Małgorzata Zytek

Product Manager, TUPPERWARE Brands Corporation
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Content Marketing FMCG Analiza rynku Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Rozwój produktu Project Management Trade Marketing e-marketing AdWords - Reklama Blogosfera

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
product manager
Tupperware Brands Corporation
• Odpowiedzialność za zyskowność realizowanych akcji promocyjnych.
• Implementacja działań promocyjnych w celu osiągnięcia cotygodniowych celów sprzedażowych.
• Analiza efektywności działań i reagowanie dla poprawy na wyników sprzedaży.
• Wybór produktów do oferty oraz zatwierdzanie polityki cenowej zgodnie z założeniami marżowymi i wraz z realizacją zaplanowanych dla nich wielkości sprzedaży.
• Aktualizacja bieżącej oferty katalogowej.
• Współpraca z fabrykami europejskimi w celu terminowej realizacji działań promocyjnych i efektywnego zarządzania alokowanymi produktami.
Gerlach Sp. z o.o.
Product Manager
• Odpowiedzialna za kategorie produktów stanowiące 70% biznesu firmy.
• Kompleksowe zarządzanie produktami: od koncepcji, szacunku kosztów wytworzenia i ustalenie ceny, prognozę sprzedaży, koncepcje opakowania po wprowadzanie na rynek
• Zarządzanie polityką cenową, odpowiedzialność za zyskowność produktów.
• Prowadzenie działań e-marketingowych wraz z wyznaczeniem KPIs i modeli rozliczeniowych (Content Marketing, Ad Words, współpraca w video blogerami).
• Analiza wyników marek oraz rekomendacja odpowiednich działań wspierających sprzedaż.
• Bieżąca współpraca z działem sprzedaży w zakresie realizacji założonych wolumenów i rentowności dla danej kategorii produktów.
Gerlach Sp. z o.o.
Junior Trade Marketing Manager
• Organizowanie, nadzorowanie i rozliczanie lokalnych akcji promocyjnych, targów.
• Projektowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych MPOS.
• Opracowywanie list z asortymentem dla odpowiedniej kategorii klientów.
• Przeprowadzanie analiz sprzedaży (cyklicznych i dedykowanych).
• Kontrolowanie budżetu trademarketingowego.
Globol Polska
Specjalista ds. Marketingu
Zarządzanie markami: ALEX (profesjonalna linia do pielęgnacji podłóg i mebli);
CLARO (środki czystości do zmywarek);
CLOROX (wybielacze i odplamiacze)
Obowiązki:
• Modyfikacje, aktualizacja i unifikacja opakowań
• Poszukiwanie nowych obszarów rozwoju i wdrażanie nowych produktów na rynek
• Inicjowanie wprowadzeń oraz rozszerzeń produktów
• Pozycjonowane cenowe, dbanie o zyskowność produktów
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych
• Opracowywanie i realizacja rocznych planów sprzedaży (KPIs)
• Planowanie i kontrola rocznego budżetu marketingowego marek (P&L)
• Rekomendowanie i nadzór nad wdrożeniem aktywności trade marketingowych na rzecz poprawy wyników sprzedażowych
• Raportowanie do wiodących, europejskich dostawców produktów
Logo
Pracownik Działu Marketingu – praca na czas określony – praca projektowa
MARKETER – firma usługowa –monitoring i ochrona obiektów
• opracowywanie prezentacji produktowej
• przygotowywanie ofert handlowych
• projektowanie i dystrybucja materiałów reklamowych (ulotki, gadżety)
• prowadzenie i nadzór nad systematycznością obiegu dokumentów
• aktualizacje bazy danych
• opracowywanie raportów dla zarządu
GM Records
Młodszy Specjalista ds. Reklamy
• kreowanie, wdrażanie i rozliczanie akcji promocyjnych
oraz programu lojalnościowego
• określanie działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów
- crosspromocje, eventy
• inicjowanie i koordynacja aktywności reklamowej firmy
(mediaplany, branżowe bazy danych)
• opracowywanie materiałów wspierających sprzedaż w zgodzie z identyfikacją wizerunkową (prezentacje multimedialne, katalogi, ulotki produktowe)
• redagowanie tekstów reklamowych
• przygotowywanie umów i współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreowania wizerunku firmy
Osram
Asystentka Działu Marketingu
Wsparcie Product Managera:
• współudział w wprowadzaniu i pozycjonowaniu nowych produktów
• współudział w kreowaniu polityki cenowej
• prowadzenie zestawienia planowanych zmian asortymentowych
• przygotowywanie i przekazywanie informacji dla klientów
• opracowywanie materiałów wspierających sprzedaż(katalogów, ulotek produktowych, broszur, gazetek, CUSTOM PUBLISHING)
• przygotowywanie prezentacji i analiz sprzedażowych
• odpowiedzialność za aktualizację cennika
• współpraca z agencją PR - przygotowywanie informacji o produktach

Wsparcie Trade Marketing Managera:
• koordynacja działań promocyjnych i programu lojalnościowego
• badanie skuteczności akcji promocyjnych
• raportowanie wyników realizowanych działań
• produkcja materiałów POS i ich dystrybucja
• zlecanie i kontrola działań merchandisingowych
• analiza działań konkurencji
• organizacja targów – zabudowa stoiska, kontakty z organizatorem i firmą wykonującą zabudowę
• kontrola budżetu marketingowego
Logo
Pracownik Działu Reklamacji — projekt Hewlett-Packard
SITEL Polska Sp. z o.o.
• kontrola i nadzór na procesem rozpatrywania wniosków reklamacyjnych zgłaszanymi przez klientów
GAP Inc.
Sales Assistant
• praca w sieci sklepów odzieżowych należących do GAP Inc.
• bieżąca pomoc dotycząca sprzedaży i logistyki firmy
• obsługa klienta

Szkolenia i kursy

Core Pricing (Professional Pricing Society TM)
Szkolenie MS Excel – poziom zaawansowany(Altkom Akademia SA).
Znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)— poziom zaawansowany.
Szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługa klienta (Personel Profit sp. z o.o.).
Szkolenia z technik sprzedaży i tworzenia trwałych relacji z klientem.
Prawo jazdy kat. B.

Edukacja

Logo
E-marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Strategie Marketingowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

W wolnej chwili gram w Memory, zabawy logiczne, zaś dla relaksu - niezastąpiony wysiłek fizyczny i refleksologia.

Dla lubiących się bać polecam "Intensity" Dean Koontz, zaś do podroży komunikacją miejską zbiór pouczających anegdot autorstwa reporterów "Gazety Wyborczej" i małżeństwa zarazem Moniki Piątkowskiej i Leszka K. Talko pt. "Talki w wielkim mieście"

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie