenia trwałych relacji z klientem.
Prawo jazdy kat. B.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
W wolnej chwili gram w Memory, zabawy logiczne, zaś dla relaksu - niezastąpiony wysiłek fizyczny i refleksologia.
Dla lubiących się bać polecam "Intensity" Dean Koontz, zaś do podroży komunikacją miejską zbiór pouczających anegdot autorstwa reporterów "Gazety Wyborczej" i małżeństwa zarazem Moniki Piątkowskiej i Leszka K. Talko pt. "Talki w wielkim mieście"
Dla lubiących się bać polecam "Intensity" Dean Koontz, zaś do podroży komunikacją miejską zbiór pouczających anegdot autorstwa reporterów "Gazety Wyborczej" i małżeństwa zarazem Moniki Piątkowskiej i Leszka K. Talko pt. "Talki w wielkim mieście"
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.