Umiejętności
Pisanie tekstów na zlecenie
Rozwiązywanie problemów
fotografia
umiejętność szybkiego uczenia się
analityczne myślenie
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Redagowanie tekstów
opiniowanie i redagowanie umów
Tworzenie treści
tworzenie umów
Prowadzenie warsztatów i szkoleń
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
kreatywność i samodzielność w działaniu
Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów
Tworzenie regulaminów, procedur, instrukcji
talent organizatorski
Obsługiwane oprogramowanie: pakiet Microsoft Office/SAP MM/Remedy/Wordpress/Corel Draw/Adobe Photoshop/Adobe InDesign
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds. zakupów i umów IT
OBSZAR ZAKUPÓW, Dział Realizacji i Rozliczeń Zakupów,
rola: realizator zamówień.
Realizacja i rozliczanie kontraktów na dostawy towarów i usług
[przede wszystkim w obrębie kategorii zakupowych przypisanych do IT], a w tym:
(1) Analiza zawieranych umów pod kątem wymagań logistycznych, współpracy i rozliczeń finansowych z dostawcą;
(2) Współpraca z klientem wewnętrznym w celu wsparcia realizacji celów i wymagań biznesowych;
(3) Współpraca z obszarem prawnym, finansowym oraz podatkowym w zakresie realizacji umów handlowych oraz zamówień;
(4) Współpraca z dostawcami w celu optymalizacji procesu dostaw materiałów i usług;
(5) Monitorowanie terminów dostaw w ramach realizowanych zamówień/umów;
(6) Kontrola merytoryczna faktur w ramach realizowanych zamówień/umów;
(7) Prowadzenie postępowań reklamacyjnych;
(8) Sporządzanie analiz i raportów w zakresie dokonywanych zakupów;
(9) Optymalizacja i automatyzacja procesów realizacji i rozliczeń.
rola: realizator zamówień.
Realizacja i rozliczanie kontraktów na dostawy towarów i usług
[przede wszystkim w obrębie kategorii zakupowych przypisanych do IT], a w tym:
(1) Analiza zawieranych umów pod kątem wymagań logistycznych, współpracy i rozliczeń finansowych z dostawcą;
(2) Współpraca z klientem wewnętrznym w celu wsparcia realizacji celów i wymagań biznesowych;
(3) Współpraca z obszarem prawnym, finansowym oraz podatkowym w zakresie realizacji umów handlowych oraz zamówień;
(4) Współpraca z dostawcami w celu optymalizacji procesu dostaw materiałów i usług;
(5) Monitorowanie terminów dostaw w ramach realizowanych zamówień/umów;
(6) Kontrola merytoryczna faktur w ramach realizowanych zamówień/umów;
(7) Prowadzenie postępowań reklamacyjnych;
(8) Sporządzanie analiz i raportów w zakresie dokonywanych zakupów;
(9) Optymalizacja i automatyzacja procesów realizacji i rozliczeń.
starszy specjalista ds. zakupów i umów IT
OBSZAR IT, rola: kupiec.
Zakres zadań:
Koordynowanie realizacji procesów pozyskiwania majątku teleinformatycznego
przez DEPARTAMENT INFORMATYKI,
a w tym:
[1] organizowanie, koordynowanie oraz weryfikowania procesów zakupowych dot. sprzętu teleinformatycznego, systemów informatycznych, oprogramowania aplikacyjnego i narzędziowego oraz licencji, a także usług informatycznych;
[2] przygotowywanie i weryfikacja projektów umów;
[3] udział w pracach zespołów zakupowych i komisji przetargowych;
[4] realizacja zakupów niskocennych;
[5] pełna obsługa procesu kontraktowania oraz procesu zmiany umowy;
[6] procesy optymalizacyjne w zakresie planowania i realizacji zakupów IT;
(7) monitoring zgodności zadań z harmonogramami i regulacjami powszechnymi oraz wewnętrznymi;
[8] przygotowywanie stanowisk nt. kontroli zakupów IT;
[9] opracowywanie regulacji wewnętrznych w obszarze zakupów IT.
Zakres zadań:
Koordynowanie realizacji procesów pozyskiwania majątku teleinformatycznego
przez DEPARTAMENT INFORMATYKI,
a w tym:
[1] organizowanie, koordynowanie oraz weryfikowania procesów zakupowych dot. sprzętu teleinformatycznego, systemów informatycznych, oprogramowania aplikacyjnego i narzędziowego oraz licencji, a także usług informatycznych;
[2] przygotowywanie i weryfikacja projektów umów;
[3] udział w pracach zespołów zakupowych i komisji przetargowych;
[4] realizacja zakupów niskocennych;
[5] pełna obsługa procesu kontraktowania oraz procesu zmiany umowy;
[6] procesy optymalizacyjne w zakresie planowania i realizacji zakupów IT;
(7) monitoring zgodności zadań z harmonogramami i regulacjami powszechnymi oraz wewnętrznymi;
[8] przygotowywanie stanowisk nt. kontroli zakupów IT;
[9] opracowywanie regulacji wewnętrznych w obszarze zakupów IT.
Główny Specjalista
OBSZAR ZAKUPÓW, rola: kupiec.
[PRACA NA ZASTĘPSTWO]
Zakres zadań:
Pełna obsługa publicznych i niepublicznych (standardowych i specjalistycznych) procedur zakupowych realizowanych przez DEPARTAMENT ZAKUPÓW.
[PRACA NA ZASTĘPSTWO]
Zakres zadań:
Pełna obsługa publicznych i niepublicznych (standardowych i specjalistycznych) procedur zakupowych realizowanych przez DEPARTAMENT ZAKUPÓW.
Starszy Specjalista w Wydziale Administracji
OBSZAR ZAKUPÓW, rola: kupiec.
[PRACA NA ZASTĘPSTWO]
Zakres zadań:
Pełna obsługa zamówień publicznych finansowanych ze środków UE (projekty transgraniczne), a w tym:
- weryfikacja OPZ/SWZ,
- weryfikacja bądź przygotowywanie projektów umów,
- upublicznianie ogłoszeń,
- prowadzenie prac komisji przetargowej,
- protokołowanie postępowań,
- przygotowywanie stanowisk Zamawiającego w kontrolach (różnego poziomu) z udzielonych zamówień,
- planowanie i sprawozdawczość w zamówieniach publicznych.
[PRACA NA ZASTĘPSTWO]
Zakres zadań:
Pełna obsługa zamówień publicznych finansowanych ze środków UE (projekty transgraniczne), a w tym:
- weryfikacja OPZ/SWZ,
- weryfikacja bądź przygotowywanie projektów umów,
- upublicznianie ogłoszeń,
- prowadzenie prac komisji przetargowej,
- protokołowanie postępowań,
- przygotowywanie stanowisk Zamawiającego w kontrolach (różnego poziomu) z udzielonych zamówień,
- planowanie i sprawozdawczość w zamówieniach publicznych.
wykładowca
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
OBSZAR EDUKACJI, rola: wykładowca.
Zakres zadań:
Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW
Studia Podyplomowe Administracja i Finanse Publiczne
Moduł tematyczny: Prawo pracy i organizacja służby cywilnej
Termin: 28-05-2011; 28-01-2012; 26-02-2012; 28-04-2012; 29-04-2012; 23-03-2013.
Zakres zadań:
Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW
Studia Podyplomowe Administracja i Finanse Publiczne
Moduł tematyczny: Prawo pracy i organizacja służby cywilnej
Termin: 28-05-2011; 28-01-2012; 26-02-2012; 28-04-2012; 29-04-2012; 23-03-2013.
specjalista w Zespole Audytu Wewnętrznego
OBSZAR AUDYTU WEWNĘTRZNEGO, rola: specjalista/prawnik.
Zakres zadań:
wsparcie operacyjne pracy audytorów wewnętrznych, przygotowywanie analiz i opinii prawnych, tworzenie regulacji wewnętrznych jednostki, nadzór nad dokumentacją audytową.
Zakres zadań:
wsparcie operacyjne pracy audytorów wewnętrznych, przygotowywanie analiz i opinii prawnych, tworzenie regulacji wewnętrznych jednostki, nadzór nad dokumentacją audytową.
podreferendarz w Departamencie Prawnym
OBSZAR PRAWNY, rola: redaktor/prawnik.
Zakres zadań:
Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych przez Prezesa Urzędu;
udzielanie prostych porad prawnych w zakresie zamówień publicznych.
Zakres zadań:
Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych przez Prezesa Urzędu;
udzielanie prostych porad prawnych w zakresie zamówień publicznych.
Projekty
Ilustrowany tomik wierszy pt. "Przekrój czasu" (projekt autorski)
Zakres zadań:
Wytypowanie tekstów do publikacji, wytypowanie ilustracji, projekt okładki, skład i łamanie publikacji, określenie docelowych parametrów druku, nawiązanie współpracy z drukarnią, pozyskanie numeru ISBN, przekazanie egzemplarzy obowiązkowych, promocja i sprzedaż publikacji.
Publikacja prezentuje przegląd moich wierszy z lat 1997-2017, prezentowanych uprzednio pod pseudonimem Kaszmirowa. Wzbogaciłam ją o prace plastyczne, które także są mojego autorstwa, chociaż i one były uprzednio prezentowane w internecie pod pseudonimem.
Zakres obowiązków
Rola: autor/redaktor prowadzącyZakres zadań:
Wytypowanie tekstów do publikacji, wytypowanie ilustracji, projekt okładki, skład i łamanie publikacji, określenie docelowych parametrów druku, nawiązanie współpracy z drukarnią, pozyskanie numeru ISBN, przekazanie egzemplarzy obowiązkowych, promocja i sprzedaż publikacji.
Projekt: "wystarczy 5" (projekt autorski)
Zakres zadań:
identyfikacja grupy docelowej oraz jej potrzeb, scenariusz zajęć, nabór do projektu, wytypowanie miejsca zajęć, organizacja caternigu, przygotowanie materiałów do zajęć, przeprowadzenie zajęć, ewaluacja na podstawie ankiet uczestników.
Ten autorski projekt został stworzony z myślą o osobach, które borykają się z wypaleniem zawodowym, myślą o zmianie zawodu lub pracy albo poszukują zatrudnienia po dłuższej nieobecności na rynku pracy.
Projekt zakładał uczestnictwo w warsztatach rozwojowych lub twórczych, pomagających określić i umocnić zasoby, jakimi dysponują uczestnicy i dzięki temu ugruntować ich pozycję na rynku pracy.
W projekcie nie było prowadzone doradztwo zawodowe.
W projekcie zostały zrealizowane warsztaty rozwojowe/twórcze pn.:
"5 prostych kroków do pracy, której pragniesz", oraz "5 prostych kroków do pasji, której szukasz".
Projekt zakładał uczestnictwo w warsztatach rozwojowych lub twórczych, pomagających określić i umocnić zasoby, jakimi dysponują uczestnicy i dzięki temu ugruntować ich pozycję na rynku pracy.
W projekcie nie było prowadzone doradztwo zawodowe.
W projekcie zostały zrealizowane warsztaty rozwojowe/twórcze pn.:
"5 prostych kroków do pracy, której pragniesz", oraz "5 prostych kroków do pasji, której szukasz".
Zakres obowiązków
Rola: autor/kierownik projektu/arteterapeuta.Zakres zadań:
identyfikacja grupy docelowej oraz jej potrzeb, scenariusz zajęć, nabór do projektu, wytypowanie miejsca zajęć, organizacja caternigu, przygotowanie materiałów do zajęć, przeprowadzenie zajęć, ewaluacja na podstawie ankiet uczestników.
Wystawa fotografii portretowej pt. "Widzisz? Piękno jest w nas" (prace własne).
Zakres zadań:
Wybór prac na wystawę, postprodukcja, oprawa, rozlokowanie prac w przestrzeni klubokawiarni "Święty spokój", przygotowanie i dystrybucja informacji o wydarzeniu, organizacja wernisażu i finisażu wystawy.
"Widzisz? Piękno jest w nas. Wystawa zdjęć Małgorzaty Zych"
Wydarzenie odbyło się w dniach 25.06-31.07.2016 r.
Wydarzenie odbyło się w dniach 25.06-31.07.2016 r.
Zakres obowiązków
Rola: autor/kurator wystawy.Zakres zadań:
Wybór prac na wystawę, postprodukcja, oprawa, rozlokowanie prac w przestrzeni klubokawiarni "Święty spokój", przygotowanie i dystrybucja informacji o wydarzeniu, organizacja wernisażu i finisażu wystawy.
Szkolenia i kursy
Wybrane kursy i szkolenia:
07-09.12.2022:
CERTIFIED GLOBAL EDUCATION-
Kurs: Certyfikowany Manager ds. Licencji;
16.02.2022:
WOLTERS KLUWER POLSKA -
Szkolenie: Prawne aspekty sztucznej inteligencji;
26.07.2021:
DZIENNIK RZECZPOSPOLITA:
Wycena praw patentowych i komercjalizacja innowacji;
05-06.10.2020:
PROVILOGIC -
Szkolenie: ITIL Foundation 4 edition;
10-11.12.2019:
HIGH5 Training Centre -
Szkolenie: Zarządzanie projektami. Mix metodyk.;
19-20.11.2019:
FUNDACJA GOSPODARKI I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ -
Międzynarodowy Kongres Ekonomii Wartości (OEES);
24.09.2019:
FUNDACJA GOSPODARKI I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ -
Szkolenie: "Aktywa niematerialne: zidentyfikuj, zmierz, wyceń.";
08-09.07.2019:
HIGH 5 GROUP -
Kodeks spółek handlowych i kodeks cywilny w praktyce spółki 2019;
19.03.2019:
CENTRUM PROMOCJI INFORMATYKI -
Szkolenie: Umowy IT - Licencje Open Source i Open Content
10.03.2018-22.04.2018:
POLSKIE TOWARZYSTWO WYDAWCÓW KSIĄŻEK -
Kurs: DTP/PrePress
25-27.10.2017:
PROVILOGIC -
Szkolenie: "ITIL FOUNDATION 3 edition"
25-26.02.2017:
WOAK TORUŃ -
Warsztaty: "Menadżer kultury 2.0. Zarządzanie projektem i zespołem";
03.2016-07.2016:
CENTRUM PROMOCJI KULTURY W DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M. ST. WARSZAWY -
Kurs komputerowy: "WordPress";
28-29.06.2016:
HIGH5 Training Group -
Szkolenie: "Zarządzanie stresem";
21-22.04.2016:
HIGH5 Training Group -
Szkolenie: "Asertywność i komunikacja w biznesie";
05-06.11.2015:
HILLWAY Training & Consulting -
Szkolenie: "Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy".
07-09.12.2022:
CERTIFIED GLOBAL EDUCATION-
Kurs: Certyfikowany Manager ds. Licencji;
16.02.2022:
WOLTERS KLUWER POLSKA -
Szkolenie: Prawne aspekty sztucznej inteligencji;
26.07.2021:
DZIENNIK RZECZPOSPOLITA:
Wycena praw patentowych i komercjalizacja innowacji;
05-06.10.2020:
PROVILOGIC -
Szkolenie: ITIL Foundation 4 edition;
10-11.12.2019:
HIGH5 Training Centre -
Szkolenie: Zarządzanie projektami. Mix metodyk.;
19-20.11.2019:
FUNDACJA GOSPODARKI I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ -
Międzynarodowy Kongres Ekonomii Wartości (OEES);
24.09.2019:
FUNDACJA GOSPODARKI I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ -
Szkolenie: "Aktywa niematerialne: zidentyfikuj, zmierz, wyceń.";
08-09.07.2019:
HIGH 5 GROUP -
Kodeks spółek handlowych i kodeks cywilny w praktyce spółki 2019;
19.03.2019:
CENTRUM PROMOCJI INFORMATYKI -
Szkolenie: Umowy IT - Licencje Open Source i Open Content
10.03.2018-22.04.2018:
POLSKIE TOWARZYSTWO WYDAWCÓW KSIĄŻEK -
Kurs: DTP/PrePress
25-27.10.2017:
PROVILOGIC -
Szkolenie: "ITIL FOUNDATION 3 edition"
25-26.02.2017:
WOAK TORUŃ -
Warsztaty: "Menadżer kultury 2.0. Zarządzanie projektem i zespołem";
03.2016-07.2016:
CENTRUM PROMOCJI KULTURY W DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M. ST. WARSZAWY -
Kurs komputerowy: "WordPress";
28-29.06.2016:
HIGH5 Training Group -
Szkolenie: "Zarządzanie stresem";
21-22.04.2016:
HIGH5 Training Group -
Szkolenie: "Asertywność i komunikacja w biznesie";
05-06.11.2015:
HILLWAY Training & Consulting -
Szkolenie: "Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy".
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Prawo
Specjaliści
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Zakupy
Inne
Zainteresowania
przyroda, muzyka, fotografia, literatura, nauki psychologiczne, rozwój świadomości, filozofia, podstawy marketingu, chemia, fizyka, ochrona środowiska, sport (koszykówka, kolarstwo mtb, pływanie, siłownia), joga.
Inne
WOLONTARIATY:
04.2023 do 06.2023 - Fundacja OCALENIE:
lektor języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców;
03.2022-01.2023 - Parafia Ewangelicko-Augsburska Św. Trójcy w Warszawie:
wielowymiarowa pomoc dla uchodźców z Ukrainy w ramach grupy wolontariackiej TABITA;
2020 - Twórcze grono "Creativica":
12 tygodniowy cykl spotkań on line na podstawie programu wg książki "Droga Artysty";
2017 - Mokotowskie Centrum Integracji Mieszkańców w Warszawie:
warsztaty rozwojowe i twórcze dla dorosłych;
2015 - Muzeum Narodowe w Warszawie:
realizacja dokumentacji fotograficznej dla Działu Edukacji oraz Działu Komunikacji i Programów Publicznych;
2014 - Klub Seniora "Kreatywne Popołudnia" w Warszawie:
przeprowadzenie warsztatów fotograficznych oraz organizacja pleneru fotograficznego.
WAŻNIEJSZE PUBLIKACJE:
"Niedoceniona umowa" - Zamawiający, MUST READ MEDIA 2015;
"Przygotowanie umowy" - Przetargi Publiczne, PRESSCOM 2014;
"Umowy ramowe w zamówieniach klasycznych" - Rachunkowość Budżetowa, INFOR 2014;
"Etyka zamawiającego" - Przetargi Publiczne, PRESSCOM 2013;
"Umowa na zakup energii elektrycznej" - PRESSCOM, 2010;
"Mobbing w polskim prawie pracy" - C.H.BECK, 2007.
04.2023 do 06.2023 - Fundacja OCALENIE:
lektor języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców;
03.2022-01.2023 - Parafia Ewangelicko-Augsburska Św. Trójcy w Warszawie:
wielowymiarowa pomoc dla uchodźców z Ukrainy w ramach grupy wolontariackiej TABITA;
2020 - Twórcze grono "Creativica":
12 tygodniowy cykl spotkań on line na podstawie programu wg książki "Droga Artysty";
2017 - Mokotowskie Centrum Integracji Mieszkańców w Warszawie:
warsztaty rozwojowe i twórcze dla dorosłych;
2015 - Muzeum Narodowe w Warszawie:
realizacja dokumentacji fotograficznej dla Działu Edukacji oraz Działu Komunikacji i Programów Publicznych;
2014 - Klub Seniora "Kreatywne Popołudnia" w Warszawie:
przeprowadzenie warsztatów fotograficznych oraz organizacja pleneru fotograficznego.
WAŻNIEJSZE PUBLIKACJE:
"Niedoceniona umowa" - Zamawiający, MUST READ MEDIA 2015;
"Przygotowanie umowy" - Przetargi Publiczne, PRESSCOM 2014;
"Umowy ramowe w zamówieniach klasycznych" - Rachunkowość Budżetowa, INFOR 2014;
"Etyka zamawiającego" - Przetargi Publiczne, PRESSCOM 2013;
"Umowa na zakup energii elektrycznej" - PRESSCOM, 2010;
"Mobbing w polskim prawie pracy" - C.H.BECK, 2007.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Zamówienia publiczne
Forum wymiany myśli i doświadczeń związanych z zamówieniami publicznymi w Polsce